اعتراف پسر افغان به قتل پدر و مادر در تهران

ترکش امنیت  درکشور مدعی امن ترین کشورجهان به اتباع خارجی مقیم ایران هم اصابت کرده است. اما نکند پدرمقتول می خواسته فرزندش به سوریه اعزام وکشته شودتا چیزی نصیب وی شود که به دلیل مخالفت پسر منجر به نزاع وقتل پدرشده است . ا

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از دستگیری قاتلی که پدر و مادرش را در پردیس به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا ناظری امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک‌فقره مرگ مشکوک زوج میانسال تبعه افغانستان در منزل، به علت گاز گرفتگی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: ماموران آگاهی هنگام ورود به منزل با جسد مرد و زنی مواجه شدند که ظاهرا بر اثر مسمومیت ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست داده بودند در صورتی که هیچ اثری از خرابی وسایل گازسوز وجود نداشت و شواهد نشان از عمدی باز بودن شیر گاز حکایت داشت.

ناظری گفت: اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه فعالیت خود را برای کشف قتل و دستگیری قاتل یا قاتلین احتمالی آغاز کرد. با تحقیقات تخصصی به عمل آمده از فرزند خانواده با توجه به جای زخمی که روی دست وی بود و انگیزه‌هایی که برای قتل وجود داشت وی به قتل پدر و مادر خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: متهم در اعترافات خود اظهار کرد با همدستی دوستش، پدر و مادرش را خفه کرده و جای زخم روی دستش نیز بر اثر گاز گرفتن مادرش هنگام خفه‌شدن به‌وجود آمده بود. قاتل به دلیل عصبانیت از پدر و مادر که وی را از استفاده از تلفن‌همراه و ارتباط با دوستان نابابش نهی‌کرده بودند دست به این جنایت زده بود.


وی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.