ارش باران مدارس ابتدایی نوبت صبح میناب را تعطیل کرد


بارش باران مدارس ابتدایی نوبت صبح میناب را تعطیل کرد 7اسفند-95
در رژیم قرون وسطایی بی حساب و کتاب که جنگ قدرت وثروت باندها با شدت ادامه دارد هشدارهای پیاپی هواشناسی محور بارندگی و جاری شدن سیل و... فقط برای رفع مسئولیت است .چون نه گوش شنوایی وجوددارد . نه امکانات کافی خدمات و امدادرسانی در کشور وجوددارد .نه سیستم فاضلآب شهری مدرن وعاری از مشکل است . نه خبری از حضور و کمک ارگان های سرکوبگر همیشه حاضر برای سرکوب معترضان ناراضی موقع وقوع پدیده اجتماعی و.... می باشد.
77828.jpg
مدیر آموزش و پرورش میناب، گفت: بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر روز شنبه در میناب؛ مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نوبت صبح در این شهرستان را به تعطیلی کشاند.
غلامرضا سالاری در گفت وگو با ایسنا، ‌افزود: بارش شدید باران که از سحرگاه امروز در منطقه آغاز شده؛ موجب تعطیلی مدارس ابتدایی نوبت صبح در میناب شد.
مدیر آموزش و پرورش میناب، عنوان کرد: بارش شدید باران که از سحرگاه امروز شنبه در منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ موجب آبگرفتگی معابر شهری در این شهر شده و رفت و آمد دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده است.
وی افزود: به منظور جلوگیری از حوادث و خطرات احتمالی تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح در میناب تعطیل شد.

سالاری تصریح کرد: درخصوص تعطیلی یا دایر بودن مدارس نوبت بعدازظهر بنا بر شرایط جوی منطقه تصمیم گیری خواهد شد و تا پیش از ظهر به مردم اعلام می‌شود.