یک اشتباه دولت کشور را نابود می‌کند

آخوند گریان  صدیقی:
یک اشتباه دولت کشور را نابود می‌کند/ رشوه‌ و حقوق‌های نجومی به ملت ایران صدمه می‌زند 8  مهر – 95
 آخوند صدیقیهمیشه گریان از بس گریه کرده واشک ریخته دید چشمانش کم شده است .طوریکه ترکش آن به مغزش هم اصابت کرده است .برای همین دید و درکش راازدست داده است و به یاد ندارذ که از بدو ورود خمینی تاحال رهبران وکارگزاران رژیم وارونه ولایت فقیه جز دروغ گفتن  و  اشتباه و خطا وحتی بالاترخیانت و جنایت وجنگ افروزیوغارتگری کردن و .... عمل دیگری  انجام نداده اند که دردفاع از منافع ملی کشور و برآورده کردن  مطالبات مردم  و به نفع شان بوده باشد؟

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رشوه‌ و حقوق‌های نجومی به ملت ایران صدمه می‌زند
خبرگزاری فارس: یک اشتباه دولت کشور را نابود می‌کند/ رشوه‌ و حقوق‌های نجومی به ملت ایران صدمه می‌زند
، گفت: یک اشتباه دولت کشور را نابود می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله کاظم صدیقی عصر امروز در همایش عاشوراییان سالن شهدای انتظامی گیلان با تبریک عید غدیر، اظهار کرد: غدیر عید نزول آیه‌های روح‌نواز در شأن اهل بیت(ع) است.
وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه شهادت امام حسین(ع) افزود: خدا را به وسعت مخلوقاتش شکر می‌کنیم که به ما سرمایه معرفت، توحید و ولایت عنایت کرد و در مسیر عدایت قرار داد.
امام جمعه موقت تهران هیأت‌های مذهبی را پرچمداران دین دانست و تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی ادامه‌دهندگان مسیر حضرت زینب(س) هستند.
وی مسأله ولایت را مقام انسانیت خواند و گفت: مقام و ولایتی که برای اهل بیت(ع) باور داریم، ظرفیت انسان و تجلی خداوند است.
صدیقی با بیان اینکه کسانی که اهل بیت(ع) را انکار می‌کنند، انسان کامل را نمی‌شناسند، یادآور شد: صفات خدا در انسان کامل به ودیعه گذاشته شده است.
وی علی(ع) را بی‌نیاز از این عالم و بهشت دانست و یادآور شد: علی(ع) وجه الهی و عین‌الهی بود و بهشت مشتاق علی(ع) بوده و حضرت علی در روز قیامت همه‌کاره است.
امام جمعه موقت تهران افزود: بهشت منت فاطمه(س) و علی(ع) را می‌کشد تا در آن گام بردارند و به این پذیرایی مباهات می‌کند و امام حسن و حسین(ع) زینت بهشت هستند.
وی با اشاره به اینکه ارزش انسان به این است که خلیفه خدا شود، خاطرنشان کرد: اگر دامن اهل بیت(ع) را گرفتیم ما نیز آینه خدا می‌شویم و نمونه آن آیت‌الله بهجت بود.
صدیقی آیت‌الله بهجت را نشانه خدا خواند و گفت: آیت‌الله بهجت از اسرار مردم خبر داشت و اسلام هدایت ظاهری از ابتدای خلقت است.
وی با بیان اینکه آزادی باید همراه با آگاهی باشد، اظهار کرد: سعادت ابدی انسان در روزهای دنیوی ایجاد می‌شود و انسان آزادی را قبول کرده اما مسیر را باید خودمان انتخاب کنیم و راهی که می‌رویم باید مسیر خداوند باشد و این کار انبیاست.
امام جمعه موقت تهران گفت: تنها نشان دادن راه، انگیزه ما را کامل نمی‌کند بلکه الگو و ره‌یافته می‌خواهیم و مدعیان دین باید به آن عمل کنند.
وی ولایت تکوینی را از موضوع‌های مهم عنوان کرد و یادآور شد: نیازمند الگو هستیم و عشق و محبت موجب حرکت انسان می‌شود و عالم مدرسه، کتاب و معلم برای انسان است.
صدیقی با اشاره به اینکه تمام موجودات حرف خداوند است، تصریح کرد: همه ما طنین آوای حق تعالی در پهنه آفرینش هستیم و شهدا زندگان هستند و این نکته نیاز به ولایت دارد.
رشوه‌ و حقوق‌های نجومی به ملت ایران صدمه می‌زند
وی تمام قرآن را اثبات ولایت علی(ع) خواند و گفت: از نفاق داخلی و نفوذی‌های داخلی باید ترسید، رشوه‌ها و حقوق‌های نجومی به ملت ضربه می‌زند و باید مواظب سوءمدیریت‌ها باشیم.
امام جمعه موقت آمریکا و انگلیس را دشمنان دیرینه ملت ایران خواند و متذکر شد: این دشمنان دیرینه نتوانستند در جنگ تحمیلی و دیگر عرصه‌ها غلطی بکنند.
وی با بیان اینکه سلاح دینی ملت ایران دشمن را از پای انداخت، گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی زنده شد و دشمن نتوانست مردم ما را از پای بیندازد و پس از آن جنگ نرم و اقتصادی راه انداختند.
صدیقی با اشاره به اینکه آنها که خود را در مقابل دشمن کوچک می‌کنند بسیار پرت هستند، یادآور شد: شیعه تمام وجود خود را پیشکش علی(ع) می‌کند.
وی علم، ثروت، قدرت و عبادت را موجب طغیان دانست و افزود: محبت، انسان را بنده می‌کند و وجود علی(ع) علم کتاب است.
امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: مودت از ایمان و عمل صالح و قبولی اعمال نیز با ولایت است و در بعد حکومتی کسی غیر از علی(ع) نمی‌تواند از پس نفس خود برآید.
وی با اشاره به اینکه حکومت متعلق به علی(ع) است، گفت: خداوند با غدیر دین را بیمه کرد و سلمان و ابوذر را ساخت و حضرت زهرا،س) نخستین قربانی غدیر بود و امامت علی(ع) حقیقت دین ناب و امام حسین(ع) خون حضرت زهرا(س) را حفظ کرد.
صدیقی 98 درصد شهدا را متعلق به هیأت‌های مذهبی دانست و گفت: یکی از اشتباهات مسؤولان این است که رزمندگان را از خود دور می‌کنند و تصور آنها این است که سکولارها می‌توانند کشور را حفظ کنند.
وی هدف غدیر را تشکیل حکومت عنوان کرد و افزود: اتحاد و هماهنگی هیأت‌های مذهبی از موضوع‌های مهم بوده و تفکر داعشی را باید ریشه‌کن کرد.
 یک اشتباه دولت، کشور را نابود می‌کند/دولت باید زیر پرچم ولایت باشد
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه لجن شبکه‌های ماهواره‌ای را نمی‌توان با زور از بین برد، یادآور شد: باید با محبت و پاسخ به شبهات جوانان را جذب کرد، عشق استدلال و محبت می‌خواهد.

به گفته وی، گاهی یک اشتباه دولت، کشور را نابود می‌کند و دولت باید زیر پرچم ولایت باشد.