كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 2 شهریور -95
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که با شیوه بازجویی واتهام زنی وسناریو سازی  زندان در اوین ان اوین تهیه وتنظیم می شود .برای همین بطوردربست علیه مواضع روحانی و  دولت روحانی ومخالفت با برجام همراه با اتهامات سنگین است  ومحال است یک پیام علیه خودی های مخالف دولت روحانی وبرجام باشد.

     سخنگوي دولت گفته کشاورزان براي گرفتن پول فروش گندم هايشان، دولت را درک کنند! خواستم بدانم اينکه دولت حقوق ما کارکنان را 12 درصد و نهاد رياست جمهوري را 63 درصد اضافه کرد و اينکه با حقوق يک ميليون و چهارصد هزار تومان ما را جزو دهک هاي 9 و 10 تشخيص داد و يارانه ما را يک سال قبل قطع کرد هم در چارچوب گفتمان «درک دولت» است؟ اينکه همچنان پافشاري کنيد که همه گيرندگان حقوق هاي نجومي سرمايه نظامند چه؟
    79770912
    *
سخنگوي دولت در مصاحبه خود خبر از هماهنگي کامل اعضاي دولت و مديران اجرايي کشور براي رتق و فتق امور جاري کشور مي دهد ولي از آن طرف آقاي ترکان رئيس مناطق آزاد در برنامه تلويزيوني از انواع ناهماهنگي و وجود سياست هاي مختلف در دولت نام مي برد و حتي وزير صنعت و تجارت را تهديد مي کند. بالاخره براي ملت روشن بکنند چه کسي راست مي گويد؟
    
عربي
    *
کسي که مي خواهد اين قراردادهاي نفتي را با شرکت هاي خارجي ببندد در مورد کرسنت آن خسارات بزرگ را به کشور وارد کرد. چرا به قراردادهاي جديد نفتي، مهر محرمانه مي زند؟ چرا آقاي وزير اقتصاد و بانک مرکزي با قرارداد FATF مي خواهند اطلاعات بانکي کشور را تقديم آمريکا کنند و تحريم ظالمانه نسبت به برخي از اشخاص و شرکت هاي داخلي را به رسميت بشناسند؟ چرا مناطق آزاد را جايي براي جولان کالاهاي قاچاق کرده اند؟ چرا آقاي آخوندي به جاي گسترش حمل و نقل ريلي و جاده اي و دادن خدمات مناسب به مردم، آشپزي داخل قطار مسافربري را به شرکت اتريشي مي سپارد و قطارهاي لوکس را براي قشري خاص تدارک مي بيند؟ واقعا هاج و واج مانده ايم!
    5898021
    *
قرارداد نفتي 32 ساله با غربي ها که دشمني و خصومت آنها در حدي بوده که مردم ايران را از نيازمندي هاي دارويي يا هواپيمايي تحريم کرده اند، به مثابه يک خيانت خواهد بود. نمايندگان مجلس براي حفظ عزت و استقلال و آزادي جمهوري اسلامي ايران نسبت به موضوع قراردادهاي نفتي جديد خيلي دقت داشته باشند و مواظب باشند دوباره در 20 دقيقه کشور دچار خسارت محض نشود.
    2811021
    *
افرادي که نسبت به قراردادهاي نفتي حساسيت ندارند و يک موضوع ملي را محرمانه مي دانند در مورد سوخت گيري و آماده شدن جنگنده هاي خارجي در پايگاه هوايي همدان براي حمله به مواضع داعش واکنش نشان مي دهند آنها کوتاه فکراني هستند که هر چه دشمنان مي گويند مثل طوطي فقط تکرار مي کنند!
    
قاسمي - اصفهان
     *
اگر قرار است عده اي قراردادهاي ارتجاعي نفتي را به کشور تحميل کنند پس حداقل تعطيلي 29 اسفند را هم از تقويم حذف کنند چرا که ديگر با اين قراردادها نفت ملي نخواهد بود.
    
