كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 مهر - 95
كيهان و خوانندگان
پیام های زنجیره اید روغ وقلابی و ساختگی که درد خمه اوین نامه ی کیهان درراستای اهداف خاص با نگرش یک جانبه نگری سرهم بندی می شوتد.

    * در طول سال هاي درخشان دفاع مقدس، اکثر مديران اجرايي و فرماندهان جنگ را جوانان تشکيل مي دادند ولي از زماني که به جاي مديران جوان، از مديران بازنشسته و تغيير مد و چهره داده بهره جستيم به جاي پيشرفت، پسرفت و به جاي سود، ضرر کرديم.
    
مرادي چناري- رشت
    *
خطاب به دشمنان بنويسيد نظام سربازان بي شماري دارد که دل را فقط به خدا بسته اند. به همين دليل در دل همه مردم جا پيدا کرده اند.
    84100916
    *
امنيت کشور براي بنده به حدي اهميت دارد که حاضرم منزل خود را فروخته در بيابان چادر بزنم ولي دولت با پول فروش منزلم موشک تهيه کرده و به دفاع بپردازد. خداوند سپاه و ارتش را براي ما مردم حفظ کند.
    34300912
    *
وقتي تصوير نرگس اسماعيلي فرزند شهيد مدافع حرم را مشاهده کردم که چگونه مزار پدرش را در آغوش کشيده بي اختيار گريستم. مفهوم عزت آفريني برخلاف گفته برخي نخبگان که آن را به برجام بي دستاورد نسبت مي دهند، براي يک کودک تازه دبستاني قابل درک تر است.
    84630912
    *
سايه جنگ را دلاورمردان مدافع حرم و نيروهاي مسلح مقتدر و رهبر حکيم و فرزانه با تدبير خود از سر کشور دور مي کنند نه دوستي و رفاقت با شيطان بزرگ! نه آنان که ثمره تلاششان پر کردن قلب راکتور اراک با سيمان بود.
    
غلامرضا محمودي- مشهد مقدس
    *
روزنامه هاي زنجيره اي در تاريخ 7/1 تيترشان اين بود که آمريکا مجوز فروش هواپيماها را به ايران صادر کرد! اما نگفتند که چقدر خوار شديم که هم پول بايد بدهيم و هم منت بکشيم تا کدخدا و شيطان را از خود راضي کنيم!
    05310918
    *
از کيهان بابت پيگيري پرونده فسادهاي مالي مثل پرداخت حقوق هاي نجومي به بعضي از مسئولان و مديران دولتي تقدير و تشکر مي کنيم. اگر در دولت و بعضي ها دوست و دشمن را اشتباه گرفته اند ولي کيهاني ها در مقابله با دشمنان نظام مقاوم ايستاده اند و حوادث را رصد مي کنند.
    16480915
    *
در ازاي عقب نشيني هاي مسئولين دولتي و انجام تمامي تعهدات خود در بتن ريزي هسته اي و...، حال که طرف مقابل با بدعهدي و خباثت خواسته هاي ما را تامين نکرده، مشاهده مي شود که مسئولان ما به جاي قاطعيت، دست طلب به سوي اروپايي ها و آمريکاي شيطان بزرگ دراز کرده اند که مشکل ارتباط بانکي را در امر تجارت حل کنند.
    60480935
    *
سخنراني در سازمان ملل فرصت خوبي بود که آقاي رئيس جمهور بدعهدي هاي آمريکا را علني مي کرد و از مطالبات برحق ملت ايران سخن مي راند ولي افسوس که ايشان قدر اين فرصت ها را نمي داند و نمي تواند آن گونه که بايد و شايد از حق و حقوق ملت در مجامع بين المللي دفاع شجاعانه نمايد.
    88530912
    *
اي کاش اين آرزوي ما تحقق مي يافت که آقاي روحاني رياست محترم جمهوري در ديدارهاي خود با خارجي ها به ويژه مسئولان کشورهاي غربي از موضع قدرت صحبت کند.
    34300912
    *
چرا دولت در مورد سرمايه گذاري کشورهاي خارجي در ايران پسابرجام، رقمي را که آنان سرمايه گذاري کرده اند اعلام نمي کند؟ ضمنا مگر قرار نبود بعد از امضاي برجام تنها راه مشارکت با غرب انتقال تکنولوژي به ايران باشد؟
    
