افراد وابسته اي كه در داخل كشور نسخه سازش مي پيچند بايد شناسايي و تحت تعقيب قرار گيرند



سربازجو شریعت نداری  در برنامه نگاه يك: افراد وابسته اي كه در داخل كشور نسخه سازش مي پيچند بايد شناسايي و تحت تعقيب قرار گيرند   17 آبان - 95
پس ازا نتقاد روحانی به رانت خواران اطلاعاتی دارای رسانه که خبرازا طلاعات پشت پرده علیه دیگران دارند که مصونیت کامل از پیگیری دارند اکنون  سربازجو عضو اطلاعات پاسداران شریعت نداری باشیوه بازجویی وتهدید به پیگیری وبازداشت افراد نسخه پیش سیاست سازش صادر کرده است


«
حسين شريعتمداري» مدير مسئول روزنامه کيهان و حجت الاسلام والمسلمين «محمدحسن رحيميان» رئيس سابق بنياد شهيد و توليت مسجد مقدس جمکران، شنبه شب با حضور در برنامه «نگاه يک» به بررسي خوي استکباري آمريکا و ضرورت مقابله با آن پرداختند.
    
شريعتمداري با تاکيد بر اينکه، اساسا درگيري ما با آمريکا ماهوي است، گفت: اين درگيري از ماهيت هاي ما سرچشمه مي گيرد و داستان پر حادثه ما از زماني شروع مي شود که به همت امام(ره) و مردم نسخه اسلام ناب را بر کرسي حاکميت نشانديم.
    
وي با اشاره به اينکه، ظلم ستيزي از ويژگي هاي اسلام ناب است، افزود: اسلامي که ظلم ستيز نباشد اسلام نيست، اسلامي که به پرخوري مرفهين بي درد، در کنار فقر محرومان تن دهد، اسلام نيست اين اسلام، همان اسلام آمريکايي است که حضرت امام(ره) بارها خطر آن را گوشزد مي کردند.
    
اين فعال سياسي گفت؛ با شکل گيري نظام اسلامي و نسخه ظلم ستيز آن، طبيعي بود که نظام سلطه در برابر آن قد علم کند، که اين اتفاق از نخستين روزهاي بعد از پيروزي انقلاب به وقوع پيوست. شريعتمداري گفت تقابل ما و آمريکا فقط هنگامي پايان مي پذيرد که يکي از اين دو حالت اتفاق بيفتد، يا ما از اسلام در حاکميت دست بکشيم و يا آمريکا از خوي استکباري خود دست بردارد.
    
مديرمسئول کيهان در ادامه گفت؛ مخالفت آمريکا با نماز و روزه ما نيست، بلکه با نسخه حکومتي اسلام ناب که ظلم ستيز است دشمني دارد. وي افزود؛ گري سيک مشاور امنيتي رئيس جمهور اسبق آمريکا مي گفت؛ مردم ايران مي توانند آنقدر نماز بخوانند و تسبيح بگردانند که پيشاني و نوک انگشتانشان ضخيم شود ولي بايد از حضور اسلام خميني در حاکميت خودداري کنند.
    
شريعتمداري اظهار داشت؛ کساني که نسخه سازش با آمريکا را مي پيچند بايد ابتدا به اين دو سوال پاسخ بدهند که آيا آمريکا تغيير ماهيت داده است؟ که نداده و يا پيشنهاد مي کنند که ما از اسلام دست بکشيم؟! که نخواهيم کشيد.
    
در ادامه برنامه حجت الاسلام والمسلمين رحيميان با اشاره به اينکه، مسئله مبارزه با طاغوت و استکبار دو مفهوم متقارن و هم سوي با يکديگر هستند، بيان کرد: امروزه مستکبران عالم در تقابل با اسلام ناب قرار گرفته اند لذا استکبار حق و غير حق ندارد.
    
وي با اشاره به اينکه، هيچ عذابي براي مستکبر مانند عذاب ذلت نيست، خاطرنشان کرد: شروع نهضت امام خميني (ره) از نفي طاغوت و نفي رابطه رژيم شاه با آمريکا بود.
    
حجت الاسلام رحيميان با اشاره به اينکه خصوصيات پايدار و ثابت امام(ره) برگرفته از حقيقت لايتغير قرآن است، افزود: آمريکا بيشترين ويژگي ها و خصوصيات مستکبران عالم را دارد بنابراين مي توان نتيجه گرفت که همه گرفتاري هاي ما و جهان اسلام از آمريکا است.
    
وي با اشاره به مواضع دو کانديداي فعلي رياست جمهوري آمريکا اظهار داشت: مواضع آنها نشان دهنده ماهيت اين کشوراست لذا همه دنيا گرفتار مسائل آمريکا است.
    
