گفت و شنود كاهو

دروغ نامه کیهان 20آذر-95
گفت و شنود 
كاهو
سربازجو شریعت نداری برای اینکه واردات کالاهای بنجول دست چندم چینی را منکر شده باشد. درحالی که خیلی سال است بازار اقتصادی ایران را مصادره کرده است تاجایی که مهر نمازو تسبیح ودستبد وشلاق زندان و سنگ قبر و قرص جوشان مشروبات الکی و سیگارهای آلوده به مواد مخدر وحتی داروهای بی هوشی مرگ آور و... میوه ازچین وارد می شود .ولی سربازجو شریعت نداری با موچ گیری کردنش ابلهانه ناشی گری کرده وبه کاهدان زده است که چرا یک زن نماینده مجلس ارتجاع گفته است دردورها حمدی نژاد کاهو هم از چین وارد می شد؟


گفت: يکي از خانم هاي نماينده تهران و عضو فراکسيون اميد در سخناني به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو، گفته است در دولت قبل حتي کاهو را از چين وارد مي کردند!
    گفتم: بيخود نبود که آقاي هاشمي مي گفت نمايندگان ليست اميد تهران از ساير نمايندگان «کيفي»تر هستند و آقاي مرعشي مي گفت؛ شهرستاني ها عقب مانده سياسي هستند! ببين اين خانم نماينده به چه نکته علمي و دقيقي اشاره کرده است؟!

    گفت: مرد حسابي! «کاهو چيني» يک نوع از کاهو است که در مزارع شهرري و ورامين کشت مي شود نه اينکه از چين وارد شود. مثل تخمه ژاپني که از ژاپن وارد نمي کنند! و يا گوجه فرنگي که از فرنگ نمي آورند و...!

    گفتم: چه عرض کنم؟! از شخصي که خيلي ادعاي تخصص در تاريخ و ادبيات داشت، پرسيدند؛ اسم کوچک فردوسي چه بوده است؟ يک کمي فکر کرد و گفت؛ آهان! متوجه شدم! اسم کوچکش «ميدان» بوده! گفتند؛ اسم کوچکش ابوالقاسم بود و طرف گفت؛ پس چرا مي گويند «ميدان فردوسي»!