ممانعت از سخنرانی مشاور هاشمی در کرج


ممانعت از سخنرانی مشاور هاشمی در کرج  1-بهمن-95

اینگونه اقدامات نشان بارز از برنامه ریزی شده از سوی اطلاعات سپاه دارد و بازهم بیشتر ثابت می شود که بطور عمد رفسنجانی از صحنه حذف شد تا دیگر از سوی دوستانو یارانو حامیانش  حتی از وی یاد نشود ونامش برده نشود .

عده‌ای تندرو با تهدید امام جمعه که میزبان مشاور هاشمی بود، مانع سخنرانی او شده‌اند.

به گزارش ایسنا، غلامعلی رجایی، مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یادداشتی برای انتخاب نوشت: «دیروز به مجمع رفتم. جلسه‌ای بود با دوستان همکار و مشاورین. فضای کار در مجمع بعد از هاشمی بزرگ، سخت و تلخ و سنگین شده است. دوستی پس از  ختم جلسه مجمع را به همین دلیل ترک کرد و رفت. فضاي خیلی غمزده‌ای‌ است و نو به نو مسایلی پیش می‌آید و چیزهایی می‌شنویم که داغ‌مان تازه می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین رستگاری از مشاوران هاشمی عزیز که سخنران مشهور مسلط و قهاری است، در روز مراسم هفتم به دعوت امام جمعه محمدشهر کرج برای سخنرانی رفته و عده‌ای تندرو با تهدید امام جمعه که میزبان وی بوده، مانع سخنرانی رستگاری شده‌اند. کج‌فهمی تا به کجا؟
باید منتظر ادامه هجوم‌های دلواپس‌ها به آن عزیز سفر کرده بود. از این چند روز طلیعه‌اش آشکار شده اظهارات سخیف آن شاعر بی‌انصاف، که خوش ندارم نامش را ببرم و از ساحت مقدس شعر و شاعری جز کسب و نفع  شخصی نمی‌شناسد. از دفن هاشمی در جوار مقتدایش امام چنان سوخته که گفته، حالا معلوم شد ساخت ضریح اشرافی به چه دلیل بوده است! شهادت می‌دهم تا اندکی قبل از ظهر روز دوشنبه - یعنی روز قبل از دفن - معلوم نبود هاشمی در قم دفن می‌شود یا در تهران.

اینها با این همه بی‌انصافی و کینه و تهمت و... نسبت به دیگران چگونه مي‌خواهند از دنيا بروند؟»