رودخانه کارون، جان 2 معلم را گرفت

رودخانه کارون، جان 2 معلم را گرفت  2 شهریور – 95
از در و دیوار در مدت 38 سال مشکل و عدم امنیت و..... برای معلمان زحمتکش و محروم باریده است .چون تبدیل به مرغان عروسی وعزا شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان «باوی» در خوزستان گفت: 2 معلم اهل باوی در رودخانه کارون در شوشتر غرق شدند.
«
مجید موحدیان» در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: 2 معلم به نام‌های رحمان علیمی و جلیل محمودی ساعت 18 در رودخانه کارون در شوشتر غرق شدند.
وی گفت: زمانی که یکی از معلمان در رودخانه در حال غرق شدن بود معلم دیگر برای نجات وی وارد رودخانه شد اما هر 2 آنها غرق شدند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان «باوی» افزود: سه معلم و همکار به همراه خانواده هایشان به شوشتر رفته بودند که 2 معلم غرق شدند و خبر غرق شدن نفر سوم صحت ندارد.
«
موحدیان» در ادامه بیان کرد: جسد رحمان علیمی پیدا شده و جسد جلیل محمودی هنوز پیدا نشده است.
وی بیان کرد: علیمی معلم شهر ملاثانی و محمودی معلم شهر ویس از توابع شهرستان «باوی» بوده و هر 2 در مقطع متوسطه اول و دوم تدریس می‌کردند.مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در ادامه بیان کرد: از این 2 معلم به عنوان معلمان نیکوکار آموزشی که به صورت رایگان به داوطلبان کنکور آموزش می‌دادند تجلیل و عصر همان روز این اتفاق باعث مرگ این 2 نفر شد.بنابه گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان، این استان در 2 سال گذشته رتبه نخست آمار غرق شدگان را در کشور دارد.به گفته وی در سه ماه نخست امسال 65 نفر در این استان در رودخانه‌های مختلف غرق شده‌اند.