بهره‌برداری از 15 طرح بزرگ با حضور روحانی در گیلان


فردا صورت می گیرد؛
روحانی می داند که فرصت زیادی برای تبلیغات نمایش انتخاباتی ریاست جمهوری اش ندارد.به خصوص که باندهای رقیب باهمه امکانات وتریبون های تبلیغاتی وتهدیدی که دراختیار خوددارندبطور همآهنگ  انتقادشدید به عملکرد اقتصادی می کنند ومشغول تخریب دولت وبی ا عتبارکردن وی وبرجام هستند .تاوی یابازنده رقابت شود . یادچارریزش شدیدآرا شود .بنابراین روحانی تلاش می کندتا سفرهای ماراتونی استانی اش را  شتاب دهد که همراه بازنجیره ای ازافتتاح وبهره برداری های طرح های بزرگ می باشد.
با حضور ریاست جمهوری، فردا پنجشنبه 15 طرح عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 2 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایلنا از رشت،  نجفی استاندار گیلان اظهار کرد: زیبایی این پروژ ها این است که از این تعداد، 1600 میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است .
وی با بیان اینکه در این سفر جمعی از وزراء و معاونین رئیس جمهوری، روحانی را همراه می‌کنند، گفت : این پروژه‌ها یا  بصورت حضوری توسط ریاست محترم جمهوری و یا به دلیل تعدد طرح ها به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور ایشان و حضور وزرا در محل پروژ ها به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار گیلان گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از 3 هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد می شود و هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت.
نجفی گفت: در آغاز سالی که از سوی رهبر معطم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال نامگذاری شده است حضور ریاست محترم جمهور به گیلان به منظور بهره برداری از طرح های بزرگ و اثرگذار موجب تحرک بیشتر و تحول اساسی در این بخش ها خواهد بود.