كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 4 آبان -95
كيهان و خوانندگان
 سرباز جو شریعت نداری  در پیام های دروغ و قلابی  اوین نامه اش که بطور دربست علیه برجام ودولت روحانی با چاشنی ضدآمریکایی است . پیام ها  طوری یکنواخت وکلیشه  اند که حتی تلاش نمی کند برای عادی سازی یک پیام ساختگی آبکی علیه جناح خودی همکاره بزند . بنابراین آنگونه خودزنی می کند که حالیش نیست چگونه ناشی گری می کند و به کاهدان می زند . برای اینکه درست است دولت روحانی سرجنگ باا نگلیس و فرانسه وآمریکا ندارد  و بااینان تعامل دارد .ولی  با پاسداران مخالف برجام و دولت درگیر یا مواجه  است که با شعار ضدآمریکایی و آزمایش موشک  با شعار عبری حذف اسراییل ازر وی زمین سر مید هند و تریبون هایی در مجلس ارتجاع وبلندگو در ائمه جمعه  و مطبوعات وابسته دارد آنچنان جنگ روانی- تبلیغاتی علیه  دولت و درمخالفت بابرجام راه انداخته اند که اجازه تضمین سرمایه گذاری خارجی  در ایران امکان پذیر نشده  است :
رئيس جمهور مي گويد کشورهاي ديگر که صادراتشان زياد است به علت روابط خوب و تعامل شان با دنياست. چون سر جنگ با دنيا ندارند! عرض مي کنم بيش از 3 سال است که الحمدلله شما سر جنگ با دنيا يعني شيطان بزرگ، فرانسه، انگليس را نداشته ايد (البته نمي دانم چرا به 3-4 کشور اطلاق 200 کشور دنيا مي شود) ولي با اين همه نرمش، کرنش، دادن هديه چند ميليوني به بچه هاي شيطان بزرگ هم نمي دانم چرا نتوانستيد ذره اي دل سنگ شيطان بزرگ را به دست آوريد. در اين مدت چقدر صادرات داشتيد؟ بديهي است که با رکود و توقف توليد داخلي گراني، بيکاري و... صادرات معنا ندارد.

    * دولت شعار ريشه کن کردن بيکاري را در ابتداي کار خود سرمي داد. حالاچه شده که از توان کم دولت براي اشتغالزايي مي گويد! دولت بارها برجام را زمينه ساز ايجاد شغل و چرخه اقتصاد مي دانست اما بعد از 8 ماه به گفته دولت هر دقيقه يک نفر بيکار مي شود و کارخانه و کارگاه ها هم يکي پس از ديگري به جاي رونق تعطيل مي شوند.
    فرزاد وحدتي

    * آقاي روحاني 4 سال قبل با کليدي که نمايش مي دادند تمام قفل هاي بسته کشور را قابل گشايش مي دانستند، حالاچند سال گذشته است. از آقاي روحاني مي پرسم که کليد دولت يازدهم کدام قفل ها را براي مردم باز کرده است. جز نفوذ بيشتر دشمنان و مداخله گستاخانه تر آنان در امور کشورمان و گراني غيرقابل تحمل به خاطر رکود اقتصادي کشور و...؟ دولت يازدهم کدام دستاورد ملي را داشته است؟

    29140912
    * مردم سخنان انتخاباتي رئيس جمهور را به خاطر دارند و سخنان اخير ايشان را هم شنيدند. کاش آقاي روحاني يک بازخواني نسبت به گفته هاي گذشته شان داشتند. اعلام توان کم دولت در اشتغال زايي مطمئناً موجب ياس و نااميدي افرادي مي شود که جوياي کار هستند.

    محبي- اراک

    * رئيس جمهور دوست دارند لطيفه تعريف کنند و ديگران برايشان کف بزنند! ما قشر محروم جامعه هم حاضريم برايشان کف بزنيم ولي طي اين سه سال گذشته کاري نکردند. کسي با خريد هواپيما مخالف نيست ولي وقتي فردي نياز به سرپناه دارد به دنبال نقاش براي ساختمان نمي رود. قشر محروم که در اين گراني، رکود و بيکاري و... به دنبال سرپناه و اشتغال براي خود هستند تا بتوانند لقمه ناني به کف آرند هواپيما سوار شدن دغدغه شان نيست.