    
خوي آمريکا غارتگري است
    
مدير مسئول روزنامه کيهان در بخش ديگري از اين برنامه در پاسخ به اين سوال که چطور مي توان استکبارستيزي را با تنش زدايي جمع کرد گفت: آمريکا در صدر مستکبرين عالم قرار دارد به طوري که طبق برآورد ها و اسناد موجود مشخص شده است که اين کشور با سابقه 250 ساله بعد از تثبيت، حدودا 224 سال خود را در جنگ و تجاوز به سر برده يعني93 درصد عمر آمريکا در جنگ و تجاوز به کشورهاي ديگر سپري شده است.
    
شريعتمداري با اشاره به فرمايش امام خميني (ره) مبني بر اينکه آمريکا، شوروي را هم بازي داده است، عنوان کرد: شعار مرگ بر آمريکا در آخرين فرمايشات امام(ره) قابل مشاهده است و اين که حضرت ايشان معتقد به ادامه اين شعار نبودند، تحريف بينش و منش امام راحل است.
    
وي گفت: اينکه عده اي مي خواهند دشمني آمريکا با ايران را در ماجراي 28 مرداد خلاصه کنند صورت مسئله را عوض مي کنند. دشمني آمريکا با ما سابقه ديرينه دارد و از سالهاي قبل از پيروزي انقلاب و از آن پس تاکنون به شدت ادامه داشته و هنوز هم دارد.
    
شريعتمداري در ادامه با اشاره به ادعاي برخي از افراد مبني بر اينکه اگر با آمريکا سازش کنيم بسياري از مشکلات حل خواهد شد، گفت: خوي آمريکا غارت گري است و کساني که اين پيشنهاد را ارائه مي کنند در حقيقت براي مردم ايران نسخه فقر و فلاکت مي پيچند.
    
آمريکا در حال حاضر بيش از 20 هزار ميليارد دلار بدهي ناتوان از پرداخت دارد که اين رقم با ميزان توليد ناخالص ملي اين کشور برابري مي کند و امروزه به رياضت اقتصادي روي آورده است. آمريکا مي آيد که غارتگري کند و مانند دوران طاغوت، چپاول ثروت ملي کشورمان را دنبال کند.
    
    
نتيجه مذاکره با آمريکا
    
حجت الاسلام رحيميان نيز در همين رابطه اظهار داشت: تجربه در طول سال هاي اخير ثابت کرده که نمي توان به آمريکا اعتماد کرد ضمن آنکه مسئله برجام اين فرصت را ايجاد کرد که بار ديگر ديدگاه حضرت امام(ره) در مورد آمريکا آزموده شود و نتيجه آن را مردم و نسل امروز در کشور و دنيا شاهد باشند که نتيجه مذاکره با آمريکا چيست.
    
    
کدام تحريمها را برداشتند؟! 
    
همچنين شريعتمداري در پاسخ به اين پرسش که آيا برجام باعث لغو برخي تحريم ها نشده است؟ نيز اظهار داشت: امروز يکي از آقايان فرمودند که ۱۰۰ مورد از تحريم ها برداشته شده و تنها سه مورد از آن ها مانده است و عده اي اين ۱۰۰ مورد را نمي بينند و سه مورد ديگر را مي بينند که بايد از ايشان خواست که لااقل يکي از اين صد مورد را نام ببرند.
    
اين فعال سياسي ادامه داد: اينکه گفته مي شود تحريم ها برداشته شده، يک مانور سياسي است، کدام يک از تحريم ها برداشته شده؟! تحريم هاي بانکي که همچنان برقرار است و بر اساس گفته آقاي سيف بانک هاي بزرگ با ما رابطه برقرار نمي کنند و ما را مجبور به قبول FATF مي کنند که اين خود يک قدم به عقب است.
    
وي همچنين در پاسخ به اين سوال که «غني سازي ما را به رسميت شناختند» گفت: غني سازي بايد صنعتي باشد، غني سازي پايلوت و آزمايشگاهي که نمي خواهيم؛ به ما اجازه دادند که در سال ۳۰۰ کيلوگرم اورانيوم غني شده زير ۵ درصد داشته باشيم و غني سازي ۲۰ درصد و اراک را از ما گرفتند، بعد به ما مي گويند UF4(کيک زرد) وارد کنيم و آن را به UF6 تبديل کنيم که همان اورانيوم غني شده است اما نبايد ميزان ذخيره آن از ۳۰۰ کيلو بيشتر باشد، بنابراين بايد پرسيد کيک زرد را به UF6 تبديل کنيم که چه بشود؟
    
    
افزايش صادرات نفت و تهاتر! 
    
شريعتمداري ادامه داد: درباره اينکه با افتخار گفته مي شود مي توانيم آب سنگين صادر کنيم هم بايد بگويم براساس برجام به ما اجازه نداده اند آب سنگين در اختيار داشته باشيم و ما را وادار کرده اند که آن را صادر کنيم. 
    
اين فعال سياسي خاطر نشان ساخت: آقاياني که دست اندرکاران اصلي در مذاکرات بودند مي گويند تحريم ها تنها بر روي کاغذ برداشته شده لذا آقاياني که مدعي هستند تحريم ها برداشته شده بگويند کدام تحريم ها برداشته شده است.
    
