ادامه ی سریال سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران و وزارت بدنام اطلاعات علیه ی مجاهدین

ادامه ی سریال سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران و وزارت  بدنام اطلاعات علیه ی مجاهدین
خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس همه چیز درباره اشرف-بخش دو. مسلاح‌هایی که برای روز مبادا به مردگان منافقین سپرده می‌شد.قبرستان مروارید یکی از نقاط جالب توجه پادگان اشرف است. 23 شهریور -92
 

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  در ادامه ی سریال  سناریو ی تدارک دیده شده از قبل  علیه  مجاهدین اشرف برای اینکه  اثبات کند جای هیچگونه شبهه ای وجود ندارد  که چگونه  جنایات مشترک حاکمان ایران  همراه با سپاه قدس ونوری مالکی مزدور دست نشانده که عراق را حیاط خلوت ایران کرده است در جنایت علیه ی بشریت در دهم شهریور در اشرف مرتکب شدند که با چراغ سبز آمریکا با پوشش تاکتیکی تبلیغاتی ادعای مبارزه با آمریکا همراه بود. البته مکمل جنایات  قبلی علیه ی بشریت در اشرف و لیبرتی می باشد .  اکنون  بخش دوم سریال تهیه شده از سوی سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران و وزارت بد نام اطلاعات علیه ی اشرف و سازمان مجاهدین بازتاب داده شده است . تا به حساب تلاش شود با پاک کردن صورت مسأله ننگ با رنگ پاک شود و جای قربانی وجلاد عوض گردد . غافل از آنکه تهیه و تنظیم چنین شوهای وارونه ی نخ نما شده نه نشان از قدرت  حاکمان ایران که ضعف و زبونی  کامل شان مقابل سازمان متشکل وجدی اش می باشد که عزم جزم کرده  مبارزه برای تغییرات دمکراتیک در ایران را با پرداخت هر هزینه ای ادامه دهد . برای همین  حاکمان ایران طوریکه مجبورند با همه امکانات مرتکب هرجنایت ضد بشری با ترفند واتهامات ساختگی تف وتاق وریش علیه ی مجاهدین به ویژه مجاهدین اشرف و لیبرتی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد چهارشنبه 21 شهریور ماه سال جاری اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپ اشرف با خروج آخرین گروه اعضای سازمان تروریستی منافقین برای همیشه از لوث وجود این فرقه پاکسازی شد و کمپ اشرف به طور کامل در اختیار ارتش عراق قرار گرفت. بر همین مبنا بر آن شدیم تا گزارشی که چند ماه پیش از بخش‌های آزاد شده این پادگان تهیه شده بود را دوباره منتشر کنیم تا آن دسته از خوانندگانی که آشنایی چندانی با جغرافیا و محیط این پادگان و نیز رفتار فرقه‌ای رهبران گروهک تروریستی منافقین ندارند، بتوانند با نگاهی دقیق‌تر و ظریفتر بر آنچه طی 3 دهه گذشته در این پادگان گذشته شناخت بهتری نسبت به این گروهک حاصل کنند.
مصادف با پایان سال گذشته (1391) سفری به استان دیالی عراق داشتیم تا از نقاط آزاد شده کمپ اشرف که تحت اختیار ارتش عراق بود گزارشی تهیه کنیم که حاصل این سفر در چند قسمت ارائه می‌شود.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به بغداد، پادگان اشرف منطقه‌ای نظامی در استان دیالی است با ابعاد 6 کیلومتر مربع در 8 کیلومتر. این پادگان در سال 1364 از سوی صدام به گروهک منافقین اهدا شد تا آنها خیانت‌های خود علیه جمهوری اسلامی را در این پادگان سازماندهی کنند. این پادگان در سال‌جاری بنا به توافق دولت عراق و سازمان ملل باید تخلیه شود که تاکنون بیش از سه هزار عضو منافقین از آن خارج شده و تنها 80 نفر باقی مانده‌اند. در همین راستا خبرنگاران بازدیدی از مناطق تخلیه شده پادگان داشتند که حاصل آن در چند گزارش آمده است.