    محمدي

    * بزرگترين اکتشاف آقاي رئيس جمهور اين است که موفق شدند بعد از گذشت سه سال ناکارآمدي چند تن از وزيران خود را کشف کند. براي اينکه متهم به ناشکري از داشتن چنين دولت و رئيس جمهوري نشويم اين اکتشاف را خدمت ايشان تبريک عرض مي کنيم.

    05310918
    * مردم مشکل اقتصادي دارند آقاي رئيس جمهور وزير ارشاد و ورزش را عوض مي کند. با وجود مشکل درمان بايد منتظر ماند که وزير کشاورزي تغيير پيدا کند. بالاخره بعد از سه سال معني تدبير را متوجه شديم.

    28630903
    * عزل هاي دستپاچه اي دولت محصول اتاق فکر مدعيان اصلاح طلبي حاکم است که با هدف مهندسي انتخابات 96 صورت مي گيرد. نگاه و توجه همه اصلاح طلبان به سرنوشت انتخابات سال آينده دوخته شده است.

    79770912
    * از رئيس سازمان محيط زيست کشور نااميد گشته ايم وزير بهداشت لطف کنند براي همدردي هم که شده چند روزي در جنوب کشور مثل ما خوزستاني ها در ميان ريزگردها زندگي بکنند شايد در معنا و مفهوم آرامش رواني مردم تجديدنظر بکنند.

    36500916
    * جناب روحاني در سخنان جديدشان اعلام کردند معضل کشور و مردم اقتصادي و معضل خانواده ها بيکاري است. تا اينجاي کار خدا را شاکريم که پس از سه سال براي اولين بار همراهي با مردم کردند ولي اگر واقعاً به اين سخنان خود ايمان دارند چرا اين دغدغه در تغيير وزرا ديده نمي شود؟ در ثاني چطور به يک باره آثار برجام را از رفع مشکلات اقتصادي و آب خوردن مردم به تسهيل خام فروشي نفت و فروش آب سنگين راکتور اراک و موارد حاشيه اي تنزل دادند؟ آيا اينها نشانه عدم تحقق وعده هاي داده شده به مردم نيست؟

    نراقي

    * آقاي رئيس جمهور هر روز صبح تا شب مرتب از دستاوردهاي ذهني برجام سخن بگويند ولي تا وقتي که در عمل و در سر سفره مردم اتفاقي نيفتاده باشد فايده اي براي کشور و ملت ندارد. از قديم هم گفته اند با حلوا حلوا گفتن دهان مردم شيرين نمي شود.

    89970912
    * سخنگوي دولت شعار داده که در برجام هر کجا نقض عهدي صورت بگيرد ما هم مقابله به مثل مي کنيم. وقتي ايران به تمام تعهدات خودش عمل کرده چگونه مي خواهد مقابله به مثل بکند؟ درک مردم را دست کم نگيريد لطفا!

    79770912
    * تا ديروز سخنگوي دولت مي گفت چون سال پاياني دولت است، تغيير وزرا معني ندارد اما حالاکه حداقل سه وزير استعفا کرده و در واقع برکنار شدند اين بي ثباتي موضع گيري ثمره چيست؟

    36650912
    * رئيس جمهور مي گويد کشورهاي ديگر که صادراتشان زياد است به علت روابط خوب و تعامل شان با دنياست. چون سر جنگ با دنيا ندارند! عرض مي کنم بيش از 3 سال است که الحمدلله شما سر جنگ با دنيا يعني شيطان بزرگ، فرانسه، انگليس را نداشته ايد (البته نمي دانم چرا به 3-4 کشور اطلاق 200 کشور دنيا مي شود) ولي با اين همه نرمش، کرنش، دادن هديه چند ميليوني به بچه هاي شيطان بزرگ هم نمي دانم چرا نتوانستيد ذره اي دل سنگ شيطان بزرگ را به دست آوريد. در اين مدت چقدر صادرات داشتيد؟ بديهي است که با رکود و توقف توليد داخلي گراني، بيکاري و... صادرات معنا ندارد.

