اتهام تندروي به ارزشي ها بخشي از پروژه نفوذ است

دروغ نامه ی کیهان 5 آبان -94
اتهام تندروي به ارزشي ها بخشي از پروژه نفوذ است
رهبر انقلاب در جمع پرشور بسيجيان تشريح كردند  
هرچه خامنه ای بیشتر با ارگان های سرکوبگر همچون پاسداران وزائده اش بسیج  همخوانی و دیدار داشته باشد تا روضه ضد آمریکایی بخواند وتأکید برکشف جدید دشمنی و نفوذ درداخل کشور کند که زاییده اکتشاف سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران پس از تصویب برجام در مجلس ارتجاع  است که به خامنه ای دیکته شده تا تبدیل به بلندگوی پاسداران و سیاست  مخالفتش با برجام و انتخابات اسفند شود .بیشتر فاش می شودک ه خامنه ای بطور دربست مترسک ووامدار پاسداران است .

رهبر معظم انقلاب در ديدار فرماندهان گردان هاي بسيج تاکيد کردند: تخطئه بسيج و اتهام تندروي به کساني که بر اصالت ها و ارزش ها پاي مي فشرند تکميل پروژه نفوذ است.
    
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رهبر معظم انقلاب، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي صبح ديروز در ديدار دو هزار و پانصد نفر از فرماندهان بسيج، اين نهاد را «نماينده پُربرکت و بالنده مجموعه ملّت» خواندند و ضمن تبيين روش هاي دشمني استکبار با ملّت ايران تاکيد کردند: ملّت ايران در نزاع و جنگ واقعي «جبهه استکبار» با «جبهه هويت خواه و استقلال طلب»، به وظايفش در دفاع از مظلومان به ويژه ملّت شجاع فلسطين و انتفاضه کرانه باختري عمل خواهد کرد.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تبريک ۵ آذر سالروز فرمان تشکيل بسيج، آن را هنر امام رحمهًْ الله عليه و پديده اي ابتکاري و مبارک خواندند و گفتند: تشکيل گروه هاي مقاومت در برخي کشورها و در دوران مبارزه با اختناق، سابقه داشته است اما اينکه گروه هاي مقاومت بعد از مرحله پيروزي باقي بمانند، بالنده تر شوند و از لحاظ کميّت و کيفيّت توسعه يابند فقط مخصوص بسيج است.
    
رهبر انقلاب اسلامي در تعريف دقيق بسيج گفتند: بسيج برخاسته از متن مردم و نماينده مجموعه ملّت است و بسيجيان آحاد مردمي هستند که با هدف والاي الهي و با روحيه خستگي ناپذير، در هر ميداني که لازم باشد، حضور پيدا مي کنند و استعداد خود را بروز مي دهند و از خطرات اين راه نيز نمي هراسند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي بروز و توسعه استعدادهاي مردمي در قالب بسيج را يکي از حقايق شگفت آور بسيج خواندند و خاطرنشان کردند: علاوه بر سرداران نام آور و بزرگ دفاع مقدس، افراد برجسته اي نيز که در عرصه علم و فناوري همچون شهداي هسته اي، کارهاي بزرگي انجام داده و مي دهند، در واقع بسيجي بوده و هستند.
    
ايشان از جمله ويژگي هاي مهم بسيج را حضور در عرصه هاي مختلف نظامي، علمي، فناوري، هنري، فرهنگي و اقتصاد مقاومتي برشمردند و افزودند: به مسئولان دولت سفارش کرده ام که در اقتصاد مقاومتي از ظرفيت بسيج استفاده شود اما فرماندهان بسيج بايد بسيار مراقب باشند زيرا مسائل مالي و اقتصادي از مواردِ بسيار لغزنده و از دام هاي دشمن است.
    
