حادثه پلاسکو نشان داد تهران شهر بی‌دفاعی است


نجفی:

مفاسد اقتصادی در جامعه با مسائل سیاسی پیوند خورده است/ حادثه پلاسکو نشان داد تهران شهر بی‌دفاعی است 1 – بهمن- 95

تهران خیلی وقت است که بی دفاع است . اگرروزی زلزله ای درا ین کلانشهر به وقوع به پیونند آنگاه عمق فاجعه یا بی دفاع بودن تهران بیشتر برجسته می شود .چون درمدت 38 سال جز پیشبرد سیاست غارتگری و عوامفریبی و برجک سازی های غیر استاندارد  وآلوده کردن  هوای تهران و .... هیچ اقدام مثبتی نشده است .

نجفی گفت: فسادهای اقتصادی در جامعه با مسائل سیاسی پیوند خورده که می‌تواند نظام را با خطر مواجه کند. برای رسیدن به راه حل‌ها باید یک عزم و اراده وجود داشته باشد و یک اجماع که متاسفانه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد علی نجفی در مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی عنوان کرد: هنوز غم فقدان آیت‌الله هاشمی تمام نشده بود که حادثه پلاسکو رخ داد، این حادثه زنگ خطری برای مسئولان بود تا بدانند تهران شهر بی‌دفاعی است. من شش سال عضو شورای شهر بودم، متاسفانه مسائلی که در آنجا مطرح شد خیلی کم انجام می‌شد.
او با تاکید بر اینکه باید امکانات را فراهم کنیم تا شاهد فاجعه نباشم، گفت:  این روزها خاطراتی که از آیت‌الله هاشمی می‌شنویم نشان‌دهنده آن است که ایشان شخصیتی والا و تاثیرگذار بودند، باید قدر بزرگان خود را بدانیم.
نجفی با اشاره به اینکه مردم و نظام ما با چالش‌های رو به رو هستند که اگر به آنها توجه نکنیم به بحران تبدیل خواهد شد، گفت:  مثلا هیچ‌گاه ما مسائل زیست‌محیطی و یا آب نداشتیم و یا موضوع اقتصادی و اجتماعی که بعدها به مسائل سیاسی و امنیتی تبدیل نشود. ما باید این بحران‌ها را حل کنیم زیرا چالش‌های جدی را پیش روی نظام قرار داده است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: فسادهای اقتصادی در جامعه با مسائل سیاسی پیوند خورده که می‌تواند نظام را با خطر مواجه کند. برای رسیدن به راه حل‌ها باید یک عزم و اراده وجود داشته باشد و یک اجماع که متاسفانه وجود ندارد.
ادامه دارد...