كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 تیر- 94

كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی وساختگی اوین نامه ی کیهان که  برحسب تجربیات کسب شده ای است که در بازجویی وتحریف گری وپرونده سازی درون زندان  علیه متهمان بکاربرده  می شود.    
    *
از ملت غيور کشورمان مي خواهم قدر نعمت وجود ولايت و رهبري را بدانند که در اين دنياي پرآشوب و پرتلاطم، کشتي انقلاب را با درايت و تيزبيني به ساحل نجات مي رسانند. اگر نگاهي اجمالي به کشورهاي اطرافمان بيفکنيم بهتر آن را حس خواهيم کرد. شايسته است در اين شبهاي نوراني جبين خود را بر خاک و مهر کربلابسائيم و خدا را به خاطر وجود اين عزيز زهرا(س) سپاس گوييم.
    *
يکي از روزنامه ها تيتر زده بود حيات اروپا مديون مبارزه ايران با قاچاقچي هاست ولي بدذاتي غربي ها در اينجاست که وقتي يک قاچاقچي در کشور اعدام مي شود فوراً ما را به عنوان نقض کننده حقوق بشر محکوم مي کنند، محکوميتي که مجازاتي مثل تحريم هم دنباله آن است. يعني در راه حفظ اروپا از آلودگي مواد مخدر تحريم مي شويم! به نسل جديد بايد آگاهي داد که ما با چنين کشورهاي غيرمنطقي و شيطان صفتي مواجه هستيم.
        *
به رغم ناجوانمردي دولت آلمان در جنگ تحميلي در دادن سلاح شيميايي به صدام و آزمايش اين سلاح ها بر روي رزمندگان اسلام و چندين خيانت ديگر آلمان به ملت ما، چه ضرورتي دارد که اين همه مراوده با اين جانيان داشته باشيم؟ يا اينکه با وجود خيانت فرانسه در انتقال ويروس بيماري کشنده ايدز به کشورمان، از طريق خون هاي آلوده و به جاي برخورد متقابل، برخي مسئولين کج انديش اقدام به خري
    *
آن افرادي که همه چيز را در گرو رابطه با آمريکا و غرب مي دانند و تبليغ مي کنند پاسخ بدهند چرا يونان با وجود رابطه شديد و گسترده با غرب و آمريکا به اين روز افتاده است؟ و چرا بانک هاي اروپايي بي رحمانه در حال مکيدن آخرين رمق اقتصاد اين کشور کهن اروپا هستند؟
     *
آمريکاي جنايتکار در مقاطع مختلف و از جمله پس از مقطع فتنه 88 نشان داد در صورتي هم که توافقي کرده باشد به محض اينکه کوچک ترين کورسويي از يک فتنه را در داخل ايران مشاهده کند خيلي راحت زير تمام توافقات خود مي زند. بدانيم با چه موجود شيطاني بر سر ميز مذاک
    *
عوامل پشت پرده اي که در رياست جمهوري تحت پوشش مراسم افطاري از افراد مسئله دار دعوت مي کنند در حقيقت دنبال آن هستند که با دلگرم کردن اين افراد فتنه جديدي به پا کنند تا بلکه ناکامي هاي فتنه سال 88 جبران شود. ولي بايد بدانند اين حرکت ها از چشم تيزبين ملت پنهان نمي ماند.
        *
انتظار مي رفت آقاي رئيس جمهور بعد از سخنان غيرمنطقي و غرض آلود دبيرکل حزب کارگزاران در مراسم افطاري واکنش از خود نشان مي دادند و جلوي اين تندروي ها مي ايستادند. يعني اقتضاي اعتدال اين بود.
       *
آيا بهتر نبود رئيس جمهور محترم به جاي افطاري دادن به فتنه گران و... هزينه آن را به کميته امداد امام خميني(ره) تحويل دهد تا صرف نيازمندان واقعي شود.
     *
از زبان يک روحاني ساکن در روستاي محروم استان مازندران، شهرستان نوشهر به دولتمردان بنويسيد که با محدوديت هاي مالي که آن را ناشي از تحريم مي دانيد و درآمد پايين اقشار کثيري از جامعه، آيا دادن افطاري با هزينه هنگفت به کساني که هدفي جز احياي فتنه و فتنه گران ندارند آيا وجه شرعي، عقلي، قانوني و عرفي دارد؟
    *
بازار ايران از برنج وارداتي (خارجي) اشباع شده است. چرا هيچ مسئولي به فکر زندگي هم وطن شالي کار خودش نيست. با اين وضع که دولت بوجود آورده من کشاورز چگونه زندگي بکنم؟    حسن زاده
    *
قيمت لبنيات مرتب به بهانه ضرر نکردن دامدار افزايش پيدا مي کند ولي در واقعيت امر چيزي عايد دامدار نمي شود.
     *
سازمان تامين اجتماعي تهران علي رغم سياست هاي رهبر معظم انقلاب در جهت افزايش جمعيت و نيز اجراي قانون مرخصي زايمان 9 ماهه مصوب مجلس و دولت و ابلاغ وزارت کار به مديران کل تامين اجتماعي استان ها، و با توجه به حکم قطعي و لازم الاجراي ديوان عدالت اداري را هنوز پس از 2 سال به کارگزاريهاي بيمه مناطق از جمله به منطقه 19 ابلاغ نکرده است. تا به شرکت هاي تابعه اعلام شود. از مسئولين امر درخواست اقدام عاجل را دارم.    محمود کاويان
    *
چرا دانشگاه آزاد زمان مصاحبه دانشجويان دوره دکتري اين دانشگاه در رشته علوم اجتماعي را تعيين و اعلام نمي کنند ما قبول شدگان مرحله اول اين آزمون در بلاتکليفي هستيم.
      *
سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح براي بازنشستگان در سال جديد 17 درصد به خدمات درماني، 28 درصد به خدمات درماني آزاد و 100 درصد به مکمل درمان افزوده است. فقط براي بيمه درماني و مکمل درمان پدر و مادرم يکصدوپنجاه هزار تومان از حقوقم کسر شده است. مگر تورم زير 14 درصد نيست؟ و مگر چقدر به حقوقم اضافه شده که با اين افزايش حق بيمه مواجه شده ام!
      *
برخي دست فروشان در بزرگراهها باعث ايجاد ترافيک سنگين مي شوند و متاسفانه متوليان امر نيز هيچ واکنشي از خود نشان نمي دهند. در تاريخ 94/4/8 ساعت 16 در حال عبور از حکيم - رسالت اطراف مصلي در وسط اتوبان و چهارراه عده اي با حرمت شکني ماه مبارک رمضان اقدام به فروش آب سرد مي کردند هيچ برخوردي هم از سوي مسئولين امر ديده نمي شد. عده اي نيز به فروش CD هاي مبتذل مشغول بودند. همين امر باعث ترافيک سنگين در محل شده بود.    تفرشي
    *
تسمه موتور تاکسي سمندم با 43 هزار کيلومتر کارکرد پاره شد و بالغ بر يک ميليون و پانصد هزار تومان هزينه روي دستم گذاشت. چند روز بعد از آن بلبرينگ کلاج آن خرد شد 400 هزار تومان ديگر هزينه کردم. آيا نبايد شرکت سازنده در اين مورد احساس مسئوليت بکند؟
      *
در ميان گاردريل هاي وسط بزرگراه شهيد همت متاسفانه برخي معتادان در انظار عمومي به مصرف مواد مخدر مشغولند و کسي هم مزاحم آنها نيست؟ چرا؟    علي زماني
    *
با اينکه بر روي پل خيابان امام خميني در اصفهان تابلوي ممنوع بودن عبور کاميون و موتورسيکلت نصب است مع الوصف توجه نشده و اين وسايل نقليه در حال تردد هستند. چرا پليس راهنمايي و رانندگي در اين مورد اعمال قانون نمي کند.
    *
از شرکت مخابرات و ايرانسل درخواست مي شود به حرمت اين ماه عزيز از ارسال پيامک هاي تبليغاتي براي مشترکين خود اجتناب نمايند. بارها گفته شده و اين دو شرکت ضمن توجيه عملکرد خود، اعلام مي نمايند با ارسال شماره ... به شماره ... درخواست لغو ارسال اينگونه پيام ها را اعلام کنيد در صورتي که بارها اعلام کرده ولي با بهانه هايي چون متن ارسالي صحيح نيست، مجددا ارسال کنيد و... مواجه شده
    *
در محدوده منطقه 22 شهرستان گلستان (شهرک گلستان) به ويژه در اطراف درياچه خليج هم ارگانها و هم بخش خصوصي اقدام به ساخت و ساز برج هاي بلند مرتبه کرده اند با توجه به مسکوني بودن اين برج ها مسئوليت پيامدها و عواقب اين ساخت و سازها در زمينه مشکلات آب، برق و ترافيک منطقه با کيست و چه بايد کرد؟
       *
شيرابه هاي باقي مانده از انباشت پسمانده هاي ميدان تره بار هوانيروز واقع در منطقه 22 تهران محيطي غيربهداشتي بوجود آورده که همه را اذيت مي کند چرا شهرداري منطقه براي رفع اين معضل اقدام نمي کند؟