چرا 25 هزارتومان به عنوان بیمه از زائران اربعین گرفته می شود؟

در نشست امروز مطرح شد
حاجی دلیگانی:چرا 25 هزارتومان به عنوان بیمه از زائران اربعین گرفته می شود؟/پزشکیان: کمیسیون فرهنگی پیگیری کند 5 آبان -95
این جارچی پاسداران در مجلس ارتجاع  ازب س سئوالات انتقادی  تکراری کرده و چیزی برای معرکه گیری کردن علیه دولت روحانی نداشته برای همین سئوال شده است چرا 25 هزارتومان به عنوان بیمه از زائران اربعین گرفته می شود؟
خبرگزاری فارس: حاجی دلیگانی:چرا 25 هزارتومان به عنوان بیمه از زائران اربعین گرفته می شود؟/پزشکیان: کمیسیون فرهنگی پیگیری کند
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از اخذ 25 هزار تومان به عنوان بیمه از شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه پارلمان) طی تذکری با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: این راهپیمایی هر ساله پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود، مقام معظم رهبری هم تأکیداتی در این زمینه داشته‌اند.
وی ادامه داد: در اخبار گفتند هر کس می‌خواهد برای شرکت در مراسم اربعین به عراق برود، باید 25 هزار تومان به عنوان بیمه اجباری پرداخت کند.
این نماینده مردم با طرح این پرسش که اخذ پول بیمه بر اساس کدام قانون صورت می‌گیرد؟ تصریح کرد: ما نمی‌توانیم بدون وجود قانون دست در جیب مردم کنیم. 
«برخی با همین 25 هزار تومان تا مرز می‌آیند و از آنجا به خیل راهپیمایان می‌پیوندند. به نظرم در چنین شرایطی به کمیسیون فرهنگی دستور دهید موضوع را پیگیری کند.»
به گزارش فارس، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخشی از نشست پارلمان را برعهده داشت، گفت: طبق قانون می‌توانند افراد که به مسافرت خارجی می‌روند مبلغی را به عنون بیمه اخذ کنند اما در مورد مبلغ آن بررسی صورت گیرد.

وی از کمیسیون فرهنگی خواست موضوع را پیگیری کند.