پیشی‌گرفتن حاشیه‌نشینان از شهرنشینان/ برجام قرار نیست مشکلات ما را رفع کند


قائم‌مقام وزیر کشور خبر داد
دلیل روید روایسی کردن قائم مقام وزیر کشور چیست .چون آشکارا  وی  نگفته  است که نقش رژیم جنگ افروز و غارتگر عوامفریب ودین فروش  که حامی کلان دزدان می باشد در پیشیگرفتن حاشیه نشینان از شهر نشینان یا تخلیه شدنر وستا هاازسکنه وکوچ کردن به حاشیه شهرها چیست؟
خبرگزاری میزان- قائم‌مقام وزیر کشور گفت: در بعضی از شهرهای کشور جمعیت حاشیه‌نشینان از شهروندان بیشتر است.

پیشی‌گرفتن حاشیه‌نشینان از شهرنشینان/ برجام قرار نیست مشکلات ما را رفع کند
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمدحسین مقیمی در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: برقراری امنیت در همه ابعاد از وظایف دولت است.
وی بیان داشت: طی دوران فعالیت دولت تدبیر و امید در داخل کشور و مرزهای ایران، با وجود وضعیتی که در کشورهای همسایه ما وجود دارد، شرایط امنیتی خوبی داریم.
قائم‌مقام وزیر کشور ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان کشور است و وزارت کشور مطالعات عمیقی را درباره مسائل اجتماعی انجام داد و به ابعاد این مسائل پرداخته شد.
مقیمی اضافه کرد: گزارش مربوط به مسائل اجتماعی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه شد و نیاز است اقداماتی در سراسر کشور درباره آسیب‌های اجتماعی از جمله قاچاق، طلاق، مواد مخدر، مسائل اخلاقی و حاشیه‌نشینی انجام شود و گزارش آن را به رهبری ارائه دهیم.
وی تاکید کرد: امروز باید در مسائل اجتماعی با جدیت ورود کنیم و از تجربه سایر استان‌ها بهره بریم و در کرمان درباره بحث حاشیه‌نشینی اقدامات خوبی انجام شده است در حالی که در بعضی از شهرهای کشور جمعیت حاشیه‌نشینان از شهروندان بیشتر است.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: دولت از ابتدای کار خود بحث فعالیت سیاسی را برای همه احزاب و تشکل‌ها مطرح کرد و از فعالیت قانونی همه فعالان سیاسی حمایت می‌کنیم.
مقیمی ابراز داشت: حضور احزاب را در همه شهرستان‌ها و مناطق در دوران برگزاری انتخابات سال گذشته داشتیم و هزاران جلسه برگزار شد و فقط پنج، شش جلسه به هم خورد و آرامش و نشاط سیاسی را شاهد بودیم و انتخابات در سراسر کشور با امنیت برگزار شد.
وی تاکید کرد: برگرداندن آرامش و امید به جامعه سیاست دولت یازدهم است و این کار در حال انجام است و مردمسالاری دینی طی سه سال گذشته جای خودش را در کشور پیدا کرد.

مقیمی ادامه داد: تورم و بیکاری طی دولت یازدهم نسبت به دولت قبل کاهش یافته است و دولت شرایطی را فراهم کرد که مردم به نظام، دولت و مسئولان اعتماد و از منابع خودشان سرمایه‌گذاری کردند.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی برای تنش‌زدایی انجام داد و برجام را به سرانجام رساند و برجام قرار نیست همه مشکلات ما را رفع کند، اما راه را هموار می‌کند.

قائم مقام وزیر کشور اضافه کرد: در دولت یازدهم صادرات را از واردات  جلو انداخته‌ایم و در تولید گندم خودکفا شده‌ایم که نتیجه اعتماد مردم به دولت است.

مقیمی بر تکریم ارباب‌رجوع در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و گفت: کارها در ادارات باید بر اساس قانون و مقررات انجام شود.

وی از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده سخن به میان آورد و تاکید کرد: رأی مردم حق‌الناس است و از این حق‌الناس صیانت می‌کنیم و قانون را در انتخابات رعایت می‌کنیم و در این انتخابات بی‌طرف خواهیم بود.