هدیه دادن به دشمن، بیانگر نگاه ذلیلانه تیم مذاکره کننده است

کریمی قدوسی در گفت و گو با «بسیج»:
باوجود اینکه این مترسک کریمی قدوسی آلت دست بسیج و سپاه ومصباح یزدی از بس عربده کشی کرده است بیش از حد تابلوو مسخره شده است .چون از موضع خشم و عصبیت وکف بردهان آوردن در حال عربده کشیدن علیه برجام ودولت روحانی یاانتقال دادن پیام پاسداران است .ولی هنوز دست برداری نیست و همچنان مشغول عربده کشیو خود مسخره کردن است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای ظریف به دلیل عدم حضورش در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در زمان سختیهای این کشور، هیچ شناختی از انقلاب ندارد و آنچه فضیلت میبیند آن را در چهره امریکاییها مشاهده میکند.
جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری بسیج درباره هدایای نفیسی که توسط تیم مذاکره کننده هستهای به همتایان امریکایی خود داده است اظهار داشت: تیم مذاکره کننده از ابتدا راهبرد مذاکرات را اشتباه انتخاب کرد و این همان چیزی بود که بنده در صحن علنی مجلس در سوال از آقای ظریف اشاره کردم که دیپلماسی تقابل با دشمن در پشت میز مذاکره را تبدیل به دیپلماسی تعامل می کند و مصداق پهن کردن فرش قرمز زیر پای دشمن است.


کریمی قدوسی تصریح کرد: آقای ظریف به خاطر حضور بلند مدت خود در امریکا که از زمان نوجوانی به امریکا رفته و در آنجا تحصیل کرده و با توجه به اینکه یکی از اساتید او وزیر خارجه اسبق امریکا " مادلین آلبرایت " بوده؛ طبیعتا نگاه او به امریکاییها یک نگاه توام با احترام و همراهی با نگاه بر مبانی دیپلماسی آنهاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: آقای ظریف پیش ما که میآید نشاندهد که امریکا غیرقابل اعتماد است و پیش امریکاییها که میرفت تلاش میکرد اعتماد آنها را به خود جلب کند! و این رفتاری بود که آقای ظریف سعی میکرد آن را پنهان کند.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: دادن این هدایا آن هم در این حجم توسط تیم مذاکره کننده هستهای برخلاف عرف دیپلماسی دنیاست؛ در عرف دیپلماسی اگر هیئتی به دعوت کشوری به آن کشور سفر میکند هدایایی همراه خود میبرد و بعد از مذاکرات و صرف نهار و شام کاری  این هدایا را میدهد و این درصورتی است که به آن کشور دعوت شده باشد و یک روابط عادی بین این دوکشور وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: بردن این هدایا به امریکا و تحویل آن به کدخدای دهکده شیطانی جهان، بیانگر نگاه توام با ذلت این افراد است و نشان دهنده این است که آقای ظریف به دلیل عدم حضورش در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در زمان سختیهای این کشور، هیچ شناختی از انقلاب ندارد و آنچه فضیلت میبیند آن را در چهره امریکاییها مشاهده میکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خاتمه یادآور شد: جز تاسف و اندوه از این همه کجفهمی و بیتوجهی نسبت به ارزشهای انقلاب توسط این تیم مذاکره کننده چیز دیگری نمیتوان به دست آورد و فکر میکنم اخبار بعدی که از پشت صحنههای مذاکرات این تیم مذاکره کننده برسد، شنیدن آن برای مردم خیلی تلختر از آن چیزی است که تا اکنون شنیدهاند