آمریکایی ها بهتر است از خلیج فارس خارج شوند و برای کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت نکنند

سردار دهقان:

آمریکایی ها بهتر است از خلیج فارس خارج شوند و برای کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت نکنند10فروردین-96

گفته می شود دیگ به دیگ می گوید رویت سیاه  . سیاست جنگ افروزی وتروریستی 38 ساله درمنطقه رژیم قرون وسطایی موجب شد تاپای نظامیان آمریکاییان درمنطقه باز شود .طوریکه آمریکا بااشغال نظامی افغانستان وعراق موجب تقویت رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه شد .ولی چون ترامپ جای اوباما آمده  وسیاست مماشات به حاشیه رفته است . همچنین  جبهه جدید مقابل سیاست تهدیدآمیز جنگی- تروریستی –موشکی  رژیم وارونه ولایت فقیه درمنطقه شکل  گرفته است .به خصوص که صحبت از توی لیست تروریست گذاشته شدن پاسداران می شود وپای پاسداران درعراق و سوریه قطع گردد .ولی پاسدار تروریست حسین دهقان وزیردفاع دست پیش راگرفته تاپس نیفتد .چون توصیه کرده آمریکایی ها بهتر است از خلیج فارس خارج شوند و برای کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت نکنند. 

 

سردار دهقان وزیر دفاع

وزیر دفاع در واکنش به ادعاهای دروغ فرماندهان نظامی آمریکا گفت که آمریکایی ها بهتر است برای کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت نکنند.

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به ادعاهای دروغ و تنش‌زای فرماندهان نظامی آمریکا اظهار داشت: آمریکایی ها در خلیج فارس چه کار دارند؟ بهتر است از این منطقه خارج شوند و برای کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت نکنند.
وی افزود: آیا پذیرفتنی است دزد مسلح جاهلی وارد خانه کسی شود و انتظار داشته باشد برای او فرش قرمز هم پهن کنند. این هم از موارد جاهلیت مدرن قرن بیست و یکم است.