رهبر انقلاب اسلامي هدف بسيج از حضور در عرصه هاي مختلف را دفاع از آرمان ها، ارزش ها و هويت انقلابي و ملّي در مقابل دشمن «غدار، زرنگ، متقلّب و شيطان صفت» خواندند و گفتند: دولت آمريکا امروز مظهر دشمني استکبار با ملت ايران است.
    
ايشان با تاکيد بر اينکه اکنون درگيري اصلي در عرصه جهاني ميان جبهه حرکت استکباري به سردمداري آمريکا و جبهه حرکت ارزشي و استقلال ملي و هويتي با محوريت جمهوري اسلامي ايران است، افزودند: استکبار علاوه بر سازمان ها و دستگاه هاي سياسي، از قدرت مالي و پشتوانه کمپاني ها و شرکت هاي بزرگ صهيونيستي برخوردار است و در واقع جبهه استکبار با استفاده از مثلثِ زر و زور و تزوير در حال برنامه ريزي مستمر است.
    
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: تزوير در عملکرد دستگاه هاي سياسي و ديپلماسي استکبار يعني در همان حالي که به شما لبخند مي زنند و شما را در آغوش مي گيرند، خنجر خود را در قلبتان فرو مي کنند.
    
ايشان با اشاره به ضرورت هوشياري دائم در مقابل شيوه هاي مختلف «دشمني سخت و نرم استکبار» خاطرنشان کردند: از جمله موضوعات بسيار مهم در دشمني نرم، استفاده از پروژه «نفوذ» است.
    
رهبر انقلاب افزودند: برخي به طرح موضوع نفوذ واکنش نشان دادند و گفتند که از اين موضوع، استفاده جناحي مي شود، البته اگر کساني از آن استفاده جناحي مي کنند، کار اشتباهي است اما اين حرف ها نبايد موجب غفلت از اصل موضوع «نفوذ» و فراموشي آن شود.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي گفتند: مهم اين است که بدانيم و باور کنيم که دشمن در حال طراحي و برنامه ريزي در اين زمينه است.
    
رهبر انقلاب «نفوذ موردي» و «نفوذ شبکه اي و جرياني» را دو روش عمده طراحان و برنامه ريزان اين پديده برشمردند.
    
ايشان در تبيين نفوذ موردي که نمونه هاي زيادي در گذشته و حال دارد خاطرنشان کردند: در اين شيوه که در دستگاه هاي سياسي، حکومتي و حتي ديني سابقه اي طولاني دارد، عناصر نفوذي با زدن ماسکِ رفتاري يا گفتاري و در چهره دوست، در خانه افراد مورد نظر يا دستگاه و تشکيلات فرد مسئول ورود مي کنند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي «جمع آوري اطلاعات» و «جاسوسي» را از جمله اهداف نفوذ موردي خواندند اما تاکيد کردند: هدف مهم تري که در نفوذ موردي تعقيب مي شود «تصميم سازي» است.
    
ايشان افزودند: در روش تصميم سازي، فرد نفوذي تلاش مي کند نگاه مسئول يا شخص موثر در حرکت هاي جامعه و کشور را در قبال مسائل مختلف تغيير دهد تا او همان تصميمي را بگيرد و حرکتي را انجام دهد که آنها مي خواهند.
    
رهبر انقلاب «نفوذ جرياني و شبکه اي» را خطرناک تر از روش هاي ديگر خواندند و افزودند: در اين روش، دشمن عمدتاً با دو وسيله «پول و جاذبه هاي جنسي» در درون ملّت و در داخل کشور شبکه سازي مي کند تا آرمان ها، باورها، و در نتيجه سبک زندگي را تغيير دهد.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي افزودند: در نفوذ بسيار خطرناک جرياني، مجموعه اي از افراد با هدفي دروغين، با روش هاي متفاوت با هم مرتبط مي شوند تا نگاه آنها به مسائل مختلف به تدريج تغيير کند و شبيه نگاه دشمن شود.
    
