خطیب جمعه تهران: در مقابل خطرات و حوادث داخلی و خارجی آماده باشیم

خطیب جمعه تهران: در مقابل خطرات و حوادث داخلی و خارجی آماده باشیم/باید راهی برای پیشگیری یافت 1-بهمن-95

شیخ همیشه گریان کاظم  صدیقی ضمن اینکه  اشک تمساح ریختن برای جانباختگان حادثه ساختمان مخروبه شده پلاسکای تهران ریخته است . زیر پوشش  تقویت امنیت کشور مقابل ذشمن مأموریت داشته تا دفاع ازا رگان فاشیستی پاسداران وتولید موشک های شان  کند .چون گفته  ما دشمن بیرونی داریم. همیشه نیروهای مسلح و امنیتی ما، چشم های بیدار نظام و مردم باید خطرات داخلی، بحران ها و سیل ها، زلزله و حوادث غیر مترقبه اینگونه را رصد کنند. درا دامه افزوده   نظام همیشه باید آماده باشد، اضافه کرد: نظام اسلامی است باید بجنبد. در هر میدانی سلاح لازم را داشته باشد تا خطر را درک کنید. 

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت تهران با تسلیت به خانواده های داغدار آتش نشانان حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: نظام باید در مقابل خطرات و حوادث داخلی و خارجی آماده باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با تسلیت حادثه غمبار خیابان جمهوری(پلاسکو) افزود: مومن، نسبت به مومن عاطفه دارد. این برادران همیشه در صحنه ما، سنگرنشین ما، همیشه با آتش و آب و خطرها درگیرند. برادران عزیز آتش نشانی که همیشه جانشان در خطر است و وقتی بیرون می روند زن و بچه هایشان نمی دانند که سالم برمی گردند یا نه، قدر اینها مجهول است. خطرها می آید و می رود اما اینها همیشه در جریانات و حوادث، در خطر سلامتی و جان هستند. 
خطیب جمعه تهران ادامه داد: هنوز خبری از تعداد این عزیزان نیست. به امام زمان، به رهبر مهربان و عزیزمان که عاطفه شان نسبت به همه از پدر بیشتر است و این غم ها بر دل ایشان سنگینی می کند و به خانواده های عزیز و صابر اینها، تسلیت عرض می کنم. 
صدیقی گفت: به مسئولان گرچه خودشان هم و همه در این یکی دو روز می گویند، این ها عبرتی است که ننشینیم که بعد به فکر بیافتیم. باید راه هایی پیدا و پیشگیری کرد و مجهز بود. 
وی ادامه داد: ما دشمن بیرونی داریم. همیشه نیروهای مسلح و امنیتی ما، چشم های بیدار نظام و مردم باید خطرات داخلی، بحران ها و سیل ها، زلزله و حوادث غیر مترقبه اینگونه را رصد کنند. 
خطیب جمعه تهران با تاکید بر این که نظام همیشه باید آماده باشد، اضافه کرد: نظام اسلامی است باید بجنبد. در هر میدانی سلاح لازم را داشته باشد تا خطر را درک کنید. 
صدیقی افزود:‌ امیدوارم این عزیزان اگر زنده اند خداوند زنده نگه دارد و به خانواده هایشان بازگرداند و اگر جانشان را از دست داده اند با شهیدان محشور کند و به خانواده های عزیزشان صبر و مرحمت عنایت فرماید.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه فجر گفت: دهه فجر همان دهه انفجار نور است. امام فرمودند انقلاب ما انفجار نور و معجزه اسلام در قرن حاضر بود. قدرت خدا، تجلی قدرت ایمان و معنویت بود که از آستین امام و ملت به پا خاسته ایران بیرون آمد و معجزه ای را خلق کرد و به تعبیر آن نویسنده مصری، غرب را لرزاند، شرق را حیران کرد و عالم را به خود مشغول داشت.
خطیب جمعه تهران افزود: این انقلاب اسلامی ما که در دهه فجر به پیروزی رسید و این همه معجزات، کرامات و برکات در این مدت برای کسانی که کور نیستند و می توانند ببینند، همراه داشته است.
این خبر در حال تکمیل است...
سیام**6084**1429
خبرنگار:امیر خان زاده*انتشار:محسن طاهرزاده