مجاهدين هيچ شانسي براي قدرت يافتن در ايران ندارند!

یك روزنامه آمريكايي: مجاهدين هيچ شانسي براي قدرت يافتن در ايران ندارند!! 5شهریور-93
این چگونه روزنامه ی آمریکایی  "نشنال اينترست" است که  هم لهجه دستگاه های تبلیغاتی- اطلاعاتی-امنیتی رژیم ضدبشری ولایت فقیه نامشروع علیه ی مجاهدین  شده است .چون مو به مو اتهامات  زده شده بیش از  سه دهه سال است ازسوی رژیم نامشروع ولایا فقیه  تکرار ونخ نماشده است؟ چه میزان دلار از سوی مأموران اطلاعاتی اعزامی ومقیم آمریکا داده شده است تا این اتهامات پوچ وواهی تکراری را بازتاب دهد تا خوراک تبلیغاتی خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس شود . سپس روزی نامه ی جمهوری اسلامی آن راکپی و نشخوار کند؟ از سوی دیگر اگر چنانچه این اتهامات واقعیت دارد که مجاهدین هیچگونه پایگاهی داخل ایران  وهیچ شانسی برای گرفتن قدرت ندارند واز منظر ايرانيان ادعاشده که  مجاهدین چهره‌اي بسيار منفي دارد .چون ايرانيان آن‌ها را سازماني فاسد و جنايتكار مي‌شناسند. چرا این روزنامه ی آمریکایی بلندگوی تبلیغاتی وزارت بدنام اطلاعات  و سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران علیه ی مجاهدین شده پیشنهاد برگزاری یک همه پرسی آزاد نمی دهد تا رسوا شود هرکه در اوغش باشد؟
همینطور سئوال است چرا موقع تماس یک شهروند از ایران با سیمای آزادی برای  همیاری و کمک مالی به سیمای آزادییک مزدور شکنجه گر امنیتی- اطلاعاتی همزمان روی آنتن خط آزاد آمد و با شعار منافق تهدید کرد که وی بازداشت شد؟ بعلاون همچنین چرا پس از چندین سال که د حبس بودن ارژنگ داودی  به اتهام هواداری از مجاهدین می گذرد. دوباره وی دادگاهی وحکم غیابی اعدام برایش صادر شده است؟ اینهمه وحشت آشکار از مجاهدین ناشی ازچیست؟ بالاخره قسم حضرت عباس یا دم خروس؟  
مهمتر اینکه  مردم عراق بیشتر تنفر از مداخله گری رژیم نامشروع ولایت فقیه در امور داخلی عراق ومزدور دست نشانده اش نوری مالکی دارند یا مجاهدین؟چرا دراین رابطه هم یک همه  پرسی آزاد نمی شود؟
بهرحال بازهم سئوال می شود این روزی نامه یآمریکایی چه میزان دلار دریافت کرده است تا با هم لهجه شدن بادستگاه های بدنام اطلاعاتی- امنیتی- تبلیغاتی  رژیمن امشروع ولایت فقیه حاضر شده علیه ی مجاهدین فحاشی کند و اتهامات ناچسب بزند؟

 روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی : يك روزنامه آمريكايي طي تحليلي در زمينه اوضاع گروهك مجاهدين از آنها به عنوان يكي از منفورترين سازمان‌هاي تروريستي و جنايتكار در ايران نام برد. به گزارش فارس، پايگاه خبري "نشنال اينترست" طي گزارشي در زمينه وضعيت سازمان مجاهدین نوشت: بررسي دقيق‌تر در وضعيت مجاهدين خلق  مشكل ماهيتي اين سازمان را مشخص مي‌كند. بر اساس اين گزارش، اين سازمان هيچ شانسي براي قدرت گرفتن در ايران ندارد. در واقع بايد گفت كه مجاهدين حتي در بين آخرين گزينه‌هاي مردم ايران نيز جاي ندارند و دلايل آن نيز مشخص است. حمايت مجاهدين خلق  از "صدام حسين"، رئيس جمهور وقت عراق در دهه 70 و 80 ميلادي عمده‌ترين دليل اين مسئله است. در واقع اين سازمان خود را جدا از شخصي كه اولين موشك‌هاي اسكاد را به تهران شليك كرده و عليه بسياري از آن‌ها سلاح شيميايي پرتاب نمود و باعث كشته شدن هزاران ايراني منجمله بسياري از غير نظاميان شد، نكرد. به گزارش نشنال اينترست، مجاهدين خلق امروزه در منظر ايرانيان چهره‌اي بسيار منفي دارند و ايرانيان آن‌ها را سازماني.... مي‌شناسند