ترمیم کابینه دولت در راستای مقابله با افشاگری‌های اخیر بود

ترقی در گفت‌وگو با  خبرگزاری پاسداران 
ترمیم کابینه دولت در راستای مقابله با افشاگری‌های اخیر بود/ معرفی وزرای پیشنهادی رویکرد انتخاباتی دارد 5 آبان – 95
نقش این عضو شناخته شده باندمافیایی غارتگر مؤتلفه درمشهد مشابه همشهری کریمی قدوسی است ولی وی تلاش می کند همچون کریمی قدوسی بی ترمز ودنده عقب کنده شده بلند بلند عربده کشی و تهدید نکند.
خبرگزاری فارس: ترمیم کابینه دولت در راستای مقابله با افشاگری‌های اخیر بود/ معرفی وزرای پیشنهادی رویکرد انتخاباتی دارد
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ترمیم کابینه دولت بر اساس مشکلات کشور و نظرسنجی افکار عمومی نبود و بلکه این تغییرات در راستای مقابله با افشاگری‌های اخیر در وزارتخانه‌ها انجام‌ شد.
حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد درباره تغییر وزرا اظهار کرد: اگر تغییرات بر اساس شرایط و مشکلات حاکم بر کشور و نظرسنجی افکار عمومی انجام می‌گرفت به تبع اولویت اصلی با ترمیم تیم اقتصادی دولت بود اما از آنجایی‌ که هدف اصلی این تغییرات مقابله با افشاگری‌ها در این وزارتخانه‌ها است، بنابراین برای جلوگیری از گسترش دامنه این معضل به سایر اعضای وابسته به دولتمردان و تخریب دولت برای انتخابات آینده با استعفای این سه وزیر موافقت شد.
وی ادامه داد: در استعفای وزیر ارشاد مسائل پشت پرده‌ای نهفته و دولت برای اینکه افکار عمومی را از معضلات اقتصادی به سمت مسائل فرهنگی سوق بدهد این تغییر را انجام داده تا با انتخاب افراد جدید معرفی شد بهره‌برداری انتخاباتی کند.
ترقی تأکید کرد: وزرایی که برای رأی اعتماد به مجلس معرفی شدند در مجلس نهم رأی اعتماد نگرفتند، بنابراین این فرصت اکنون به وجود آمده تا اصلاح‌طلبان و کارگزاران این وزارتخانه‌ها را برای خودشان تصاحب کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برای اصلاح‌طلبان و کارگزاران بسیار مهم است تا برای انتخابات آینده این سه وزارتخانه را به دست بگیرند و تلاش می‌کنند تا دوقطبی فرهنگی را در کشور دامن بزنند، لذا اگر مجلس به آن‌ها رأی اعتماد ندهد مظلوم‌نمایی کرده و این عدم رأی اعتماد را به چالش سیاسی تبدیل کرده و تا انتخابات آینده از آن بهره‌برداری می‌کنند.