دي:كالبدشكافي صحيح و دقيق نهم دي ضرورت اساسي امروز است

رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله نهم دي:كالبدشكافي صحيح و دقيق نهم دي ضرورت اساسي امروز است10 آذر -94
معرکه گیری تبلیغاتی پیرامون گردهمآیی ساندیس خوران بسیجی یاد لواپسانن گران هسته ای کنونی در 9 دی 88 که تجمع علیه ی معترضان 88  بود   چون پس ازا ین گردهمآیی ساندیس خوران 9 دی باشدت تمامتر معترضان 88 سرکوب شدندودرادامه کروبی وموسوی متهم به رهبران فتنه و محارب شدند که د رحصر خانگی قرارگرفتند.
رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي گفت: روايتگري صحيح  حماسه 9 دي ضرورت امروز و کالبدشکافي صادقانه فتنه 88، نيازمند بصيرت و فهم عميق و وظيفه ذاتي و خطير رسانه هاي جريان انقلاب است.
    
به گزارش فارس،علي محمد نائيني رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي در جلسه اي که به منظور هماهنگي، برنامه ريزي و سياستگذاري بزرگداشت حماسه 9 دي با حضور نمايندگان دستگاه ها و سازمان هاي مربوط و اعضاي ستاد مرکزي بزرگداشت حماسه 9 دي در دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران برگزار شد گفت: متاسفانه استراتژي امروز تجديد نظر طلب ها و با همراهي برخي از رسانه هاي خودفروخته، تطهير جريان فتنه و حتي فراموشي آن خيانت است.
    
رئيس ستاد مرکزي بزرگداشت حماسه 9 دي با اشاره به اين نکته که تطهير جريان فتنه با توجه به خيانتي که در حق ملت و کشور داشتند غيرممکن است، گفت: حتي برخي از نخبگان در سال 88 عملکرد قابل قبولي نداشتند و با جريان فتنه همراهي کردند و يا در تحليل و تشخيص و اقدام به موقع و انجام تکليف و عزم و اراده خود ، داراي بحران و خلل شدند.
    
نائيني در خصوص بحث بزرگداشت حماسه 9 دي در سال جاري، خاطر نشان کرد: کالبدشکافي صحيح، دقيق و روايتگري صادقانه از قيام عاشورايي نهم دي ضرورت اساسي امروز است.
    
وي ادامه داد: کالبدشکافي دقيق و روايتگري صحيح از فتنه 88 نيازمند بصيرت و فهم عميق به عنوان چراغ راه و انديشه هاي تابناک امام(ره) و آرمان هاي انقلاب اسلامي به عنوان نقشه راه و تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري به عنوان قطب نماي اين مسير لازم و ضروري است.