روزانه 300 حادثه درپایتخت اتفاق می افتد

مدیرعامل آتش نشانی تهران:
روزانه 300 حادثه درپایتخت اتفاق می افتد 8 مهر - 95

می بینید چقدر ضریب امنیت در کلانشهر 16 میلیون تهران پایتخت کشور چگونه است درحالی که ادعا می شود ایران امن ترین کشور جهان است .
تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بطور متوسط روزانه حدود 300 حادثه منجر به اعزام ماموران آتش نشان در کلانشهر تهران اتفاق می افتد.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سعید شریف زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهر تهران افزود: ماموران آتش نشان با تلاش شبانه روزی خود بطور متوسط در شبانه روز در 300 حادثه شهر تهران حضور می یابند و خدمات ایمنی و نجات را به شهروندان ارایه می کنند.
وی با بیان اینکه آتش نشانی پایتخت از یک سازمان سنتی به یک سازمان تخصصی و علمی تبدیل شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 744 دانشجو در سه مقطع کاردانی؛ کارشناسی و کارشناشی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی سازمان آتش نشانی شهر تهران مشغول به تحصیل هستند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: این سازمان برای اولین بار در میان کشورهای آسیایی به عضویت اتحادیه آتش نشانی اروپا در آمد و سازمان آتش نشانی شهر تهران با ارایه آخرین دستاوردهای خود در بین 36 کشور اروپایی پذیرفته شد.
وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهر تهران بدنبال توسعه علم و دانش پیشرفته روز دنیا است، گفت: این سازمان در بسیاری از انجمن های آسیایی و اقیانوسیه عضو فعال است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.
شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر سازمان آتش نشانی پایتخت یکی از بی حاشیه ترین سازمانهای پایتخت است گفت: در نظر سنجی های انجام شده 97.4 درصد شهروندان تهرانی از نحوه خدمت رسانی آتش نشانان رضایت کامل دارند و ماموران آتش نشانی تهران در حوادث مختلف شهر تهران با نهایت تلاش و دقت خدمات به شهروندان ارایه می کنند.
وی تاکید کرد: در حوادث بزرگ شهر تهران از حمله انفجار در خط لوله گاز شهران و همچنین ریزش در تونل مترو آتش نشانان با ارایه خدمات مناسب در این حوادث رو سفید بیرون آمدند.
به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم تجلیل از آتش نشانان با اجرای برنامه های شاد هنری در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.
در این مراسم همچنین از تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس سازمان آتش نشانی تجلیل شد.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود *انتشاردهنده: علی حبیبی