گزیده خبر های 2 شهریور -95 . قسمت - 3

گزیده خبر های 2 شهریور -95 . قسمت - 3
         کارون 2 قرباني گرفت
    اهواز- ايرنا: مدير آموزش وپرورش شهرستان باوي در خوزستان گفت: دو معلم نيکوکار اهل باوي عصر يکشنبه در رودخانه کارون در شوشتر غرق شدند. مجيد موحديان در تشريح اين حادثه گفت: زماني که يکي از معلمان در رودخانه در حال غرق شدن بود معلم ديگر براي نجات وي وارد رودخانه شد که متاسفانه هر دوي آنها غرق شدند. وي در ادامه بيان کرد: جسد رحمان عليمي پيدا شده و جسد جليل محمودي هنوز پيدا نشده است.    وي بيان کرد: عليمي معلم شهر ملاثاني و محمودي معلم شهر ويس از توابع شهرستان باوي بوده و هر دو در مقطع متوسطه اول و دوم تدريس مي کردند.    مدير آموزش و پرورش شهرستان باوي در ادامه بيان کرد: ظهر يکشنبه از اين دو معلم به عنوان معلمان نيکوکار آموزشي که به صورت رايگان به داوطلبان کنکور آموزش مي دادند تجليل شد و عصر همان روز اين اتفاق باعث مرگ اين دو نفر شد.
          خرابکاري در برنامه هاي رايانه اي
    مشهد- ايرنا: رئيس پليس فتاي استان خراسان رضوي گفت: در پي شکايت نماينده حقوقي يک شرکت رايانه اي مبني بر سوءاستفاده از اطلاعات و نرم افزارهاي اين شرکت تحقيقات آغاز شد. سرهنگ جواد جهانشيري اضافه کرد: در تحقيقات انجام شده مشخص شد که يکي از نيروهاي اين شرکت که در جريان تعديل نيرو اخراج شده بود اين اقدام خرابکارانه را انجام داده بود.    وي ادامه داد: اين متهم 34 ساله پس از دستگيري در جريان بازجويي اعتراف کرد که توسط فردي که آشنايي قبلي با وي داشته و با هدف خرابکاري در شرکت رقيب تحت عنوان برنامه نويس و پشتيبان سرويس استخدام شده و در نهايت پس از وارد کردن خسارت به اين شرکت متواري شد.    جهانشيري افزود: متهم پس از اعتراف به همراه پرونده براي سير مراحل قضايي به دادسرا اعزام شد.
          واژگوني خودرو
    جاسک- خبرنگار کيهان: بخشدار مرکزي جاسک گفت: يک دستگاه خودروي تويوتا حامل انبه در محور ميناب به جاسک واژگون شد که در اثر آن يکي از سرنشينان تويوتا کشته و يک نفر ديگر زخمي شد. گفتني است جاده ميناب- جاسک داراي عرض کم شانه خطرناک است و بهسازي و تعريض آن چند سالي است شروع شده اما تاکنون به سرانجام نرسيده است.
          پزشک بي مدرک
    زاهدان- خبرنگار کيهان: فرمانده انتظامي شهرستان سرباز گفت: به دنبال دريافت خبري مبني بر اينکه يک تبعه بيگانه در بخش کلات اين شهرستان بدون داشتن مدرک پزشکي به طبابت بيماران اقدام مي کند، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.     سرهنگ سيامک مدادي افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضايي از محل کار فرد مورد نظر بازرسي و به دليل نداشتن مدرک پزشکي و داروهاي قاچاق او را دستگير کردند.    به گفته وي، متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
 خودرو 4 مغازه را آتش زد
    لولمان- خبرگزاري صدا و سيما: شهردار لولمان استان گيلان گفت: يک دستگاه خودروي پژو 405 پس از تصادف با يک دستگاه خودروي پرايد آتش گرفت و راننده اش جان باخت.    ابراهيم صالحي افزود: انحراف و ورود خودروي سواري به داخل رستوران کنار جاده موجب آتش گرفتن اين واحد پذيرايي، 4 مغازه و يک خانه شد.وي گفت: ميزان خسارت اين واحدهاي تجاري و مسکوني در دست بررسي است.    شهر لولمان از توابع بخش کوچصفهان شهرستان رشت است.
        سرقت اينترنتي
    اصفهان- خبرنگار کيهان: فرمانده انتظامي کاشان گفت: درپي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه فرد يا افراد ناشناسي اقدام به برداشت اينترنتي غيرمجاز از حساب بانکي وي کرده اند بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا قرار گرفت. سرهنگ مهدي پورغلامحسين افزود: با انجام تحقيقات تخصصي و فني در فضاي سايبر نهايتاً متهم که فردي مونث بود شناسايي و دستگير شد. وي ادامه داد: اين فرد در بازجوئي هاي بعمل آمده به برداشت مبلغ 50 ميليون ريال اعتراف و انگيزه خود را کسب مال عنوان کرد.    فرمانده انتظامي شهرستان کاشان گفت: متهم به مراجع قضائي تحويل شد.