ارائه اینگونه رفتارهای رضاخانی عجیب است

منتظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری پاسداران :
اصلاح‌طلبان و دولتمردان بجای ارائه طرح‌ برای بستن دهان منتقدان به فکر رفع مشکلات مردم باشند/ ارائه اینگونه رفتارهای رضاخانی عجیب است 7 اسفند- 95

احمدجنتی اگردر سن 91سالگی نقش طوطی پیر برای خامنه ای اجرا می کند چون قدرت یادگیری جز تکرار اندر تکرار ندارد .ولی جوجه بسیجی هایی هم هستند که از سوی رسانه های خبری پاسداران به بازی گرفته می شوند تاعلیه جناح رقیب ایفای نقش کنند . عجیب اینکه این طوطی های جوان بسیجی هم مدام دیکته شده های قبلی را رله می کنند.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اصلاح‌طلبان و دولتمردان باید بجای ارائه طرح‌های دوفوریتی برای بستن دهان منتقدان جهت رفع مشکلات کشور و مردم تلاش کنند.
متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح دوفوریتی فراکسیون امید در مجلس، گفت: متاسفانه همواره بین شعار تا عمل اصلا‌ح‌طلبان فرسنگ‌ها فاصله بوده است. انها شعارهایی به ظاهر زیبا می‌دهند و در عمل رفتاری متضاد با این شعارها دارند.
وی افزود: معلوم نیست نمایندگان لیست امید در مجلس با چه توجیهی طرحی را ارائه می‌کنند که در آن برای یک سوال کننده شش ماه زندان درخواست می‌شود! به نظر می‌رسد با توجه به نداشتن کارنامه مناسب دولت و اصلاح‌طلبان این طرح برای این است که منتقدان را در زمان انتخابات مجبور به سکوت کنند.
منتظمی یادآور شد: اصلاح‌طلبان با ارائه چنین طرحی چهره واقعی خود را نشان دادند. اینگونه رفتارهای استبدادی و رضاخانی در جمهوری اسلامی عجیب است و به هیچ وجه پذیرفته نیست و اصلاح‌طلبان هم باید از این روند که نتیجه‌‌اش بستن دهان منتقدان است پرهیز کنند.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: هر مسئولی در جمهوری اسلامی باید پاسخگو باشد و اصلاح‌طلبان هم نمی‌توانند با چنین اقداماتی از پاسخگویی فرار کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: به اعتقاد ما اصلاح‌طلبان و دولتمردان باید بجای ارائه طرح‌های دوفوریتی برای بستن دهان منتقدان برای رفع مشکلات کشور و مردم تلاش کنند، اینگونه دیگر نیاز نیست طرح‌هایی بدهند تا از پاسخگویی فرار کنند.