اجراي حكم قصاص قاتل در زندان مركزي قزوين و کرمان

اجراي حكم قصاص قاتل شالي در زندان مركزي قزوين و کرمان.8 مهر-92
قافیه که به تنگ  آید شاعر به جنفنگ  آید تا تضاد باند های مافیایی در گیر جنگ قدرت و ثروت  بالا می گیرد و رقابت و اختلاف ونزاع شان در داخل و برون مرز حاد وعلنی می شود . همچنین تا حاکمان احساس خطر از واکنش اعتراضی  مردم ناراضی می کنند .یا اینکه از سوی برون مرز زیر فشار  موانع فعالیت هسته ای و افزایش هسته ای  قرار می گیرند . بنابراین به سراغ قربانیان در بند می روند  تا به مسلخ برده شوند و با اعدام شان  زهر چشم از مخالفان و معترضان ناراضی گرفته شود که نکند واکنش نشان دهند . یا اینکه هرگاه از سوی سازمان های مدافع حقوق بشر فشار آورده می شود تا بهانه ای برای  ایجاد تنش ادامه مذاکره ی هسته ای و زد وبند پشت پرده می شود که از سوی رئیس جمهور دنبال می شود ودر جهت خلاف خواست پاسداران می باشد .لذا رشد روز افزون اعدام های اخیر بدلیل سفر روحانی به آمریکا  وزدن زیرآب وزد وبند ها  و قول ها ی داده شده است.
قزوين - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: فردي كه مرد جواني را در بخش شالي استان قزوين به قتل رسانده بود به‌دار مجازات آويخته است. به گزارش روابط عمومي دادگستري كل استان قزوين، سعيد احمدزاده رئيس دادگاه عمومي بخش شال از توابع شهرستان بوئين زهرا در استان قزوين درخصوص پرونده قتل وقوع يافته در اين منطقه گفت: پيرو اعلام تلفني از طريق پيام 110 به كلانتري شال مبني بر يك فقره چاقوكشي افرادي بنام الف. ش و ر. ش دستگير شدند.  وي افزود: در بررسيهاي بعمل آمده مشخص شد طي يك اختلاف خانوادگي فردي به نام الف. ش به همراه پسرش ر. ش اقدام به ضرب و شتم فردي با هويت م. الف 35 ساله متاهل مي‌نمايند. احمدزاده به نحوه دستگيري اشاره نمود و گفت: با توجه به اقارير و اظهارات متهمين، آنها به قصد درگيري به سمت مقتول مي‌روند كه الف. ش و پسرش ر. ش مبادرت به ضرب و شتم وي نموده كه شاهدين درگيري م. الف را به بيمارستان منتقل مي‌نمايند اما بر اثر شدت جراحات وارده وي فوت مي‌نمايد. وي افزود: پزشكي قانوني نيز علت مرگ را پارگي كبد و خونريزي شديد داخلي ناشي از اصابت چاقو اعلام مي‌نمايد. رئيس دادگاه عمومي بخش شال تصريح نمود: با توجه به اظهارات متهمين و بررسيهاي قضايي صورت گرفته متهم رديف اول ر. ش بعنوان مباشر در قتل به قصاص و ا. ش بعنوان معاونت در قتل م. الف به ده سال حبس محكوم شدند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: حکم اعدام عاملان حمل و قاچاق بیش از 265 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زندان مرکزی کرمان به مرحله اجرا درآمد.به گزارش فارس، یدالله موحد امروز اظهار داشت: طی چند روز اخیر هشت نفر قاچاقچی عمده موادمخدر در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.وی عنوان کرد: چهار نفر از این معدومان مرتکب قاچاق مسلحانه مواد مخدر در اوزان سنگین شده بودند.این مسئول در جریان اجرای مجازات این قاچاقچیان گفت: دستگاه‌های امنیتی انتظامی در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر طی پنج عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری این معدومان در حوزه قضایی شهرستان کرمان می‌شوند.موحد ادامه داد: در این عملیات‌ها در مجموع 265 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع هرویین، کراک و تریاک و دو قبضه اسلحه جنگی غیرمجاز  کشف و ضبط شده است.دادستان کرمان خاطرنشان کرد: درخواست عفو تمام معدومان مذکور در کمیسیون‌های عفو استان کرمان و مرکز مطرح منتهی با عنایت به اهمیت و نوع بزه‌های ارتکابی با تقاضاهای آنها مخالفت شد.وی در پایان ابراز داشت: دستگاه قضا برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر هیچگونه اغماضی نمی‌کند و اشد مجازات را برای آنها در نظر می‌گیرد.
فردی که گفته می‌شود مظنون اصلی قتل بانکدار سرشناس ایرانی‌الاصل مالزی است، دستگیر شد.به گزارش ایسنا، حسین احمد نجدی، رییس بانک عرب مالزی (AM Bank) حدود دوماه گذشته در پایتخت مالزی به ضرب گلوله از پای درآمد و اکنون پلیس می‌گوید که مظنون اصلی قتل وی را دستگیر کرده است.خالد ابوباکار، مقام بلندپایه پلیس مالزی در این باره گفت: در پی گزارش مردمی پلیس موفق شد، این مرد 44 ساله را در ساعت 30 دقیقه بامداد دوشنبه در خانه‌ای در منطقه تایپینگ مالزی دستگیر کند.وی افزود: دو مرد 31 و 26 ساله که به این مظنون فراری پناه داده بودند نیز در جریان این عملیات دستگیر شدند.وی تصریح‌کرد: مظنونان به مقر پلیس کوالالامپور منتقل شده‌اند و تحقیقات برای پیداکردن سلاح‌های گرمی که در قتل از آنها استفاده شده است، ادامه دارد.حسین احمد نجدی در روز 29 جولای امسال و در حالی که به همراه همسرش در حال حرکت به سمت خودرویش بود از سوی فردی ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان باخت. در این حادثه همسر وی نیز دچار جراحت شد.