اشاعه گفتمان سکولاریسم از بزرگ‌ترین آفت‌هایی است که انقلاب را تهدید می‌کند

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی:
اشاعه گفتمان سکولاریسم از بزرگ‌ترین آفت‌هایی است که انقلاب را تهدید می‌کند 2 شهریور - 95
خبرگزاری فارس: اشاعه گفتمان سکولاریسم از بزرگ‌ترین آفت‌هایی است که انقلاب را تهدید می‌کند 
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به آفت‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، گفت: یکی از بزرگ‌ترین آفت‌هایی که انقلاب را در معرض خطر قرار داده است، اشاعه گفتمان سکولاریسم در بین مردم و مسؤولان است.
به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، محمد نبی حبیبی عصر امروز در نشست سالانه مسؤولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور بابیان اینکه افق پیش روی جمهوری اسلامی روشن خواهد بود، اگر بر آرمان‌های امام استوار بمانیم، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در جلسه‌ای در همان سال‌های آغازین انقلاب فرمودند که نهضت اسلامی ملت سه مرحله اسلامی کردن ایران، اسلامی کردن منطقه و اسلامی کردن جهان را در پیش رو دارد و پس‌ازآن، انقلاب خود را به انقلاب مهدوی متصل خواهد نمود.
وی ادامه داد: امیدواری امام به روشن بودن آینده انقلاب به این خاطر بود که ارزش‌های اسلام را در جامعه جاری می‌دیدند و امروز نیز اگرچه ایشان در بین ما نیستند، اما در صورت پایبندی به آرمان‌های امام ما نیز می‌توانیم به آینده‌ای روشن پیش روی انقلاب اسلامی امیدوار باشیم؛ اگرچه این امیدواری نباید مانع تلاش ما شود چراکه زمینه بروز انحرافات با دست روی دست گذاشتن در امر ظهور فراهم می‌شود.
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی بابیان اینکه پایه ایدئولوژیک انقلاب، اسلام است، خاطرنشان کرد: وقتی انقلاب پیروز شد، بسیاری تلاش کردند تا جمهوری دموکراتیک ایران و اسم‌های مشابه دیگر را بر نظام حاکمیتی حاصل از پیروزی انقلاب بگذارند، اما امام بدون هرگونه مماشاتی ایستادگی کردند و بابیان جمله تاریخی «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر» استوار بودن پایه‌های ایدئولوژیک انقلاب بر دین مبین اسلام را به همه نشان دادند.
حبیبی افزود: یکی از بزرگ‌ترین آفت‌هایی که انقلاب را در معرض خطر قرار داده است، اشاعه گفتمان سکولاریسم در بین مردم و مسئولان است.
وی با تأکید بر حفظ و توسعه توان دفاعی کشور بیان کرد: امروز عده‌ای هستند که علاقه‌ای به امکانات و ظرفیت‌های دفاعی کشور ندارند و از موفقیت‌های موشکی و نظامی متخصصان داخلی خوشنود نمی‌شوند، امثال این افراد در ابتدای انقلاب هم بودند؛ آن‌ها که تا پایان جنگ با آیه‌های یأس خود امام و امت را می‌آزردند و دائماً در هر تریبون و برنامه‌ای می‌گفتند چرا دفاع می‌کنیم؟ چرا می‌جنگیم؟ چرا بودجه کشور صرف دفاع نظامی می‌شود و از این قبیل شبهه افکنی ها که حتی با پایان یافتن جنگ نیز خاتمه نیافت و پس‌ازآن، با بهانه کردن خرابی‌ها و خسارات جنگ، از بودجه دفاعی کاستند و بر بودجه‌های عمرانی افزودند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضمن بیان این نکته که غرب می‌تواند جنگ را شروع کند، اما توان تمام کردن آن را ندارد، خاطرنشان کرد: شرایط منطقه ما به‌گونه‌ای است که دشمن می‌داند می‌تواند به‌صورت مستقیم جنگی را علیه ما به راه بیندازد، اما این‌را هم می‌داند که پایان دادن به آن در توانش نیست؛ یقین بدانید که اگر دولت جنگ‌طلبی چون دولت ایالات‌متحده از طریق نفوذی‌های خود بفهمد که با یک هفته بمباران می‌تواند نظام اسلامی را از بین ببرد، حتی برای یک‌لحظه تعلل نخواهد کرد، اما دلیل اینکه چنین اتفاقی نمی‌افتد این است که می‌دانند که نمی‌توانند.