وي همچنين اظهار داشت: البته دو برابر شدن صادرات نفت را قبول مي کنيم اما بايد پرسيد که آيا پول آن به کشور برگشته است؟ صادرات نفت آزاد است چون دنياي غرب به آن نياز دارد آن هم نفتي که قيمت آن يک سوم شده است،بله غرب به اين نفت مجاني نياز دارد؛ البته اگر قرار است پول نفت را تهاتر (مبادله کالابا کالا) کرد، تهاتر کنيم که چه چيزي بگيريم ، با هند تهاتر کنيم که مثلابرنج وارد کنيم؟ آنهم برنجي وارد کنيم که بعد معلوم شود از نوع تراريخته است؟
    
    
مذاکره براي فروش!
    
شريعتمداري همچنين با بيان اينکه مذاکره يک فرمول دارد و در آن صحبت از بده بستان است، تاکيد کرد: آمريکا مذاکره را براي مذاکره مي خواهد نه براي توافق و براي اين با ما مذاکره مي کند تا آن را بفروشد يعني به نهضت هاي مقاومت در منطقه و جهان بگويد اگر شما ايران را الگوي حرکت خود مي دانيد، ببينيد که ايران هم در نهايت مجبور شد تا با ما کنار بيايد اين تنها دستاورد مذاکره با آمريکاست که فقط امتياز دادن به حريف است بي آن که سودي براي ما داشته باشد. 
    
حجت الاسلام رحيميان نيز در باره اين ادعا که آمريکايي ها خواهان تغيير رابطه با ايران هستند اظهار داشت: مگر نسبت به کسي که سراسر ارتباطاتش با ما جنبه خائنانه داشته مي توان اين ادعا را حمل به صحت کرد؟ قطعا پشت هر حرف آنها توطئه جديد يا برنامه ريزي براي فريب افکار عمومي است، ضمن آنکه هيچ نشانه اي از تغيير مسير حرکت آنها نسبت به انقلاب اسلامي نبوده و نيست.
    
وي با اشاره به تحولات منطقه (يمن، سوريه، عراق، لبنان، افغانستان و ...) خاطر نشان ساخت: آمريکا به چيزي کمتر از براندازي و تغيير ماهيت نظام جمهوري اسلامي ايران و تسليم کردن نظام قانع نيست.
    
    
هدف اصلي تحريمها
    
شريعتمداري نيز در همين رابطه با بيان اينکه براندازي جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از خطوط استراتژيک آمريکاست که هميشه آن را در دستور کار خود داشته و با تغيير دولت ها در آن تغييري ايجاد نمي شود، بيان کرد: بحث هسته اي موضوع اصلي تحريم ها نبوده، هدف اصلي تحريم ها در وهله اول تغيير رفتار ايران و پس از آن تغيير ساختار نظام بوده و هنوز هم هست.
    
وي افزود: زماني که آنها نتوانستند از طريق نظامي يا طرق ديگر ما را وادار به تسليم کنند وارد فاز ديگري شدند به اين ترتيب که ظاهر را حفظ کنند و درون را تغيير دهند به طوري که حتي ممکن است يک روحاني در راس حکومت باشد ولي حکومت ديگر هويت واقعي و اصلي خود را نداشته باشد.
    
    
هجوم نجومي بگيران به ارزشها
    
اين فعال سياسي همچنين درباره انتقاد برخي افراد که معتقدند کليد واژه فتنه مورد سوءاستفاده برخي جريانات سياسي در داخل کشور شده نيز اظهار داشت: راهش اين است که فتنه گران مرز خود را مشخص کنند، امروز يکي از آقايان مي گويد علت اينکه سه وزير پيشنهادي دولت در مجلس راي آوردند اين است که ديگر براي برخي اتهامات گوش شنوايي نيست در حالي که بايد گفت متاسفانه برخي نمايندگان شناخت دقيقي از ماجرا ندارند؛ فتنه گران وطن فروشي کرده اند و آشکارا در خدمت بيگانگان بوده اند. بنابراين هرگز قابل اعتماد نيستند.
    
حجت الاسلام رحيميان نيز در بخش پاياني اظهاراتش؛ آينده را از آن اسلام خواند و گفت: با ايستادگي ملت ايران در سال هاي گذشته عليرغم همه تلاش دشمن، آنها هيچ گاه موفق به تسليم نظام نشدند ضمن آنکه قرآن وعده داده که توطئه توطئه گران به خود آنها باز خواهد گشت و قطعا آينده از آن اسلام است.
    
شريعتمداري نيز در پايان اين برنامه ماجراي دريافت حقوق هاي نجومي را بازي در زمين دشمن و به نفع آمريکا خواند و گفت: کساني که حقوق هاي نجومي مي گيرند به ارزشها هجوم مي آورند و دل مردم مظلوم که صاحبان اصلي انقلاب هستند را مي شکنند آنها همان مرفهان بي درد و صاحبان زندگي اشرافي هستند، که از ويژگي هاي اسلام آمريکايي است.