رضا قراتپه
    *
وضعيت اسفبار و افسارگسيخته رسانه هاي مجازي و غفلت برخي از متوليان امر باعث شده که مهار ذهن جوانان ما را اين رسانه ها در دست بگيرند و قدرت تفکر و تعقل را از آنها بربايند و حالاصداي آموزش و پرورش اين دولت هم دربيايد.
    22450930
    *
آقايان دولتي مدعي رساندن تورم از 45 درصد به 8/5 درصد به طور شفاف با حضور منتقدين دلايل متقن خود را ارائه نمايند تا براي مردم روشن شود وقتي کشور در حال رکود، گراني، بيکاري به سر مي برد و کارخانه ها يکي پس از ديگري ورشکسته مي شوند و دولت نيز بيش از 3 سال از عمر خود را صرفا به موضوع هسته اي و سفرهاي نيويورکي اختصاص داد، فيتيله مسکن مهر را پايين کشيد و... چگونه تورم خود به خود تک رقمي شد؟ جيب مردم که اين سخن دولت را تاييد نمي کند. کنتور برق 3 فاز خانگي از 200 هزار تومان به دو ميليون و نيم افزايش مي يابد اين چطور با تورم تک رقمي سازگار است و...
    
اسدي- خمين
    *
امثال بنده که عروسي دخترانشان نزديک است ولي به دليل ناتواني مالي خجالت مي کشند به روي دختر خود نگاه کنند در کشور زيادند. مدت ها براي اداره آب و فاضلاب شهرستان اصفهان کار کرده ام ولي پول کارگري ام را نمي دهند.
    64850913
    *
بعد از چندين سال کارگري مشخص شده که کارفرما حق بيمه ما کارگران را براي مدتي پرداخت نکرده است. چرا اکنون تاوان اين کوتاهي را بايد کارگر بيچاره اي مثل بنده بپردازد. درخواست داريم سازمان تامين اجتماعي يک راهي جلوي ما کارگران بگذارد تا اين اجحاف در حق کارگر صورت نگيرد.
    73630903
    *
محيط زيست به جاي تعطيلي مدارس به خاطر آلودگي هوا، از مسئولان بخواهد که يارانه مترو، اتوبوس شرکت واحد و... را پرداخت کنند تا مردم مجبور نباشند از خودروي شخصي استفاده کنند و بر آلودگي بيفزايند.
    31040912
    *
به آقاي نوبخت عرض مي کنم ما بازنشستگان از خير پاداشمان گذشتيم فقط شما لطف کنيد يک ماه از اين حقوق هاي نجومي آقايان ذخاير به ما پرداخت کنيد تا تمام اقساط عقب افتاده و مشکل جوانان دم بخت خود را حل کنيم و از مستاجري هم خلاص شويم.
    28050916
    *
ما ثبت نام کنندگان مسکن مهر پرديس تهران دستمان به جايي نمي رسد. تمام تعهدات خود را انجام داده ايم ولي واحدهاي مسکوني را تحويل نمي دهند، خيلي راحت به حق و حقوق مردم اجحاف مي شود و کسي به کسي نيست.
    67080990
    *
انتظار مي رود مطبوعات دلسوز به حال مردم، گزارش جامع و کاملي در خصوص وضعيت بي سر و سامان پروژه مسکن مهر پرديس تهيه و منعکس کنند. در اين دولت خيلي از اميدها به نااميدي تبديل شده است.
    28540921
    *
شرکت هاي کاريابي خصوصي با شماره هاي ثبت فاقد مجوز، به راحتي از مردمي که جوياي کارند کلاهبرداري مي کنند. چند بار با معرفي برخي از آنها و هر بار با هزينه 120 هزار تا 150 هزار تومان به آدرسي که واقعيت خارجي نداشت معرفي شدم! چرا دستگاه هاي مسئول با چنين شرکت هاي متخلف برخورد نمي کنند؟ نيروي انتظامي به وزارت کار احاله مي کند، وزارت کار به سازمان ديگر...؟!
    
يک کارگر جوياي کار
    *
افزايش سرسام آور جرائم رانندگي بدون در نظر گرفتن شرايط اجتماعي، اقتصادي، معيشتي و استانداردهاي لازم و الگوبرداري کورکورانه از کشورهاي اروپائي، موجب تحميل فشار مضاعف بر مردم شده است. آقايان مسئول به داد مردم برسند!
    89490912
    *
سيم کارت اعتباري همراه اول داشتم که بعد از مدتي مخابرات آن را قطع کرد. علت را پرسيدم گفتند چون مدتي شارژ نکرده اي؟! آيا اين هم قانون جديدي است که شما به دلائل مختلف (مشکلات جسمي، سفر خارجي، و...) نتواني از تلفن همراه خود استفاده کني بايد آن را قطع و يا به ديگري واگذار نمايند؟!