آقاجری: نگاه ارتجاعی بلوچ‌ها را مسئول پخش مواد مخدر می‌داند


اعلان ممنوعیت اجاره منزل به کارگران بلوچ تکذیب شد/
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها .اگرچنانچه سانسوروخفقان اعمال  نشودو خبررسانی آزاد باشد .دیگر نیاز به رواج شایعه وتکذیب  آن نیست .
ایلنا: در روزهای گذشته تصویر بنری در شبکه های مجازی منتشر شده بود که در آن به نقل از کلانتری های بیدخون از مشاورین املاک و مردم خواسته شده بود تا خانه های خود را به کارگران بلوچ کرایه ندهند که فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه آن را تکذیب کرد.
به گزارش ایلنا،  در روزهای گذشته تصویر بنری در شبکه های مجازی منتشر شده بود که در آن به نقل از کلانتری‌های بیدخون از مشاورین املاک و مردم خواسته شده بود تا خانه های خود را به کارگران بلوچ کرایه ندهند خبری که از سوی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه تکذیب شد.
مقامات محلی هم می‌گویند این بنر بدون هماهنگی مسئولان منتشر و پخش شده و پس از اطلاع از سطح شهرک جمع آوری شده است.
به صورت مشخص در این باره فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه روز گذشته (جمعه 19 آذرماه) با صدور اطلاعیه‌ای که توسط رسانه‌های محلی منتشر شده و متن ان به شرح ذیل است، این اقدام را محکوم کرده است.
با توجه به ناکامی و عدم موفقیت دشمنان اسلام در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی در انجام اقدام تروریستی در ماههای محرم و صفر که نشان از همبستگی و اتحاد تمام آحاد مردم ایران دارد، عده ای ناشناس با هدف ایجاد تفرقه در بین مذاهب و اقوام ایرانی اقدام به نصب بنری با مضمون کم لطفی به برادران بلوچ در روستای بیدخون از توابع شهرستان عسلویه نموده و آنرا منتسب به یکی از نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران نمودند. این فرماندهی ضمن محکوم نمودن اقدام فوق هرگونه انتساب این اقدام به نیروی انتظامی را تکذیب و اعلام می دارد شهرستان عسلویه با افتخار میزبان همه اقوام عزیز ایران اسلامی بوده و نیروی انتظامی خادم و خدمتگزار همه عزیزان خصوصا قوم با افتخار بلوچ بوده و خواهد بود.
بیدخون یکی از شهرک های مهاجرنشین منطقه پارس جنوبی است که از موقعیت نظر جغرافیای کاملا به عس