نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها  و صدای شما  21 آذر- 95
تبلیغات غیرواقعی شرکت "جانبو"
در چند روز اخیر شاهد تبلیغات گسترده شرکت "جانبو" شعبه 1187 بودیم که با نصب سازه‌های تبلیغاتی بر در و دیوار فروشگاه و پخش تراکت‌های تبلیغاتی و نیز ارسال پیامک برای مردم اعلام نمودند که «در روز دوشنبه 15 آذر «جانبو» در جشنواره بی‌نظیر گوشت، مرغ، برنج، لوازم خانگی و ده‌ها اقلام مصرف خانوار را با 40 درصد تخفیف عرضه و به فروش می‌رساند. آدرس: سعادت‌آباد – خیابان علامه‌طباطبایی جنوبی – نبش خیابان 32 – پلاک 107»
بر این اساس ما، در تاریخ مذکور به فروشگاه مراجعه کردیم و اقدام به خرید مرغ نمودیم لکن برخلاف تبلیغات انجام شده هیچگونه تخفیفی برای ما قائل نشدند! من به فروشنده اعتراض کردم در پاسخ اعلام کرد «از مرکز برای ما اینجور تعیین کرده‌اند»! با مرکز تماس گرفتیم، کسی پاسخگو نبود!!
از سازمان تعزیرات حکومتی و یا دیگر مراجع قانونی تقاضا دارم با این تخلف آشکار، برخوردی جدی بنمایند.سادات موسوی - تهران

*اسلامی از تهران: متاسفانه مدتی است که شرکت‌های خدماتی مجدداً برچسب‌های تبلیغاتی را به درب منازل می‌چسبانند. این کار باعث شده درب منازل و دیوار خانه‌ها از ریخت بیفتد و شکل نابهنجاری به خود بگیرد. با وجود اینکه مسئولان بارها و بارها در این باره تاکید کرده‌اند که چنین اقدامی غیرقانونی است و تخلف نیز محسوب می‌شود، اما این شرکتها کماکان به کار غیر قانونی خود ادامه می‌دهند و آب از آب هم تکان نمی‌خورد! از مسئولان ذیربط تقاضا می‌شود برای آخرین بار جلوی گسترش این عمل خلاف را بگیرند و با متخلفان برخورد سنگین و قاطعانه‌ای از خود نشان دهند.
*سعادتی از تهران: چرا دولت در مورد ممنوعیت کشیدن سیگار در مجامع عمومی اعمال قانون نمی‌کند؟ متاسفانه باید گفت از تعداد افراد سیگاری در جامعه کم که نشده هیچ، زیادتر هم شده است. به نظر می‌رسد نهادهای آموزشی در این باره به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و هر روز بیش از پیش شاهد گرایش نوجوانان و جوانان به این موضوع هستیم. بنویسید شاید ترتیب اثر دهند.
*
بیداریان از مشهد: چرا قوانین حمایت از محیط بانان وجود ندارد و این اشخاص هیچ راهکار قانونی برای دفاع از جان خود ندارند؟
*
حیدریان از تهران: حدود 2 هفته‌ای است که پوشش دهی همراه اول در خیابان دامپزشکی حدفاصل جیحون – یادگار امام به طور کامل قطع شده است و متاسفانه همراه اول تاکنون هیچ اقدامی هم نکرده است.
*
ناظمی از تهران: حدود چهارماه است که پله برقی ورودی ترمینال جنوب از کار افتاده است. به مسئولان ترمینال هم چندین بار تذکر داده‌ایم ولی همچنان خراب است!