كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 4 اردیبهشت - 96
كيهان و خوانندگان
سربازجوشریعت نداری نه به خودش سور زده که عجیب خودزنی درحد عمل انتحاری کرده است . چون بافراموش کردن 8 سال دفاع تخته گاز از دودوره ریاست جمهوری احمدی نژادو تیغ کشی علیه منتقدانش .اکنون سورناراازدرگشادش نواخته است .چون درتوجیه ردصلاحیت این رئیس جمهور یاسوگلی سابق خامنه ای درپیام قلابی و ساختگی اوین نامه اش پاسخ افشاگری مخالفان و منتقدان رد صلاحیت احمدی نژاد راداده است :
وقتي خبر رد صلاحيت برخي افراد سرشناس از نامزدي رياست جمهوري را شنيدم بار ديگر به اقتدار نظام پي بردم و آن شب راحت خوابيدم. به افراد ضدانقلاب داخل و خارج و منافقين بايد گفت اين کشور صاحب دارد.


    * وقتي خبر رد صلاحيت برخي افراد سرشناس از نامزدي رياست جمهوري را شنيدم بار ديگر به اقتدار نظام پي بردم و آن شب راحت خوابيدم. به افراد ضدانقلاب داخل و خارج و منافقين بايد گفت اين کشور صاحب دارد.
    86310918
    * اعضاي محترم شوراي نگهبان به ويژه حضرت آيت الله جنتي پاينده باشند که تنها به انجام تکليف مي انديشند. عملکرد شورا بسيار تحسين برانگيز است و قابل تقدير!
    16480915 و 17130915 و 62730912
    * در بحث مناظره ها دولت به مرگ گرفته بود تا به تب راضي شوند! گويا قرار بود دولت خطوطي را ترسيم کند که به اصطلاح کانديداها از اين خطوط قرمز دولت عبور نکنند تا مردم متوجه بي تدبيري ها، بي عدالتي ها، حقوق هاي نجومي، کارنامه خالي دولت يازدهم در بحث اقتصاد و تورم، رکود و بيکاري و... نشوند.
    14870918 و 12000917 و 93256 و 19850453
    * جناب وزير کشور! در فتنه 88 اين مردم بودند که در 9 دي حماسه اي ماندگار به پا کردند اگر شما از فتنه ديگري واهمه داريد، بهتر است به حماسه 9 دي رجوع کنيد تا بدانيد که بصيرت مردم و نگاه انقلابي آنان چگونه چشم فتنه را کور کرد. در انتخابات 96 غير زنده بودن مناظره خود به نوعي فراهم کردن زمينه براي ناامني در انتخابات بود که خدا را شکر منتفي شد.
    6929021
    * اگر دولت مدعي است در اين چهار سال مشغول آواربرداري خرابکاري هاي دولت قبل بوده پس چرا تعداد افراد بي کار جامعه به دو برابر افزايش پيدا کرده است و اکثر کارخانه هاي بزرگ کشور تعطيل شده اند. در همين پايتخت کشور خانواده هاي زيادي زير آوار فقر دست و پا مي زنند ولي هيچ يک از دولتمردان برايشان دل نمي سوزانند و به زندگي اشرافي خودشان سرگرم اند.
    14790933 و 27700912
    * از دولت سوال مي کنم که در اين دولت چند کيلومتر خطوط ريلي و جاده اي احداث شده است و يا پيشرفت در ايمن کردن مسيرهاي جاده اي در کارنامه 4 ساله دولت چقدر است؟ اکثراً آمارهاي دولت روي کاهش تورم آن هم به قيمت رکود تمرکز داشته است در حالي که در مواردي مثل جاده ها، لايروبي رودخانه ها، مرمت يا احداث پل و... چه مقدار موفق بوده است؟
    همتي
    * از صدا و سيما انتظار مي رود نسبت به پروژه هاي افتتاحي که انجام مي گيرد يک پيشينه از زمان کليد خوردن پروژه و پيشرفت هاي آن در طي سال هاي قبل تا زمان افتتاح آن به مخاطبان ارائه دهد تا سهم اين دولت و دولت سابق در اجراي پروژه مشخص شود. اين دولت 3 سال و نيم طرحي افتتاح يا به بهره برداري نرساند حالا چه شده پروژه ها يک به يک افتتاح مي شوند؟!
    م.جعفري
    * پاسخگويي به مطالبات مردم و رفع نيازهاي کشور اصلي ترين وظيفه رئيس جمهور است، موضوعي که در اين دولت، در برجام و امضاي توافق هاي محرمانه گاه بي حاصل و گاه خسارت بار با ديگر کشورها خلاصه شد! در صورتي که دغدغه و مشکلات جامعه اصلاً ربطي به مذاکرات در مورد فن آوري بومي هسته اي و عقد قراردادهاي بي حاصل با بيگانگان نداشت. و وارونه نمايي و غيرقابل حل نشان دادن مشکلات و سياه نمايي و اتهام زدن به ديگران و ذکر دائمي نياز به مذاکره با غربي ها باعث شد تا مسئله اي ساده، پيچيده نمايانده شود.
    22980919
    * آيا غربي ها به تعهداتشان در برجام عمل کرده اند که ما همچنان اصرار بر اجراي تعهداتمان مي کنيم؟ در ضمن در مذاکرات سفرحجاج ايراني به عربستان چه تضميني است که به حجاج کشورمان آسيبي نرسد و يا اتفاقات ناگواري مثل حادثه منا و سقوط جرثقيل ديگر جان حجاج مان را تهديد نکند؟ شفافيت در اين موضوع امري ضروري است زيرا امکان دارد تکرار يک توافق بد و پر خسارت ديگر مثل برجام در راه باشد!
    1924021
    * يکي از وزراي شيطان بزرگ اعلام کرده که کاسه صبر آمريکا در قبال ايران لبريز شده است! عرض مي کنم به قول شهيد بهشتي اي آمريکا از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير! کاسه صبر شما چه لبريز شود چه نشود هيچ غلطي نمي توانيد بکنيد. الحمدلله قدرت ايران روز به روز در حال افزايش است و احدي جرات عرض اندام در مقابل ما را ندارد.
    عليمرداني
    * برجام را به دروغ باعث دور شدن سايه جنگ تعبير کردند، به همت، تلاش و استعداد جوانان در اکثر زمينه هاي علمي، صنعتي و دفاعي و... بي توجه بوده اند، به جاي اعتماد به نيروهاي انقلابي و نخبگان به کشورهايي اعتماد کردند که پيشينه آنان پر از خصومت و کينه بر عليه مردم ايران است. علي رغم اين همه دشمني، در طي 3 دهه اخير تهديد به گزينه نظامي بلوفي بود که همواره تکرار شد ولي چرا دولت يازدهم تهديدهاي تکراري و پالس هاي دشمنان را بزرگنمايي کرد و هنوز ادعاي رفع سايه تهديد را تکرار مي کند و نمي خواهد درک کند که به راستي دشمنان هيچ غلطي نمي توانند بکنند! اين موضوع در 8 سال دفاع مقدس و وضعيت حال منطقه و آب هاي جنوبي کشورمان به خوبي نمايان است.
    9715021
    * استاندار گيلان قول افتتاح خط ريلي راه آهن قزوين- رشت را تا ابتداي فروردين 96 داده بود اما با گذشت يک ماه از موعد مقرر شده هنوز طرحي افتتاح نشده است و مسئولان استانداري ها پاسخگوي سوالات نيستند.
    5898021
    * استاندار تهران اظهار داشته که هزينه ها را بالا ببريد تا مهاجرت به تهران متوقف شود؟! اين تفکر از يک مدير اسلامي بعيد است. چرا راهکار مقابله با مهاجرت را در رسيدگي به معيشت و رفع مشکلات شهرستان ها و روستاها جست وجو نمي کنيد؟
    81230919
    * مسئولان روزنامه دولت اين روزنامه را که از بيت المال ارتزاق مي کند چگونه به طور رايگان توزيع مي کنند و در اختيار فروشگاه ها قرار مي دهند؟!
    65630935
    * از مسئولين امر درخواست مي شود به مشکلات سهامداران پديده شانديز رسيدگي کنند. 136 هزار نفر چشم به راهند تا مشکلاتشان برطرف شود؟!
    71090915
    * ما جمعي از تاکسي داران مدل 1385 از استان محروم ايلام همچنان منتظر اسقاط تاکسي هاي خود هستيم. عمر مفيد يک تاکسي 10 سال است با توجه به اينکه 10 سال از عمر خودروهاي ما گذشته هزينه هاي حفظ آنها برايمان مشکل است. از مسئولين امر درخواست رسيدگي داريم.
    07740918
    * دولت اعلام کرد که به کليه بازنشستگان 10 درصد اضافه خواهد شد ولي وقتي بررسي کردم ديدم کمتر از 10 درصد(حدود 9 درصد) به حقوقم اضافه شده است، چرا؟!
    فولادوند- بازنشسته فرهنگي اردبيلي
    * مسئولان تامين اجتماعي ادعا کرده اند حداقل حقوق بازنشستگان 812 هزار تومان است ولي واقعيت اين است که بنده با احتساب افزايش 14درصدي مبلغ 400 هزار تومان مستمري دريافت مي کنم. پس بقيه حقوق امثال ما چه مي شود؟
    14790933
    * در تقاطع بزرگراه هاي آفريقا و شهيد حقاني (چهارراه جهان کودک) برج هاي بلندي در حال ساخت است که متاسفانه اين محدوده گنجايش خودروهاي برج هاي 22 طبقه را ندارد چرا قبل از ساخت برج يا مرکز تجاري پيش بيني پارکينگ و خيابان آن نمي شود؟ و چگونه به اين قبيل برج سازي ها مجوز داده مي شود؟ تهران همين طور به پارکينگ خودرو تبديل شده است و پاسخگوي اين برج هاي بدون پارکينگ نيست.
    محمدي
    * طرح خيابان کرمان در منطقه 14 سال هاست رها شده است و به مکاني براي تجمع سگ ها و گربه ها و معتادان تبديل شده است و حتي وضع بهداشتي اين مکان سلامتي اهالي را تهديد مي کند. از مسئولان تقاضا دارم اين پروژه نيمه کاره را که سال هاست خاک مي خورد به سرانجام برساند.

    6077021
    6077021