    علي اکبر محمدرضايي

    * وقتي نتيجه تعامل سازنده آقاي رئيس جمهور با «جهان» برجام نافرجام شده که آمريکايي ها در عوض تخريب دستاوردهاي هسته اي ايران تحريم ها را برنداشته اند آيا سزاوار است که رئيس دولت به جاي عذرخواهي ملت را ناشکر خطاب کند.

    شرفي

    * خانم رايس وزير خارجه آمريکا در دوران جرج بوش پسر گفته بود: خاورميانه در حال يک زايمان سخت است! لذا بعد از چند سال همه مي دانستند نطفه حرام داعش و ديگر گروه هاي تکفيري تروريستي از کيست و با برنامه چه کساني بسته شده است. با همه اينها آقاي روحاني زماني که از تعامل با دنيا سخن مي گويد دنياي مورد نظرش به آمريکا ختم مي شود! عمده مذاکرات اين دولت به مذاکره با مقامات آمريکايي خلاصه شد و بدعهدي ها هم از سوي اين کشور به ديگر کشورهاي غربي ديکته شد.

    98910918
    * مطمئن هستم جابه جايي چند وزير آن هم در پايان دولت دردي را دوا نخواهد کرد! چون اگر تغييري هم لازم بود وزراي ديگري در اولويت قرار داشتند.

    کيوان- م

    * رئيس کميسيون اقتصادي مجلس رقم صادرات غيرنفتي را بسيار ناچيز دانست، پس چگونه دولت محترم صادرات غيرنفتي را با صادرات نفتي برابر مي داند طوري که در ارزيابي هاي دولت صادرات غيرنفتي براي سال بعد حتي رشد خواهد داشت! در دولت يازدهم اين واردات کالابوده که نسبت به گذشته رشد داشته است نه صادرات.

    2026021
    * در ورزش بعد از مدت ها وقتي دوپينگ يک ورزشکار متخلف فاش شد مدال او را پس گرفتند و ورزشکار بعدي به عنوان قهرمان معرفي شد. چرا در موضوع بررسي صلاحيت نامزدهاي مجلس مي خواهند اين محدوديت را براي شوراي نگهبان بوجود بياورند که نتواند از ورود فرد غيرصالح به خانه ملت جلوگيري کند.

    88950919
    * ملت به حساب اينکه شوراي نگهبان صلاحيت نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي را تاييد کرده به آنها راي مي دهند ولي بعد از مدتي ديده مي شود تعدادي از اين افراد انتخاب شده و راه پيدا کرده به قدرت راه کج در پيش مي گيرند و براي کشور و نظام خسارت به وجود مي آورند. چرا نبايد نظارت شوراي نگهبان استمرار پيدا کند؟

    39910938
    * سخنگوي دولت گويا سخنگوي فتنه گران نيز هست! هر از چند گاهي گريزي به حصر منافق و خودفروخته سران فتنه هم مي زند و اظهار مي دارد که رفع حصر آنها زمان مي برد! به ايشان بايد گفت حصر و يا رفع حصر منافقين جديد و سرمايه هاي شيطان بزرگ و نخست وزير رژيم صهيونيستي ارتباطي به سخنگوي دولت ندارد.

    83970912و39490912

    * با وجودي که بسياري از افراد که داراي امکانات فراوان مالي هستند و از دادن ماليات فرار مي کنند متاسفانه شاهديم که به جان کارگاه هاي توليدي و يا مراکز کوچک خصوصي افتاده اند و به نارضايتي دامن مي زنند. مثلامالياتي که براي يک کارگاه شيشه دوجداره، با اين وضع رکود و بيکاري تعيين کرده اند مبلغ 23 ميليون تومان براي سال 93 و مبلغ 30 ميليون براي سال 94 بوده است! وزير اقتصاد چه پاسخي براي اين قبيل کارها دارد!