رهبر انقلاب اين تغيير نگاه را زمينه ساز تغيير آرمان ها، باورها و ارزش ها دانستند و گفتند: به اين ترتيب بيگانگان، بدون شناخته شدن و به خطر افتادن، اهداف خود را محقق مي کنند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مسئولان، مديران، نخبگان و افراد موثر در تصميمات کلان را هدف هاي مشخص پروژه نفوذ خواندند و بار ديگر تاکيد کردند: نبايد با استناد به سوءاستفاده احتمالي و جناحي برخي اشخاص، اصل قضيه نفوذ و اهميت اين مسئله را کمرنگ جلوه داد.
    
ايشان «مسائل حاشيه اي» را مکمل جريان نفوذ خواندند و افزودند: در اين قضيه، کساني که بر ارزش ها و اصالت ها پاي مي فشرند به افراطي گري و تندروي متهم مي شوند تا در سايه سکوت آنها و تضعيف تدريجي ارزش ها و آرمان ها، زمينه تحقق اهداف پروژه نفوذ فراهم شود.
    
رهبر انقلاب در همين زمينه با انتقاد شديد از کساني و جريان هايي که با اتهام افراطي گري، بسيج را تخطئه مي کنند افزودند: نمي گوييم اين افراد و جريان ها، اين کار را آگاهانه انجام مي دهند اما با اين اتهامات، دانسته يا ندانسته، خاکريز مستحکمِ بسيج را تضعيف و پروژه خطرناک نفوذ دشمن را تکميل مي کنند.
    
ايشان با توصيه و نصيحت به کساني که از جايگاه ها و تريبون هاي مختلف، حاميان اصالت ها و بنيان هاي انقلاب را تضعيف و تخطئه مي کنند افزودند: نبايد هر کسي از ارزش ها و محکمات انقلاب و امام رحمه ًْالله عليه گفت با اتهام جناحي گري و افراطي گري روبه رو شود.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در بخش ديگري از سخنانشان با اشاره به رشد و بالندگي و «تاثيرگذاري و برکات مستمر بسيج» خاطرنشان کردند: آينده بسيج درخشان است اما بايد مراقب آفاتي بود که به ويژه از درون، درخت تنومند بسيج را تهديد مي کند.
    
رهبر انقلاب «غرور»، «غفلت ناشي از غرور» و «ورود به مسابقه زرق و برق دنيوي» را از جمله آفات دروني دانستند که بسيج و بسيجيان بايد کاملاً مراقب آنها باشند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در تبيين اولويت هاي بسيج، تقوا و بصيرت را مورد تاکيد قرار دادند و افزودند: بايد صحنه داخلي کشور، رد پاي دشمنان و نقاط استحکام دروني را خوب درک کنيم و جايگاه رفيع و پُرعزت ملّت ايران را در منطقه و جهان بشناسيم.
    
ايشان با انتقاد از کساني که با احساس حقارت در مقابل غرب، توانايي ها و ظرفيّت هاي عظيم ملّت ايران را انکار مي کنند افزودند: البته در داخل، ضعف هايي وجود دارد اما نبايد با شيفتگي در مقابل بيگانگان و تحقير ملّت، جايگاه مهم ايران در منطقه و جهان و دستاوردها و توانايي هاي اين مردم «بزرگ، عزيز و شرافتمند» را ناديده گرفت.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي آمادگي روزافزون را از ديگر اولويت هاي بسيج خواندند و تاکيد کردند: نمي توانيم در نزاع «جبهه استکبار» با «جبهه ارزش ها و استقلال طلبي» بي تفاوت باشيم و بر همين اساس مواضع جمهوري اسلامي ايران در قضاياي مختلف منطقه به ويژه موضوع فلسطين و مسائل بحرين، يمن و سوريه و عراق کاملاً روشن و منطقي است.
    
رهبر انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه هدف اصلي جبهه استکبار به فراموشي سپرده شدن آرمان فلسطين است، گفتند: با وجود همه تلاش هاي جبهه استکبار و حتي همراهي دولت هاي عربي، انتفاضه مردم فلسطين در کرانه باختري آغاز شده است.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به عملکرد ظالمانه رسانه هاي استکباري درخصوص موضوع فلسطين خاطرنشان کردند: اين رسانه ها، مردمي را که در اعتراض به اشغال سرزمين خود و نابودي خانه هايشان، سنگ پرتاب مي کنند، تروريست مي نامند! و در حمايت از گروهي که زندگي و آبروي فلسطيني ها را نابود کرده است مي گويند «از خود دفاع مي کند».
    
ايشان افزودند: آيا چنين برخورد و نگاهي به موضوع فلسطين، خطا و ظلم کوچکي است که بتوان از کنار آن به راحتي گذشت و بي تفاوت بود.
    
رهبر انقلاب اسلامي تاکيد کردند: ما از حرکت مردم فلسطين با همه وجود و هرگونه و تا هر زمان که بتوانيم دفاع خواهيم کرد.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي به موضوع بحرين نيز اشاره کردند و گفتند: گناه مردم بحرين چيست؟ آيا آنها خواهان چيزي جز حق راي براي هر يک از مردم هستند؟ آيا اين، دموکراسي نيست!؟ مگر غربي ها مدعي حمايت از دموکراسي نيستند؟
    
ايشان با اشاره به فشار و اهانت به مردم بحرين و تحقير آنها از جانب يک اقليت ظالمِ صاحب قدرت افزودند: کار اين اقليت ظالم به جايي رسيده است که به مقدسات و عزاداري محرم مردم بحرين توهين مي کند.
    
رهبر انقلاب اسلامي همچنين به ماه ها حملات بي وقفه به مردم مظلوم يمن اشاره کردند و گفتند: در چنين شرايطي دستگاه هاي مدعي دموکراسي و حقوق بشر، از کساني که مردم يمن را آماج حملات قرار داده اند حمايت مي کنند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در مورد مسائل سوريه و عراق نيز خاطرنشان کردند: جبهه استکبار در اين دو کشور از خبيث ترين و شقي ترين تروريست ها حمايت مي کنند و در سوريه اصرار دارند که نحوه تشکيل حکومت از طرف آنها مشخص شود. ايشان گفتند: شما چکاره هستيد و چه حقي داريد که از آن طرف دنيا، براي مردم سوريه تعيين تکليف مي کنيد. هر ملتي بايد حکومت خود را، خودش تعيين کند.
    
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: بسيج مي تواند تبيين کند که مواضع جمهوري اسلامي ايران در قبال فلسطين، سوريه، عراق، يمن و بحرين، منطقي ترين مواضعي است که يک انسان منصف و عاقل مي تواند اتخاذ کند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در پايان، بسيج را يک ذخيره و گنج بي پايان خواندند و تاکيد کردند: به توفيق الهي، ملت ايران اين گنج با ارزش را حفظ و بيشتر استخراج خواهد کرد و به کمک اين همت ها و اراده ها و بصيرت ها، به اوج تعالي و ترقي مورد نظر خود خواهد رسيد و کاري هم از دست دشمنان برنخواهد آمد.
    
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، بسيج را مولود معنوي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي خواند و گفت: بسيج در حال مهياسازي خود براي به عهده گرفتن نقش هاي جهاني در مسير نيل به آرمان هاي انقلاب اسلامي و تغيير موازنه به سود مستضعفان و مسلمانان است.
    
سردار سرتيپ محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين نيز در سخناني با اشاره به تحقق خواسته امام راحل مبني بر گسترش بسيج در همه اقشار خاطرنشان کرد: بسيجيان تا آخرين قطره خون پاي عهدي که با شهيدان بسته اند ايستاده و تا نابودي ظلم از پاي نخواهند نشست.