پرداخت حقوقهای نجومی به اعتماد مردم به نظام ضربه می‌زند

رضایی در نطق میان دستور:

پرداخت حقوقهای نجومی به اعتماد مردم به نظام ضربه می‌زند   5 آبان – 95

باید گفت به این عضو مجلس ارتجاع خواب دیدی خیر باشد . عجیب است که پس از 38 سال کارنامه ننگین کارگزاران رژیم و ارونه ی ولایت فقیه این عضو مجلس ارتجاع تصور کرده است که خلافت داعشی خامنه ای هنوز قانونی و دارای ا عتبار  ومورد اعتماد مردم است که مدعی شده  پرداخت حقوق های نجومی به اعتماد مردم به نظام ضربه می‌زند   غافل ازآنکه درمدت 38 سال شتربابارش رفته است که وی همچون همقطارانش به فکر گرفته لنگه پشه کورها فتاده است .

مسعود رضایی نماینده شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت:‌ فسادهای مالی، پرداخت حقوقهای نجومی، اوضاع نابسامان فرهنگی و اجتماعی به اعتماد مردم به نظام صدمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود (چهارشنبه 5 آبان) در صحن علنی پارلمان، با بیان اینکه اعتماد مردم سرمایه بزرگ نظام اسلامی است، گفت: وقوع فسادهای مالی و پرداخت حقوقهای نجومی و اوضاع نابسامان فرهنگی و اجتماعی باعث ایجاد صدمه به اعتماد مردم می‌شود.
وی با بیان اینکه توسعه عدالت، آزادی و رفع ستم و تبعیض از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: رسیدن به برابری طبقاتی، توزیع عادلانه ثروت از جمله اهداف انقلاب اسلامی بود که متاسفانه تاکنون به طور کامل محقق نشده است.
نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مردم همواره در برهه‌های حساس پشت سر نظام ایستادگی کرده‌اند، گفت: این اعتماد مردم به نظام بود که باعث شد مردم در دوران سخت جنگ تحمیلی از انقلاب اسلامی حمایت کنند و در بحرانهایی مانند زلزله و سیل به محرومان و مصیبت‌زدگان کمک‌رسانی کنند.
رضایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سال 92 مبنی بر اینکه «اگر نظام را قبول ندارید ایران را که قبول دارید»، اظهار کرد: عدم توجه مسئولان به مشکلات مردم کار را به آنجا کشانده است که مقام معظم رهبری خود باید به میدان بیاید.
وی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولان ایجاد اعتماد اجتماعی در بین مردم است، خواستار شفافیت و قانونمندی در عملکرد دولت شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: علیرغم تمام این مشکلات مردم همواره به نظام اعتماد دارند و در انتخابات سال 92 و 94 با مشارکت گسترده سیاسی این امر را نشان داده‌اند.
رضایی ادامه داد: هم‌اکنون در جامعه شاهد معضل بیکاری، فساد‌، فحشا و مشکل هویت فرهنگی در بین جوانان هستیم که باعث ضربه خوردن به انسجام اجتماعی می‌شود و اگر این امر را نادیده بگیریم در توسعه کشور دچار عقب‌ماندگی می‌شویم.
نماینده مردم شیراز در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خواستار توجه جدی دولت در این باره شد.