دستگيري مردي كه به همراه همسر و كودك خردسالش اقدام به فروش موادمخدر مي‌كرد

رئيس كلانتري 153 شهرك وليعصر از دستگيري مردي كه به همراه همسر و كودك خردسالش اقدام به فروش موادمخدر مي‌كرد، خبر داد. 16 شهریور -92
سئوال است چند سال است که مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین شده است؟ چه  مقدار محموله های موادمخدر کشف و  چند باره توزیع شده است . یا اینکه چه تعداد بازداشت و زندان واعدام شده اند؟ نتیجه ی این مبارزه بیش از 34 ساله تا کنون چه بوده است؟ چرا گفته نمی شود ریشه ی گرایش به مواد مخدر چیست؟ یا اینکه بیان شود اغلب مصرف کنندگان مواد مخدر از چه قشر اجتماعی اند وچرا؟ رابطه ی  شکاف طبقاتی و فقر وبیکاری  همراه با  سرکوب وسانسور در گرایش به مصرف مواد مخدر واعتیاد چیست؟ بالاخره اینکه چرا هیچ مسئولی نمی گوید  عامل اینکه پدر وهمسر وفرزند  یک خانواده  آلوده به مصرف مواد مخدر واعتیاد وخرید وفروش مواد مخدر شدند چیست؟ بهرحال نقش کلیدی  سیاست خفقان اجتماعی با  اجرای طرح های  پلیشی  مبارزه  با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین چیست؟

سرهنگ "علي كبودوند"در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، در اين باره گفت: ماموران كلانتري 153 شهرك وليعصر‌(عج) حوالي ظهر هنگام گشت‌زني در حوزه استحفاظي خود به يك دستگاه سواري پرايد مشكوك شده و دستور توقف آن را صادر كردند. وي با اشاره به توقف سواري پرايد به دستور ماموران اظهاركرد: پس از توقف خودرو، ماموران در بازرسي از آن تعدادي لوازم صوتي و تصويري مسروقه را كشف و ضبط كردند. رئيس كلانتري 153 شهرك وليعصر(عج) با بيان اينكه ماموران، راننده و دو سرنشين ديگر خودرو به اسامي "مهدي"، "حسين"و "عليرضا" را دستگير و به كلانتري منتقل كردند، گفت: در تحقيقات بعدي ماموران مشخص شد كه متهمان علاوه بر سرقت در امر خريد و فروش موادمخدر نيز فعاليت دارند. كبودوند اضافه كرد: با كسب اين اطلاعات ماموران با اخذ حكم ورود به منزل يكي از متهمان به هويت "مهدي"مراجعه كرده و در بازرسي از آن 37 گرم مخدر صنعتي شيشه را كشف و ضبط كردند. وي افزود: ماموران با كسب اطلاعات از اهالي محل و احتمال وجود موادمخدر، دوباره اقدام به بازديد از اين محل كرده كه در اين بازرسي نيز 193 گرم شيشه در محوطه منزل متهم كشف و ضبط شد. به گفته رئيس كلانتري 153 شهرك وليعصر(عج)، ماموران احتمال مي‌دهند كه خانواده متهم هنگام حضور ماموران، اين مواد را به محوطه منزل انداخته باشند. كبودوند با بيان اينكه همسر متهم و پسربچه‌اش به هويت "ابوالفضل" كه در امر خريد و فروش موادمخدر با وي همكاري داشتند نيز دستگير و به كلانتري منتقل شدند، گفت: دو متهم ديگر به هويت "حسين"و "عليرضا" نيز از سابقه‌داران در بحث سرقت بوده و داراي سابقه زندان نيز هستند، دستگير شدند. به گفته وي، دو متهم دستگيرشده تاكنون با چندين فقره سرقت معترف شده كه در اين خصوص پرونده‌اي براي تمامي دستگير‌شدگان تشكيل شد و در حال رسيدگي است.