زاکانی: نظام سلطه و تجزیه‌طلبان داخلی برای مقابله با نظام اسلامی متحد شده‌اند

نظام سلطه و تجزیه‌طلبان داخلی برای مقابله با نظام اسلامی متحد شده‌اند
زاکانی: آقای رئیس‌ جمهور؛ چرا سال 92 در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی، BBC از شما تبلیغ کرد؟ 2 شهریور - 95
خبرگزاری فارس: زاکانی: آقای رئیس‌ جمهور؛ چرا سال 92 در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی، BBC از شما تبلیغ کرد؟
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: آقای رئیس‌ جمهور آیا از خود نمی‌پرسد که چرا در سال 92 و در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی، BBC فارسی اقدام به پخش فیلم تبلیغاتی ایشان و تبلیغ برای ایشان کرد؟
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا زاکانی دوشنبه‌شب در چهارمین روز از نشست مسؤولان بسیج دانشجویی سراسر کشور، با بیان اینکه انقلاب پنج مرحله در پیش رو دارد، اظهار داشت: نهضتی که امام خمینی (ره) بر پایه گفتمان اسلام ناب محمدی در کشور ایجاد کرد، برای اتصال به دولت مهدوی حضرت حجت (عج) نیازمند طی کردن پنج مرحله است.
زاکانی ادامه داد: انقلاب اسلامی باید نظام اسلامی را به وجود آورد و نظام، با تشکیل یک جامعه اسلامی، به برپایی یک دولت اسلامی اقدام کند و در انتها دولت و جامعه اسلامی به‌صورتی توأمان تمدنی را در جهان تشکیل دهند که در آیینه فرمایشات مقام معظم رهبری به تمدن نوین اسلامی مشهور است.
وی ضمن اشاره به اینکه ما در مرحله تکمیل جامعه‌ای اسلامی هستیم، افزود: یکی از نواقص کار ما در 37 سالی که از انقلاب می‌گذرد، آن است که تنها با رویکردی سلبی به رفع مشکلات و دردسرها اقدام کرده‌ایم و از اقدامات توسعه‌گرایانه و نگاه‌های رو به رشد غفلت داشته‌ایم.
زاکانی با بیان اینکه ما در مرحله سوم هستیم یعنی باید جامعه‌ای اسلامی را بسازیم، تصریح کرد: از این‌ رو، الزاماً باید فرصت‌سازی را در دستور کار قرار دهیم؛ اگرچه در این فضا، می‌توان از تهدیداتی همچون استفاده نظام برای افزایش قدرت دفاعی و یا تبدیل تحریم‌ها به‌سوی پرش در عرصه‌های نانو، هسته‌ای و علوم فضایی  دیگر مشکلات فرصت سازی کنیم.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس تصریح کرد: متأسفانه جبهه مقابل جریان حق، اگرچه به دو دسته نظام سلطه و تجزیه‌طلبان داخلی تقسیم می‌شوند، اما در عین این دودستگی از اتحاد قدرتمندی بهره می‌برند؛ امروز متأسفانه می‌بینیم جریان‌هایی که قصد اصلاح‌طلبی و ایجاد تغییر در مسیر حرکت انقلاب را دارند، در عین حضور در داخل کشور، با واسطه‌هایی به‌صورت آشکار به‌ نظام سلطه مرتبط هستند.

زاکانی گفت: آقای رئیس‌ جمهور آیا از خود نمی‌پرسد که چرا در سال 92 و در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی، BBC فارسی اقدام به پخش فیلم تبلیغاتی ایشان و تبلیغ برای ایشان کرد؟ آیا آقای موسوی که رادیو اسرائیل در سال 88 برایش تبلیغ کرد و پس از انتخابات هم از مدعیان سرسخت تقلب و همصدا با ایشان بود، به گفتمان خود مشکوک نیست؟ امیر مؤمنان در نهج‌البلاغه می‌فرماید اگر زمانی دشمن ما را تشویق کند، مشخص است که راه را اشتباه می‌پیماییم. آیا سران فتنه به حمایت‌های همه‌جانبه دشمنان قسم‌خورده ملت از آن‌ها مشکوک نشدند؟