تصویر بازیگر نقش ستایش در آستانه اعدام !

مچ گیری کردن از اشتباه تصویری  نام و تصویر متهم  در آستانه ی اعدام  سکینه  محمدی آشتیانی نام وتصویر نرگس محمدی از سوی عفو بین الملل در بیلبورد تبلیغاتی افشاگر بازتاب داده شده است . ولی  تلاش شده با این مچ گیری یک تیر و دو نشان زده شود . یعنی هم سازمان عفو بین الملل زیر سئوال برده  شده است  .هم  زور زده شده تاکارنامه ی ننگین محکومیت نقض مستمر حقوق بشر رژیم ضد بشری عوامفریب زن ستیز حاکم بر ایران سفید شود .
سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» را در بیلبوردی تبلیغاتی در شهر وین اتریش نصب کرده و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی خواسته که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود!
بیلبورد تبلیغاتی عفو بین‌الملل
 
به گزارش ایسنا به نقل از 598، گزارشگران این سازمان بین‌المللی به جای جست‌وجوی کلمه سکینه محمدی آشتیانی - مجرمی که از سال 1384 به جرم مشارکت در قتل همسرش در زندان تبریز به سر می‌برد و محکوم به اعدام است - نام نرگس محمدی را سرچ کرده‌اند!
 صفحه فیسبوک محمد مصطفایی
 نتیجه این جست‌وجو چیزی شد که حتی محمد مصطفایی وکیل سکینه آشتیانی هم نتوانسته این اشتباه را متوجه مسئولان این سازمان کند.بر اساس این گزارش، سکینه محمدی آشتیانی در سال 84 با همدستی پسر عمه شوهرش، همسر خود را به قتل رسانده است.