كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 اسفند - 95
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری تصور می کرد که اوباما نقش ولی فقیه آمریکا را دارد وهمیشه درآمریکا درقدرت می ماند و سیاست مماشات با رژیم قرون وسطایی ولایت فقیع رادنبال می کند تا خامنه ای فرصت داشته باشد با دوپهلو گویی روضه ضدآمریکایی به خواند وپاسداران با آزمایش وپرتاب موشک لغزخوانی ضدآمریکایی کند واسراییل را تهدید به نابودی کنند .همچنین از طریق گروه های فشارشان طرح تهاجم به سفارت عربستان در تهران وکنسولش در مشهدرا اجرا کنند ودر حواشی نماز جمعه ها فریاد مرگ برآل سعود سردهند وخواهان ساقط شدن حکومت عربستان وبحرین شوند وهیچ واکنشی هم درکار نباشد . غافل ازآنکه ترامپ جای اوباما رئیس جمهور آمریکا شد و سیاست آمریکا تغییر کرد .چون سیاست مماشات به تهدید جدی تبدیل شده است . برای همین خامنه ای جرات نمی کندروضه ضد آمریکایی به خواند. ولی پاسدار اطلاعاتی سربازجو شریعت نداری ازرو برو نیست .چون ازموضع ترس قدرت نمایی کرده است .برای اینکه درپیام قلابی و دروغش علیه دولت روحانی  درمخالفت بابرجام دراوین نامه  نامه اش  چنین پیام داده است:

 قبل از برجام شيخ نشين هاي منطقه جرات جسارت به ايران و ايرانيان را نداشتند ولي بعد از برجام همه عليه ما گستاخ شده اند. پس نتايج مثبت برجام کجاست؟
    * اگر در استان خوزستان يک کنسرت لغو مي شد رسانه هاي حامي دولت بلوا به پا مي کردند و چند روز تيتر اول آن رسانه ها اختصاص به لغو کنسرت داشت. آلودگي و ريزگردها 4 سال تمام است زندگي مردم شريف خوزستان را تحت تاثيرات مخرب قرار داده است ولي از ديد اين رسانه ها تنها به يک خبر خلاصه! بايد اکتفا کرد!

    7712021
    * مشاور فرهنگي رئيس جمهور گفته، مردم خوزستان ريزگردها و مشکلات را مثل زمان جنگ تحمل کنند؟! عرض مي کنم لطف کنيد چند روز مهمان خوزستان باشيد و بعد مصاحبه کنيد و مطلب بنويسيد.

    12980912
    * در مواقع بحراني ريزگردها و قطع شدن آب و برق، پيشنهاد مي کنم دولت نيز جلسه هيئت دولت را در همان استاني که به چنين بلائي دچار شده اند تشکيل دهد تا امثال خانم ابتکار بيشتر درد دل مردم را لمس کنند.

    80200914
    * مردم در اوضاع بد اقتصادي دست و پنجه نرم مي کنند آن وقت نمايندگان فراکسيون اميد درصدد بستن دهان همين مردم و جلوگيري از گلايه کردن از عملکرد بد دولت هستند! گويا يادشان رفته که به گفته امام راحل(ره) «مجلس در راس امور است

    2224021
    * دولت اگر همين پول حاصل از چند بار گران کردن برق در کشور را صرف پيشگيري از حوادث مي کرد مشکل بي برقي و بي آبي براي خوزستان به وجود نمي آمد. آخر موضوع به ريزگردها منحصر نمي شود. براي ديگر مشکلات به وجود آمده دنبال چه توجيهي هستند.

    29860915
    * واقعا مايه تاسف است که مسئوليت خطير قانونگذاري و سرنوشت کشور دست افرادي باشد که طرح مجازات سوال از مسئولان را پيگيري مي کنند!

    81120911
    * وقتي همه مي دانيم که شرکت توتال قابل اعتماد نيست و اين موضوع در سوابق رابطه اش با وزارت نفت موجود است چه لزومي دارد که آقاي زنگنه اين همه از آن دفاع کند؟ ديگر اين که چرا آقاي زنگنه در مورد قراردادهاي پرخسارت از مردم عذرخواهي نمي کنند و از افشاي بندهاي محرمانه قراردادهاي اخير ابراز نگراني مي کنند؟ البته اگر اين سوال موجب زنداني شدن سوال کننده نمي شود!

    6929021
    * آقاي روحاني مگر نگفتيد که دهان ها را نبنديد و قلم ها را نشکنيد، پس چرا نمايندگان حامي شما خواهان بستن دهان و مجازات سوال از شما و ديگران شده اند؟ هر چه به انتخابات نزديک تر مي شويم آن روي سکه را که منتقدان بارها از آن ابراز نگراني مي کردند بهتر مي بينيم!

    86430919
    * همان گونه که از ترامپ رئيس جمهور جديد آمريکا بايد بابت نشان دادن ماهيت واقعي آمريکا تشکر کرد در داخل هم ما مردم از مدعيان دروغين اصلاح طلبي تشکر مي کنيم که با طرح دوفوريتي حبس تا 2 سال سوال کنندگان، ماهيت واقعي خودشان را به ملت نشان دادند و زحمت روشنگري اهل بصيرت را کم کردند.

