گفت و شنود شكسته نفسي!

دروغ نامه کیهان 4آبان-95
گفت و شنود 
شكسته نفسي!
سربازجوشریعت نداری نگفته است که جون مجلس نهم  بااصولگران مخالف دولت روحانی ومدعیان اصلاح طلب بودبرای همین برخی وزرأی روحانی نیاوردند.ولی اکنون فضای مجلس ارتجاع دهم به نفع روحانی است..

گفت: دولت وزرايي را به مجلس معرفي کرده است که قبلامعرفي شده و راي اعتماد نياورده بودند!
    گفتم: پس چرا دوباره آنها را معرفي کرده اند؟

    گفت: چون مجلس را خانه ملت مي دانند و مي خواهند با معرفي آنها، به مردم احترام گذاشته باشند!

    گفتم: اين چه احترامي به خانه ملت است که دقيقا همان کساني را معرفي مي کنند که قبلامجلس بي اعتمادي خود به آنها را اعلام کرده است؟!

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: يارو مي گفت؛ خدايا مرا نيامرز! مرا به شديدترين شکل عذابم کن! و... پرسيدند؛ مردحسابي! اين ديگر چه جور دعا کردني است؟ و يارو گفت؛ هيس! دارم شکسته نفسي مي کنم!