معدل (گفت و شنود)

معدل (گفت و شنود)
گفتم :  مگر فاش نشده این خبر ؟  بدستور سفارشی بیت رهبر
روحانی به اوباما کنه التماس ، موقع ترک آمریکا گیرد تماس
چرا  وارونه شده  تعریف ؟ نقش تماس گیرنده شده تحریف
گفت : دانش آموزی یه روز،  با شور وحال و سوز
به پدرش  داد نوید ، فقط آورده یه تجدید
آنهم  هست معدل پدر ، تا بدونی داری درس خون  پسر
گفت: یک سایت اجاره‌ای که دیدگاه و نظرات اصحاب فتنه را منتشر می‌کند از اینکه روحانی با اوباما ملاقات نکرده است بدجوری دلخور شده نوشته است«دست‌ندادند ولی تابو را شکستند»!
گفتم: کاخ سفید رسماً از روحانی برای ملاقات با اوباما دعوت کرده بود ولی رئیس جمهور کشورمان حاضر به این ملاقات نشد. بنابراین کدام تابو شکسته شده است؟!
گفت: چه عرض کنم؟! فتنه‌گران با این حرف‌ها دارند به خودشان دلداری می‌دهند!
گفتم: دانش‌آموزی که در امتحانات پایان سال رفوزه شده بود به پدرش گفت؛ بابا جون، مژده! امسال فقط در یک درس تجدید شده‌ام. پدرش گفت؛ خب! خیلی بهتر از پارساله که 8 تا تجدید آورده بودی و پرسید حالا از کدوم درس تجدید شدی؟ و دانش‌آموز گفت؛ معدل!
 گفت : سربازجو  گفته از یه سایت اجاره ای ، دلخوره  که چرا یافت نشد راه چاره ای؟
تا بتونه اوباماباروحانی داشته باشه دیدار ،حال بهانه ای شده برای سربازجو پاسدار
تا گیر بده به اصحاب فتنه چرا دعوت اوباما؟ ملاقات با روحانی نشد تا بشه به نفع ما
سربازجو مدعیست  جواب منفی روحانی ،  اصحاب  فتنه را دلخور کرد  و عصبانی
گفتم :  مگر فاش نشده این خبر ؟  بدستور سفارشی بیت رهبر
روحانی به اوباما کنه التماس ، موقع ترک آمریکا گیرد تماس
چرا  وارونه شده  تعریف ؟ نقش تماس گیرنده شده تحریف
گفت : دانش آموزی یه روز،  با شور وحال و سوز
به پدرش  داد نوید ، فقط آورده یه تجدید
آنهم  هست معدل پدر ، تا بدونی داری درس خون  پسر