کودک آزاری در رفسنجان

کودک آزاری در رفسنجان 4  آبان - 95
تا نامی ازرفسنجان زادگاه رفسنجانی برده می شود نام رفسنجانی برجسته می شود.
کرمان - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه روی بدن ستایش سه ساله آثاری از کبودی، زخم و سوختگی با سیگار دیده می شود گفت که این کودک هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

محمود حیدری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستایش دختر سه ساله از 2 روز قبل به دلیل اذیت و آزار توسط ناپدری و مادری که در دام مواد مخدر اسیرند، در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بستری شده و تحت درمان است.
وی بیان کرد: براساس گزارش های مردمی مبنی بر اذیت و آزار یک کودک توسط والدینش، تیم اورژانس اجتماعی با کسب دستور قضایی، به مکان مورد نظر اعزام و کودک به بیمارستان منتقل شد.
وی گفت: مادر و ناپدری این کودک، معتاد به مواد مخدر هستند لذا از پدر و مادر این کودک به دلیل روا داشتن آزار و اذیت به فرزنداشان شکایت شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان شب گذشته مادر ستایش را با حکم قضایی در بیمارستان علی ابن ابیطالب دستگیر کردند و ناپدری این کودک نیز در حال حاضر متواری شده است.
وی گفت: پرونده ستایش هم اکنون در دادگستری شهرستان رفسنجان در دست بررسی است و کودک نیز تا اطلاع ثانویه زیر نظر بهزیستی این شهرستان نگهداری می شود.
فرماندار رفسنجان امروز (دوشنبه) به همراه رئیس اداره بهزیستی این شهرستان از ستایش عیادت کرد.
حمید ملانوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز تاسف از آزار و اذیت های روا شده به ستایش افزود: بزودی نشستی به منظور پیگیری این موضوع تشکیل خواهد شد.
مرکز شهرستان رفسنجان در 110 کیلومتری شمال کرمان است.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: عباسعلی نقی یان