گزیده خبر های 4 آبان – 95 قسمت - 3

گزیده خبر های 4 آبان – 95 قسمت - 3
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از وجود ترافیک در باند جنوبی آزاد راه کرج -قزوین خبر داد و گفت: محورهای استان گیلان و مازندران بارانی است.به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج‌ - تهران از پل فردیس تا پل کلاک، محور ساوه - تهران و پاکدشت - تهران ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.وی افزود: بر همین اساس در اکثر محورهای استان گیلان و غرب استان مازندران بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.
امیر عابدینی درباره این موضوع که گفته می شود در یک جلسه به شدت با گودرزی درگیر شده است، دست به افشاگری زد و با تایید این موضوع گفت: بله. این موضوع را تکذیب نمی کنم. به هر حال ما یک جلسه ای را با ایشان برگزار کردیم و من احساس خوبی نسبت به دیدگاه های ایشان نداشتماین معاون تاج که تا حالا درگیری مذکور را پنهان کرده بود، گفت: «بعد از آن جلسه هم دیدم که مواضع ایشان نسبت به من عوض شد. گودرزی یک اخلاق داشت که اگر نسبت به کسی بدبین می شد دیگر نگاهش تغییر نمی کرد. ایشان لیست سیاهی داشت که من هم در آن لیست قرار گرفته بودم. هر کسی که انتقاد می کرد او را در آن لیست قرار می داد. البته بیشتر انتقاد من به ایشان به خاطر آقای امیر خادم بود. زیرا پرسپولیس و استقلال را به ایشان سپرده بود درحالی که تخصص ایشان فوتبال نبود. من انتقاداتم را مطرح کردم و سپس با برخی مواضع عجیب رو به رو شدم. انگار که ایشان با ما پدرکشتگی داشت
دروازه بان پرسپولیس دو گل آخری که دریافت کرده با شوت از راه دور بوده است.به گزارش خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند لیگ شانزدهم را با پرسپولیس عالی شروع کرد. او که در تیم ملی هم روزهای موفقی را پشت سر می‌گذارد، روی توپ‌های هوایی تقریبا مسلط است و در موقعیت‌های تک به تک هم عملکرد خوبی دارد.با این حال دو گل آخری که این گلر دریافت کرده می‌تواند نشان‌دهنده یکی از ضعف‌های او باشد. در هفته هفتم حاج‌صفی از فاصله ۳۰ متری دروازه بیرانوند را باز کرد و در هفته نهم هم رحیم زهیوی روی یک کاشته پشت محوطه جریمه همین کار را کرد.این گلر روی هیچکدام از این ضربات عملکرد جالبی نداشت تا این احتمال به وجود بیاید که او "شوت‌خور" است!
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف میان یک دستگاه سواری بنز با کامیون در بزرگراه بابایی خبر داد.سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت ده دقیقه بامداد امروز یک دستگاه سواری بنز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی بود که در محدوده خروجی خیابان کوهستان با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.وی با بیان اینکه در پی این حادثه کامیون واژگون شد، اظهار کرد: چهار سرنشین سواری بنز و راننده کامیون در پی این حادثه دچار آسیب دیدگی شدند که عوامل اورژانس افراد را به مراکز درمانی انتقال دادند.رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، افزود: در پی این حادثه، سواری بنز دچار حریق شد که عوامل آتش‌نشانی اقدام به اطفای حریق کردند.مرادی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری بنز اعلام کرد و گفت: همچنین کارشناسان پلیس راهور سرعت غیرمجاز بنز را به عنوان عاملی دیگر برای این حادثه اعلام کردند.وی از رانندگان خواست که هنگام رانندگی فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و به مسیر مقابل توجه کافی داشته باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نسبت به انتشار فیش حقوقی پزشک جراح و فوق تخصص پیوند این دانشگاه واکنش نشان داد و گفت: با توجه به اینکه این مبحث حدود چند ماه گذشته نیز از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده بود، طرح دوباره آن با سبک و سیاقی دیگر، خارج از کار حرفه‌ای است و اخلاقی نیست.در پی انتشار دوباره فیش حقوقی یکی از جراحان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از سوی برخی رسانه‌ها، دکتر آقازاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این پزشک در طول یکسال نزدیک به  ۱۶۰۰ عمل جراحی سنگین انجام داده که بیش از ۱۰۰ مورد آن عمل پیوند کلیه بوده است.وی به فیش منتشر شده منتسب به این پزشک اشاره و اظهار کرد: در خبرها اعلام شده که مبلغ درج شده در این فیش حقوقی، کارانه یک ماه کار این پزشک است. اما این درحالیست که این کارانه مربوط به هشت ماه است و جمعا به ۱۸۰ میلیون تومان می‌رسد.آقازاده ادامه داد: از طرفی این رقم ۳۰ درصد حق‌العلاج جهت انجام بیش از ۱۶۰۰ عمل جراحی است.وی گفت: از آنجا که چند ماه گذشته نیز این مبحث از سوی برخی رسانه‌ها بزرگنمایی شده و پاسخ آن هم داده شده بود، طرح دوباره آن با سبک و سیاقی دیگر خارج از کار حرفه‌ای بوده و اخلاقی نیست.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت باید دلیل تغییر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را اعلام کند گفت که تا ساعت 7:30 صبح امروز قرار بود نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شود.بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ تا ساعت 7:30 صبح امروز که فراکسیون امید جلسه‌ای با دولت داشت، آقای نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد اما این که ظرف مدت کمی گزینه پیشنهادی دولت عوض شده موضوعی است که سخنگوی دولت باید درباره‌ی آن صحبت کند.وی افزود: برداشت من این است که دلیل تغییر گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش انصراف آقای نجفی نبوده و بعید است که ایشان به خواست فرهنگیان جواب رد داده باشد .سخنگوی فراکسیون امید تاکید کرد:‌ این که برای معرفی آقای نجفی فشاری از بیرون وجود داشته یا هر عامل دیگری باعث تغییر این گزینه شده، موضوعی است که نمی‌توان درباره‌ی آن قضاوت کرد و دوستان و دولت باید دلیل آن را اعلام کنند.سخنگوی دولت در جلسه صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید از انتخاب نجفی، سلطنی‌فر و صالحی امیری به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ورزش و ارشاد خبر داده بود اما ساعتی بعد دولت دانش آشتیانی، سلطانی فر و صالحی امیری را به مجلس معرفی کرد.