مهدي ايراني
    *
يک مقام مسئول دولتي مشخص کند آمريکا چند بار از برجام بايد نان بخورد تا دست از سر ايران بردارد؟ اين طور که پيداست از اين به بعد آمريکايي ها هر کاري را بخواهند پيش ببرند آويزان برجام خواهند شد.
    79770912
    *
قيمت مرغ گرم اگر همين طور افزايش پيدا کند تا چند ماه ديگر به قيمت گوشت قرمز نزديک مي شود! هيچ گاه قيمت مرغ تا به امروز به 8/200 تومان نرسيده بود و اين دولت اين رکورد را نيز در کارنامه خود با نمره عالي ثبت کرد!
    
آقا ميري
    *
هر دوره از قبوض انرژي که به دست مشترکين مي رسد، مبلغ ماليات، آبونمان و... از ماه گذشته بيشتر شده است آيا هيچ نهاد نظارتي و بازرسي نمي خواهد جلوي اين رشد قيمت ها را بگيرد؟ چرا به جاي رو به راه کردن معيشت مردم با سخت گيري هاي پي درپي به دنبال کوچک تر شدن سفره هاي خانواده ها هستند؟ آيا واقعا کسي در دولت صداي مردم را مي شنود؟
    3522021
    *
در دولت اراده اي براي اجراي طرح خريد کالاي ايراني وجود ندارد مثلادر وزارت آموزش و پرورش کارت خريد اقساطي به کارمندان داراي حقوق زير يک ميليون و پانصد هزار تومان داده مي شود. معلوم است که کسي با اين حقوق قدرت خريد اقساطي ندارد چنين شخصي خيلي هنر داشته باشد بايد بتواند 30 روز ماه را با اين حقوق سر بکند.
    27990912
    *
بيمارستان [...] و [...] تهران حاضر به پذيرش بيمار دچار سقط جنين تالاسمي ماژور با مجوز پزشکي قانوني و در حال فشار خون بالابعد از چندين ساعت معطلي نشد. نتيجه اينکه متاسفانه اين خانم با نااميدي و تنهايي در منزل سقط کرد و آثار اين ضايعه هنوز باقي مانده است. حال چه کسي پاسخگوست؟
    33900912
    *
چندي پيش يک ميهمان خارجي داشتيم. او از وضعيت پوشش نامناسب خانم ها در معابر عمومي اظهار تعجب مي کرد. ولي متاسفانه مسئولان مربوطه احساس مسئوليت نمي کنند.
    62930919
    * 9
ماه از ارسال پرونده پرداخت هزينه مرخصي دوران خدمت جمعي از کارکنان بازنشسته سال 93 شرکت مخابرات استان ايلام به ديوان محترم عدالت اداري کشور مي گذرد. چرا هنوز شعبه 39 ديوان هيچ گونه اقدامي در خصوص پرونده مذکور انجام نداده است؟!
    
بازنشسته مخابرات - شهرام
    *
از نيروي انتظامي درخواست مي شود به محلات شهر قدس به ويژه کوچه مقداد که مدتي است سرقت هاي سريالي در آنها انجام مي گيرد رسيدگي کنند.
    
شاهي
    *
سد زنوز آذربايجان شرقي بزرگ ترين سد منطقه اکنون پر از آب است ولي چون کار به کاردان سپرده نشده در مجاورت همين سد، يک و نيم هکتار باغ سيب دارم که در سال جاري تنها 3 بار آبياري کرده ام در حالي که در فصل گرما مي بايست 8 بار تا به حال به آنها آب مي دادم. هفت ميليون تومان هم پول آب پرداخت کرده ام. اغلب مردم مثل من در کنار سد هستند و از آب بي بهره، از اين وضع رنج مي برند خوب است کيهان به اين مشکلات هم بپردازد شايد گوش شنوايي پيدا شود!
    
دکتر ميرفريدون رياضي
    *
از قول ما بازنشستگان فرهنگي شهرستان هاي کشور خطاب به وزير آموزش و پرورش بنويسيد بيمه طلايي آتيه که در مورد دارو، عينک و دندان تعهدي ندارد به چه دردي مي خورد؟
    54790915
    *
آيا علت اينکه وزير نيرو براي گرماي بالاي 50 درجه قبض هاي آتشين صادر مي کند اين است که مردم گرماي 50 درجه را فراموش کنند؟ واقعا در اين گرماي طاقت فرسا مردم چگونه با کدام فعاليت اضافه مي توانند پول اين قبوض را پرداخت کنند؟ آن هم در اين رکود و گراني و بيکاري! انصاف دهيد.
    40630938