سردار فضلي: برخلاف ميل دشمنان اسلام به زودي بحران منطقه را ريشه كن مي كنيم

سردار فضلي: برخلاف ميل دشمنان اسلام به زودي بحران منطقه را ريشه كن مي كنيم 20 آذر- 95
 سردار فضلی جانشین سردارمشنگ محمدرضا نقدی برکنار شده تصمیم گرفته است تا خلأ مشنگ بازی های سردار مشنگ محمدرضا نقدی راپر و کمبود مشنگ گویی های محمدرضا نقدی را جبران کند تا باهذیان گویی ولغزخوانی  کردن موجب ریزش نیروهای بسیجی نشود.

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فتوحات گسترده جبهه اسلام در منطقه گفت: دشمنان اسلام خواهان به طول انجاميدن بحران موجود در منطقه هستند ولي برخلاف ميل آنان هر چه زودتر اين بحران را در منطقه ريشه کن مي کنيم.
    
سردار علي فضلي در اجلاس تحليل و بررسي ريشه هاي بحران در منطقه و مراسم رونمايي از دو اثر جديد پ‍ژوهشگاه علوم اسلامي امام صادق(ع) با موضوع «معنويت اسلامي» و «عوامل پيشرفت و انحطاط مسلمانان» که ظهر پنجشنبه (18 آذر) در مجتمع آموزش عالي امام خميني(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اگر با ريشه هاي اهداف انقلابي امام خميني(ره) آشنايي نداشته باشيد در تحليل و بررسي بحران هاي موجود در منطقه چندان موفق نخواهيد بود.
    
وي با اشاره به تغييراتي که انقلاب اسلامي ايران در ابعاد مختلف جامعه ايران اعمال کرده است، گفت: صدارت ولايت مطلقه فقيه بر جامعه که بعد از انبياء و اولياي الهي وجود آن براي نظام لازم است، اصلاح قانون اساسي براساس اسلام و نظارت بر مصوبات قانون که اکنون حتما بايد از منظر فقهاي شوراي نگهبان عبور کند تا در صورت تغاير با اسلام اصلاح شود و روحيه استکبارستيزي مردم نسبت به مستکبران داخلي و خارجي که هر روز به نوعي توطئه اي را عليه ايران طراحي مي کنند، از مهم ترين تغييراتي است که انقلاب اسلامي در ايران ايجاد کرده است.
    
فضلي با بيان اينکه دشمنان و منافقان هنوز دست از تلاش براي وارد کردن ضربه به ايران برنداشته اند، گفت: غائله کوي دانشگاه، فتنه 88 و ... از نشانه هاي تداوم تلاش دشمن عليه انقلاب اسلامي ايران است و ساماندهي نيروهاي تکفيري از جمله طالبان، القائده، داعش و... نشانه به خشم آمدن دشمنان اسلام از گسترش اسلام و نشر انقلاب شکوهمند اسلامي ايران به نقاط ديگر جهان است اما زينبيون، فاطميون، فاتحين و... معادلات مستکبران را برهم زده است.
    
سردار فضلي ضمن اشاره به برخي کشورها که براي حفظ حکومت خود به مستکبران ميدان داده اند تاکيد کرد: دشمنان اسلام خواهان به طول انجاميدن بحران موجود در منطقه هستند ولي برخلاف ميل آنان با توکل به خداوند هر چه زودتر اين بحران را در منطقه ريشه کن مي کنيم.