آنچه باید درباره مقر 49 دانست.
مقر 49 مهمترین مرکز فعالیتی منافقین است که در مرکز پادگان اشرف قرار گرفته و اکثر نشست‌های عمومی و همه نشست‌های سران در این مقر برگزار می‌شده و به مدت 10 سال محل اختفای مسعود رجوی و سایر سران این فرقه بود.
2 پناهگاهی که برای صدام و مسعود ساخته شد
در کنار این مقر یک پناهگاه ضد موشکی در سال 2003 ساخته شد تا جان رجوی را در جنگ عراق حفظ کند. گفته می‌شود زمانی که صدام اطمینان یافت که حمله غرب علیه عراق قطعی است، دستور به ساخت 2 پناهگاه ضد موشکی داد؛ یکی برای خودش در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در بغداد و دیگری برای مسعود رجوی در اشرف. این 2 پناهگاه توسط کارشناسان فرانسوی با بتن‌های مخصوص ساخته شده و کارگران آفریقایی عملیات اجرایی آن را بر عهده داشتند. کارگران هر هفته تغییر می‌کردند تا اطلاعاتی از این بنا به بیرون درز پیدا نکند. ظرفیت پناهگاه واقع در اشرف به نحوی است که ماشین‌های سنگین از جمله تریلی در آن به راحتی تردد داشته و کالا و آذوقه را به آنجا منتقل می‌کرده‌اند.
قبرستان مروارید، سند جنایت سازمان علیه ملت عراق
قبرستان منافقین در شمال شرقی پادگان اشرف قرار دارد. گروهک تروریستی منافقین عملیات سرکوب کردها در جریان انتفاضه شعبانیه سال 1991 را مروارید نامیده و کشته شدگان آن را نیز در این محل دفن کردند و نام این قبرستان را مروارید گذاشتند.
تقسیم‌بندی دفن شدگان در این قبرستان جالب توجه است؛ اعضایی که در عملیات‌ کشته می‌شدند را «شهید»، اعضایی که به واسطه نارضایتی یا درگیری با سران در زندان‌ها یا شکنجه‌گاه‌ها جان می‌باختند را «مبارز» و مردگان به مرگ طبیعی را «مرحوم» می‌نامیدند و سنگ‌ قبرها نیز متفاوت بود. بر سنگ قبر اعضایی که در جنگ کشته شده‌ و یا به مرگ طبیعی جان باخته‌اند، آرم سازمان حک شده و «ستاره‌» نیز علامت سنگ قبر کسانی است که به واسطه مخالفت توسط این گروهک به قتل رسیده‌اند.
بر روی سنگ قبر «احمد رازانی» از ناراضیان سازمان که اعدام شد ولی اعلام کردند خودکشی کرده ستاره‌ای حک شده است. در آن زمان پزشکی قانونی عراق اعلام کرد که رازانی با طناب اعدام شده و آثار جراحت و شکنجه بر بدن او مشهود است اما این موضوع به مذاق سران خوش نیامد و خانواده او را وادار کردند تا در سیمای نفاق حاضر شده و اعلام کنند که رازانی بیمار روانی بوده و خودکشی کرده است.
یادمان کشته شدگان در سرکوب انتفاضه شعبانیه
سران سازمان بارها ادعا کرده‌اند که در سرکوب شیعیان جنوب عراق نقشی نداشته‌اند، اما در قبرستان مروارید یادمانی برای کشته شدگان در این جنگ نصب شده بود و از آنها به عنوان «شهیدان کربلا» یاد می‌کنند و همین یادمان سندی آشکار از نقش غیر قابل انکار سازمان در قتل عام شیعیان جنوب عراق است. در این مکان قبر نادر افشار فرمانده نیروهای سازمان در قتل عام شیعیان جنوب عراق به چشم می‌خورد.