    عشقي

    * حقوق شهروندي اصلاح طلبان کجا و حبس 2 ساله براي سوال کنندگان کجا؟ راست و حسيني بگويند تشنه قدرت هستند و دست از اين بازي هاي سياسي بردارند.

    58560937
    * اصلاح طلبان طرح داده اند که هر کس سوال کند بايد 2 سال زندان برود. حداقل يک اسم و عنوان ديگر براي خود انتخاب بکنند که توي ذوق نزند.

    23590919
    * چرا روزنامه هاي زنجيره اي مطلبي در مورد آلام مردم آسيب ديده از سيل و ريزگردها نمي نويسند؟ خدا نگذرد از کساني که همه چيز را فداي منافع جناح سياسي خود مي کنند؟!

    95810901
    * دولت به وعده هاي غرب خوش بود و بر اساس آن وعده ها به مردم ايران وعده مي داد اما کاش به جاي اين همه وعده نسيه و پوچ به جوانان وعده مي داد که در صورت هر موفقيت در دانش، فناوري، کارآفريني و... پاداش خواهند گرفت و با توسعه امکانات و فرهنگ توليد به کل کشور هديه رونق و شکوفايي اقتصاد به ملت داده مي شد نه چشم داشتن به توافقي که بي حاصل و اين همه پرخسارت از کار درآمد.

    99420990
    * ترکيه مواضع ضد ايراني در مونيخ مي گيرد آن وقت ميوه پرتقال سرمازده از اين کشور وارد ايران مي شود. گويا نهال هايي که دولت کاشتند در کشورهاي ديگر بوده که ثمرات آن وارد کشور مي شود!

    2811021
    * قبل از برجام شيخ نشين هاي منطقه جرات جسارت به ايران و ايرانيان را نداشتند ولي بعد از برجام همه عليه ما گستاخ شده اند. پس نتايج مثبت برجام کجاست؟

    68330911
    * آقاي نوبخت تکيه کلام شما اين است که «مي دانيد دولت در چه وضعي است؟» پس ذخيره هاي نظام که در دولت يازدهم هستند چرا نمي توانند اين وضعي را که شما مي گوييد سامان دهند و بعد از 4 سال هنوز دولت در شرايط توهم و اتهام زدن به ديگران است! چرا؟

    3629021
    * جناب آقاي اژه اي باز هم فرموديد مرخصي مهدي هاشمي يک امر عادي و معمولي است. لطفا يک نمونه مشابه ارائه کنيد تا مردم قانع شوند.

    طباطبايي

    * دولت قيمت حامل هاي انرژي را در حالي براي سال آينده که سال انتخابات رياست جمهوري است افزايش نمي دهد که به اندازه 3-4 سال طي اين مدت قيمت ها را سالي چند بار افزايش داده است!

    70540935
    * اگر سال آينده انتخابات نبود، آيا قيمت حامل هاي انرژي تغيير نمي کرد؟! اي کاش هرساله انتخابات داشتيم چون بودجه پيشنهادي سال آينده برخلاف سه سال گذشته که قيمت حامل هاي انرژي گران مي شد، قيمت آنها را ثابت نگه داشته است!

    48310933
     * ارائه تسهيلات ويژه بيمه براي مالکان حدود 10 ميليون موتورسيکلت در کشور اقدام قابل تقديري است. اما اين موضوع مهم، نبايد سبب منتفي شدن طرح تبديل موتورهاي بنزيني به برقي شود. در هر شرايطي براي کاهش تدريجي آلودگي هوا، اجراي سريع اين طرح از اهم ضروريات است.

    62630938
    * رئيس جمهور و وزير آموزش و پرورش لطف کنند سري به منطقه 11 يعني مرکز پايتخت جمهوري اسلامي و دبستان [...] بزنند که تا سال قبل دولتي بود و امسال هيئت امنائي شد و هر دانش آموز هم بايد سيصد هزار تومان پرداخت کند. در روزهاي باراني سقف کلاس به قدري چکه کرد که غيرقابل تحمل بود و آجرهاي آن در حال فرو ريختن است. کودکان امنيت ندارند. گويا نجومي بگيران نمي گذارند پولي به مدارس برسد! اين است تدبير و اميدي که قولش را داده بودند!

    09250912
    * استاندار گيلان از بازگشايي معابر و خيابان هاي شهر گفتند در حالي که واقعيت غير از اين اظهارات است و تردد مردم به سختي انجام مي شود، در سال 91 هم برف شديدي باريد ولي دولت وقت هم مسيرها را برف روبي کرد و هم سرويس هاي رايگان اتوبوس را در سطح شهر موظف به خدمات رساني به مردم کرد.

    1914013
    * مدت 16 ماه است که براي جابجايي يک خط تلفن ثابت در رفت و آمد به مرکز تلفن منطقه 6 تهران هستم. در حالي که فاصله مکان فعلي و قبلي شايد به يک کيلومتر هم نمي رسد.

    عبادا...پور

    * با وجود آنکه 25 سال است از ساخت مجتمع مسکوني موسي سالاري از توابع شهرستان هامون (زابل) مي گذرد هنوز کوچه ها و خيابان هاي آن خاکي است. چرا؟

    16480915
    * هنوز به تعطيلات نوروزي نرسيده ايم قيمت بليت اتوبوس هاي سمنان به تهران از دوازده هزار تومان به چهارده هزار تومان رسيده است. مگر نمي گويند افزايش قيمت نداريم؟!

    32010912