گفت و شنود آدم شريف!

دروغ نامه ی کیهان  2 شهریور - 95
گفت و شنود 
آدم شريف!
گفت: سخنگوي وزارت خارجه گفته است دو ديپلمات انگليسي و فرانسوي که به مرزهاي غربي کشور رفته بودند، هيچ تخلفي انجام نداده اند!
    گفتم: پس چرا وقتي قرار بود از آنها درباره حضورشان سوال شود فرار کردند؟

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: آنها از مناطق مرزي و پايگاه هاي نظامي عکس و فيلم گرفته بودند.

    گفت: باز هم چه عرض کنم؟! اصلامعلوم نيست چرا سخنگوي وزارت خارجه کشورمان، به جاي دفاع از منافع کشور، در پي تبرئه ديپلمات هاي انگليس و فرانسه است؟!

    گفتم: وکيل مدافع يکي از افراد شرور که دست به دزدي و چاقوکشي و ده ها تخلف ديگر زده بود، در دادگاه خطاب به قاضي مي گفت؛ قربان، اين موکل بنده، آدم بسيار شريف و قانون گرا و پاکدستي است و... در اين حال متهم برخاست و با عصبانيت به وکيل مدافع خودش گفت؛ مرد حسابي! پول وکالت را از من گرفته اي، چرا داري از يک نفر ديگر دفاع مي کني؟!