قالیباف: جوانان جهادی علاج دردهای این سرزمین هستند/

قالیباف:
جوانان جهادی علاج دردهای این سرزمین هستند/ تنها راه مبارزه با بیکاری، تبعیض و فساد، سپردن امور به خود مردم است 10فروردین-96
سردار قالیباف شهردار تهران که رانت خوار وآلوده به فساد است . همچنین باوجود اینکه پرونده تراکم فروشی و فاجعه پلاسکو وواگذاری زمین های ارزان به مدیران شهرداری و.... داشته است .ولی پرونده اش پیگیری نشد. اکنون برای اینکه تبلیغات برای نمایش ریاست جمهوری خود کرده باشد . همچنین موضع گیری علیه دولت روحانی کند مدعی شده جوانان جهادی علاج دردهای این سرزمین هستند و افزوده  تنها راه مبارزه با بیکاری، تبعیض و فساد، سپردن امور به خود مردم است!
خبرگزاری فارس: جوانان جهادی علاج دردهای این سرزمین هستند/ تنها راه مبارزه با بیکاری، تبعیض و فساد، سپردن امور به خود مردم است
شهردار تهران گفت: تنها راه مبارزه با بیکاری، تبعیض و فساد، سپردن امور به خود مردم است.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه به منظور بازدید از خدمات و  تلاش‌های ارائه شده توسط جوانان و جهادگران در این شهرستان حضور پیدا کرد. 
 شهردار تهران پس از دیدار با جوانان و جهادگران، متنی را به مناسبت این دیدار در صفحه شخصی خود منتشر کرد.  
قالیباف در صفحه شخصی خود آورده است: «بعضی از مفاهیم و عبارت‌ها آن قدر در رسانه‌ها و برای بهره‌برداری سیاسی استفاده شده‌اند، که متاسفانه از معنای خود تهی گشته‌اند.» 
وی در ادامه عنوان کرده است: «جهادی بودن و کار کردن از همین دسته مفاهیم‌اند، امروز فرصتی شد که برای سومین سال متوالی به اردوهای جهادی واقعی که در طول سه سال گذشته در غرب و جنوب کشور راه افتاده است، سری بزنم و به جوانان و نوجوانانی که تعطیلات عید را صرف فعالیت در مناطق محروم می‌کنند، خداقوت بگویم».  

شهردار تهران همچنین آورده است: «به خود آنها هم گفتم که شما علاج دردهای این سرزمین هستید، تنها راه مبارزه با بیکاری، فقر، فساد و تبعیض در کشور، سپردن امور به خود مردم است که یکی از بزرگترین نمادهای آن همین جهادی کار کردن برای محرومین و مستضعفین است»