کشته شدن سه نفر در اثر نشت گاز+اسامی کشته‌شدگان


در روستای جنگاه تربت جام خراسان رضوی اتفاق افتاد؛

10 فروردین – 96

دامنه ی ناامنی و مرگ های خاموش خانواده های شهرها که ناشی ازفرسودگی لوله کشی گازو نشت گاز می باشد به خانواده های روستایی تربت جام  هم سرایت کرده است.تاسهم  چگونه امداد و خدمات رسانی آستان قدس رضوی به شهروندان شهرهاوروستاهای استان های خراسان بیشتر برجسته شود.

نشت گاز در روستای جنگاه تربت جام باعث کشته شدن سه نفر شد.
سازمان آتش‌نشانی تربت جام در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ساعت 2 نیمه شب امروز مورد عملیاتی آتش‌سوزی در روستای جنگاه به نیروهای آتش‌نشانی شهرستان اعلام شد. 10 دقیقه طول کشید تا نیروها به محل حادثه برسند. عملیات در ساعت 4 صبح به پایان رسید.
یکی از ماموران آتش‌نشانی حاضر در صحنه افزود: خانه مسکونی آتش گرفته خالی از سکنه بوده و ساکنان آن به عتبات عالیات مشرف شده بودند و گویا فردا قصد بازگشت به منزل را داشتند. علت حادثه باز ماندن شیرگاز و پر شدن خانه از گاز و جرقه ترموستات یخچال عنوان شده است.
وی درباره میزان خسارات جانی و مالی این حادثه نیز گفت: سه خانم که در آپارتمان کناری این منزل ساکن بودند در اثر این حادثه کشته شدند. اسامی افراد کشته شده حیات چوپانی مادر و فاطمه و زهرا رمضانی دختران 12 و 15 ساله خانواده در زمان حادثه در منزل خواب بودند.
این مامور آتش‌نشانی افزود: این حادثه خسارات مالی فراوانی مانند خرد شدن شیشه‌های ساختمان‌های روبه‌روی این واحد مسکونی و ویرانی ساختمان محل حادثه و ساختمان همجوار آن را می‌توان ازجمله این خسارت‌ها دانست.
وی  افزود: شدت انفجار به حدی بود که صدای در شهر نیز شنیده شد. یک مصدوم در محل حادثه و دو مصدوم دیگر در بیمارستان فوت کرده‌اند. این حادثه مصدومی نداشته است.