حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی کشور را به نمایش می گذارد

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح

حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی کشور را به نمایش می گذارد  4اردیبهشت-96

اگرچنانچه مشاورفرمانده کل نیروهای مسلح باور دارد که حضورحداکثری مردم در نمایش انتخابات موجب اقتدارملی کشور می شود .چرا اجازه داده نشده است  تا مخالفان وهمه جرایات اقشاراجتماعی نامزد داشته باشند . همچنین چرا به جای نمایش انتخابات مهندسی شده انتخابات آزادبرگزارنمی شود؟

اراک - ایرنا - مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای قدرت ملی، منطقه ای و بین المللی را افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای شهرک رضوی در اراک افزود: ما دو انتخابات مهم را پیش رو داریم که با حضور حداکثری و آگاهانه مردم پای صندوق های رای، دشمنان را ناامید خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: همه آحاد مردم را با هر سلیقه و نظری به حضور پر شور در پای صندوق های رای دعوت کرد و به یاری خدا بار دیگر ایران اسلامی در یک آزمایش دیگر سربلند و پیروز می شود.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: شهدا دین خود را به انقلاب با نثار خون پاکشان ادا کردند و استان مرکزی با اهدا هفت هزار شهید در این رویداد مهم نقش اثر گذاری داشته است.
سرتیپ فرجیان زاده اظهار کرد: همه مسلمانان جهان به امام راحل مدیون هستند چرا که ایشان توانست بعد از 14 قرن نظام اسلامی را احیا و اسلام را بار دیگر زنده کند.
وی گفت: امنیت و عزت امروز نتیجه جان برکفی رزمندگان و مجاهدان اسلام وانقلاب است.
وی افزود: شهدای ایران اسلامی برای مردم لبنان، حزب الله ، مردم سوریه و عراق الگو شده اند و آنان توانسته اند در مقابل داعش جلاد بدتر از مغول و رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: باید قدر این ملت شجاع، باایمان و همواره در صحنه را بدانیم و مسئولان بدانند، مسئولیت چه ملت با عظمتی را برعهده دارند.
وی تاکید کرد: امروز بایستی قدر رهبر فرزانه انقلاب را بدانیم و قدرشناس رهبری باشیم که با تمام قوا از میراث گران بهای امام راحل شجاعانه پاسداری می کند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان امروز تمام توان خود را در نبرد اقتصادی بسیج کرده اند و باید با تکیه بر توان داخلی، اقتصاد ملی و اشتغال حرکت کرد.
6991/3075/
خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده