قیمت مرغ در پایتخت افزایش یافت/ مقصر گرانفروشی چه کسی است؟

فارس خبر می‌دهد
قیمت مرغ در پایتخت افزایش یافت/ مقصر گرانفروشی چه کسی است؟  4 مرداد – 95
مقصر اصلی اقتصاد خری خمینی و شریک جرم اقتصاد مقاومتی- جهادی- پاسداری- خامنه ای می باشد. زیرا زیر ساخت اقتصادی کشوررا وابسته ودلالی ومصرفی .... کرده اند که موجب رکود وبحران اقتصادی شده است.
خبرگزاری فارس: قیمت مرغ در پایتخت افزایش یافت/ مقصر گرانفروشی چه کسی است؟
در حالی که رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی می‌گوید قیمت مرغ باید ۷۲۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان باشد، برخی مراکز عرضه مرغ در پایتخت آن را گران‌تر می‌فروشند.
به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری فارس، قیمت مرغ طی یک سال اخیر با نوسان زیادی مواجه بوده که برخی علت اصلی آن را افزایش قیمت ذرت و خوراک دام اعلام می‌کنند، در حالی که در برخی موارد با مازاد تولید این محصول مواجهیم و مرغداران برای عرضه محصولات خود مجبورند، تا این قیمت‌ها را کاهش داده تا کالای تولیدی خود را روانه بازار کنند.
براساس گزارش میدانی خبرگزاری فارس، برخی از مغازه‌های فروش مرغ در پایتخت به ویژه مرکز شهر، عصر روز گذشته مرغ را کیلویی 8500 تومان فروخته و علت آن را افزایش قیمت عمده‌فروشی اعلام کردند.
در این میان خبرنگار فارس موضوع را از اتحادیه مربوطه و انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی پیگیری کرد که محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با رد این موضوع که قیمت عمده‌فروشی مرغ افزایشی نداشته، تصریح کرد: قیمت مرغ اکنون در مراکز عمده‌فروشی میدان بهمن 6800 تومان است و در غرفه‌های سطح شهر به 7170 تومان می‌رسد.
وی این را هم گفت که حتی برخی از مرغ‌فروشی‌های سطح شهر ممکن است مرغ را به دلیل گرما و وفور کالا، از این رقم هم کمتر بفروشند.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در پاسخ به اینکه پس چرا مرغ در برخی نقاط پایتخت کیلویی 8500 تومان به فروش می‌رسد، گفت: برخی مغازه‌داران برای تنظیم کردن هزینه‌ها با درآمدهایشان، مرغ را به هر قیمتی که می‌خواهند می‌فروشند که این بالاتر از رقم 7500 تومان در هر کیلو گرانفروشی است و سازمان‌های نظارتی باید با آن برخورد کنند.