مهتابی ! (گفت و شنود)

مهتابی ! (گفت و شنود) دروغ نامه ی کیهان 11 شهریور - 93
گفت: بازخوانی اظهارات آقای روحانی علیه فتنه‌گران سال 78 و 88 در یادداشت روز کیهان، بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است.
گفتم: چرا؟!... خب! آقای روحانی فتنه‌گران سال 78 را به حق، «اراذل و اوباش»، «آشوب‌طلب»، «دشمن مردم ایران»، «مستحق سرکوب» و... نامیده بود و کیهان پرسیده بود اگر معتقدید نباید فتنه‌گران را قبل از محاکمه در دادگاه، ضدانقلاب و دشمن ایران نامید، چرا در آن هنگام خودتان آنها را ضدمردم ایران و مستحق سرکوب و... نامیده بودید؟
گفت: یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشته است؛ آن هنگام آقای روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود و باید آن موضع را می‌گرفت.
گفتم: اولا؛ آقای روحانی در بهمن‌ماه 89 هم که دبیر شورای عالی امنیت ملی نبود نسبت به فتنه‌گران 88 همین موضع را گرفته بود و ثانیا؛ اگر سال 78 آقای روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، حالا که رئیس شورای عالی امنیت ملی هستند و باید موضع سخت‌تری داشته باشند.
گفت: چه عرض کنم؟! این روزنامه‌های زنجیره‌ای خیلی زود گیج می‌شوند و عذر بدتر از گناه می‌آورند.
گفتم: یارو رفت مطب دکتر و گفت؛ من فکر می‌کنم پشه هستم! دکتر گفت؛ اینجا دندان‌پزشکی است، مطب روان‌پزشکی اتاق روبروست. یارو گفت؛ آره! رفته بودم آنجا. دکتر گفت؛ پس چرا اومدی اینجا؟ یارو گفت؛ آخه مهتابی شما روشن بود!