روحانی: شکاف‌ها تشدید شود امنیت نخواهد بود

روحانی: شکاف‌ها تشدید شود امنیت نخواهد بود   7اسفند-95
مخاطبین  روحانی ، خامنه ای و  آخوندهای حوزوی  وی و اطلاعات سپاه و پاسداران و بسیج و نیروی انتظامی ودلواپسان نگران و صدا وسیمای خامنه ای و رسانه های خبر ی همسو، همراه با قوه فاسد قضاییه وشورای نگهبان آلت دست وامامان جمعه  می باشد. چون روحانی تجربه قیام 6 روزه دانشجویی تیر 78 و اعتراضات خیابانی 88 ووحشت ازتکرارآن راد ارد
Top of Form
Bottom of Form
حسن روحانی

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، هشدار داده است که افزایش توان نظامی و امنیتی ضامن امنیت ایران نیست و تشدید شکاف‌ها و از بین رفتن اعتماد در جامعه ایران به معنی از بین رفتن امنیت خواهد بود.
آقای روحانی امروز، شنبه ۷ اسفند، در جلسه‌ای با مجریان برگزاری انتخابات ۱۳۹۶ گفته است: " اگر ۱۰ برابر این ما نیروی امنیتی و نظامی درست کنیم و سلاحمان صد برابر شود خدای ناکرده در میان مردم ما شکاف و اختلاف بین اقوام و مذاهب باشد، شکاف‌ها تشدید و اعتمادها از بین برود امنیت هم نخواهد بود."
رئیس جمهور ایران با اشاره به "شرایط حساس جهانی و منطقه‌ای" خواهان آن شده است که گروه‌های سیاسی ایران "با محبت" کنار هم باشند و مانع ایجاد "کینه و اختلاف" شوند.
کمتر از دو هفته پیش آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، تاکید کرد که مردم ایران با هم "قهر نیستند" و در مسائل مهم با هم متحد هستند.
رئیس جمهور ایران امروز از اینکه یک جناح می‌خواهد جناح دیگر را از صحنه سیاسی حذف کند انتقاد کرده است.
او با اشاره به انتخابات مجلس در سال ۱۳۹۴، بدون نام بردن از یک گروه مشخص گفت که یکی از جناح‌ها در برخی حوزه‌ها تنها دو روز برای تبلیغ نامزد مورد نظرش وقت داشت اما با وجود محدودیت‌ها "انتخابات با صبر مردم انجام شد، ملت به خیابان نیامدند و انتخاباتی باامنیت و شکوه حداکثری و رقابت سالم شکل گرفت."
آقای روحانی امروز گفته نباید از امکانات عمومی برای تبلیغ یک فرد یا گروه سیاسی به خصوص استفاده شود و علاوه بر شورای نگهبان، وزارت کشور هم موظف است که جلوی چنین تخلف‌هایی را بگیرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می‌شود. شورای نگهبان ایران باید داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را تایید کند.