چهار هزار عدد انواع مواد محترقه غیراستاندارد در ساوه کشف و ضبط شد

چهار هزار عدد انواع مواد محترقه غیراستاندارد در ساوه کشف و ضبط شد 8 اسفند – 95
اینگونه خبرها ناشی ازوحشت برگزاری مراسم  جشن 4 شنبه سوری ورقص وپایکوبی همراه با شعار وفریادهای ضد حکومتی است که برای پیش گیریا  جرای این مراسم باید جوسازی تبلیغاتی شود.
ساوه - ایرنا - فرماندهی انتظامی ساوه گفت: چهار هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و فاقد استاندارد در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ پرویز اسدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آیین سنتی چهارشنبه سوری نباید به فرصتی برای سودجویان و برهم زنندگان نظم عمومی تبدیل شود از این رو نظارت ها در این راستا شدت یافتهگشت های نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آسایش شهروندان در نقاط مختلف شهر حضور دارند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی مخالفتی با شادی مردم ندارد اما، حفظ و تامین جان و امنیت مردم خط قرمز این نهاد است و هر اقدام خطرآفرین با برخورد پلیس همراه خواهد بود.
فرماندهی انتظامی ساوه گفت: حضور نیروهای پلیس در بازار و مراکز خرید شدت در آستانه نوروز افزایش یافته تا مردم با آسودگی خاطر نسبت به تهیه مایحتاج نوروزی خود اقدام کنند.
وی افزود: طرح نوروزی امنیت بازار و خیابان ها تا پایان اسفند ادامه دارد و چنانچه مردم دچار مشکلی شوند نیروهای انتظامی نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل دردسر ساز اقدام خواهند کرد.
سرهنگ اسدی اضافه کرد: طرح آماده باش نوروزی نیز برابر با طرح های ابلاغی استان در ساوه اجرا می شود.
ساوه با جمعیت حدود 290 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.
7269/6013/
خبرنگار:الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری