كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 تیر- 96
كيهان و خوانندگان
 پیام های دروغین اوین نامه ی کیهان    *

 صرف به تعليق درآوردن سند آموزش 2030 به رغم مخالفت هاي اصولي صورت گرفته کفايت نمي کند. بايد آن کساني که براي اجراي اين سند به بيگانگان امضاء داده اند و تعهداتي را پذيرفته اند برکنار شوند و مسئولان به صورت رسمي خروج اين سند را از دستور کار به يونسکو مکاتبه نمايند.
    57660912 و طباطبائي و 44700912

    * مگر ما مي گذاريم سند 2030 در کشوري که تمام نقاط آن از خون شهدا رنگين شده، اجرا شود؟ بايد با تلاش دلسوزان و قاريان و مربيان قرآن کريم، اين کتاب محفوظ از تحريف به فرهنگ جهاني تبديل شود!

    مجيد قريشوندي- اهواز

    * همانگونه که در جواب به عمليات تروريستي دشمنان، آن عمليات پرتاب موشک صورت گرفت و بيگانگان حساب کار خود را کردند درخصوص نتيجه ندادن برجام و در جواب تحريم هاي جديد آمريکا نظام بايد وارد غني سازي بالاي 20 درصد بشود. خلاصه از اين لاک دفاعي بايد بيرون بياييم تا مشکل حل شود.

    عشقي

    * رئيس جمهور اظهار مي دارد که نيمي از اقتصاد توسط دولت تفنگداران اداره مي شود! و اين دستان دولت بي تفنگ را بسته است و نمي توان اصل 44 را اجرا کرد! اين درحالي است که قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص)، به کرات اعلام کرده که آن بخشي از اقتصاد را به عهده دارد که بخش خصوصي رغبت اجراي آن را ندارد. از دولت درخواست مي شود آن بخشي در دست دولت است را فعال اجرا کند نصف ديگر پيش کش! چرا اين قدر حاشيه سازي! چند روز ديگر مي گويند عمر دولت دوازدهم به سر رسيد و کار حاشيه سازي دولت به سر نرسيد!

    16390915
    * آقاي روحاني دست مريزاد! در نطق شب جمعه خود پاداش خوبي به مدافعان جان برکف کشور يعني قهرمانان سپاه داديد!

    نيک طبا

    * آقاي رئيس جمهور در چهار سال گذشته هرچه مشکلات بود به گردن دولت قبل انداخت. در اين چهار سال هم شروع کرده سپاه را مقصر جلوه بدهد. از قرار معلوم ايشان کار خود را در ايجاد تنش در جامعه تعريف کرده اند!

    95900914
    * اين کارهايي که دولت انجام مي دهد نشان از آن دارد که آقاي رئيس جمهور براي توجيه ناتواني خود در اداره کشور به دنبال مقصرتراشي است. تا ديروز به جامعه القاء کردند که چرخيدن سانتريفيوژهاي هسته اي نمي گذارد زندگي مردم بچرخد. با برجام چرخيدن چرخ سانتريفيوژها متوقف شد حال موضوع دولت با تفنگ را مطرح کرده اند.

    31040912
    * آيا اين اصطکاکي که آقاي رئيس جمهور با سپاه و نيروهاي انقلابي به وجود آورده، يعني اينکه مردم از دولت ايشان انتظار کار نداشته باشند؟

    48500919
    * بعضي از روزنامه هاي زنجيره اي به عمد با نوع تيترهايي که چاپ کرده بودند عظمت راهپيمايي روز قدس در کشور را تحت الشعاع حاشيه بوجود آمده براي رئيس جمهور قرار دادند.

    80030917
    * اگر کسي به رئيس جمهور توهين کند دستگير مي شود و اين کاملا درست است ولي آيا اگر رئيس جمهور بارها به بخش عظيمي از ملت توهين کند و حق ولايت ائمه اطهار را زير سوال ببرد اشکالي ندارد؟

    شيخي

    * تعدادي اندک خودسر يا سازمان دهي شده در مراسم راهپيمايي روز قدس به رئيس جمهور توهين کرده اند. روزنامه هاي زنجيره اي اين حاشيه را تيتر يک روزنامه کرده و عظمت روز جهاني قدس را تحت الشعاع اين حادثه قرار داده اند. مي توان نتيجه گرفت که هر دو جماعت درک تشخيص امر اصلي از فرعي را ندارند و مورد استفاده دشمنان واقع شده اند، البته اگر هر دو جماعت يکي نباشند.

    عليمرداني

    * آقاي مجيد انصاري گفتند که انتقاد از دولت بايد با رعايت اخلاق و قانون باشد! کاملا صحيح است. لابد دادن نسبت هايي مثل بي سواد، بي شناسنامه، مزدور، بايد به جهنم بروند و... کاملا اخلاق مندانه و با رعايت حقوق شهروندي صورت گرفته است!

    نيکنام- قم

    * از دولت محترم درخواست مي شود با عبرت گرفتن از 4 سال گذشته که به جاي مديريت جهادي، کابينه سالمندان را تشکيل داد و همه بي تدبيري ها و بي مسئوليتي ها را به دولت قبل منتسب کرد، در اين 4 سال دوم با تشکيل کابينه جوان تر به رفع دغدغه هاي مردم در رفع مشکلات اشتغال، تورم، رکود، مسکن و رسيدگي به تخلفات دولت يازدهم در حقوق هاي حرام نجومي، غارت بيت المال، ويژه خواري و متخلفين انتخابات دوازدهم و... بپردازد و از حاشيه سازي هاي کاذب و راه رفتن روي اعصاب مردم جدا پرهيز کند.

    عباسي

    * آقاي رئيس جمهور در مورد دو ميليارد دلار پول غارت شده ايران توسط آمريکا گفتند نمي گذاريم اين پول راحت از حلقوم آنها پايين برود. بگويند تا حال چه اقدامي کرده اند؟

    30330915
    * دروغ پردازي شبکه هاي ماهواره اي و کانال هاي فضاي مجازي ضد انقلاب و اعلام خبر غيرصحيح در خصوص ورشکستگي يکي از موسسات مالي- اعتباري کشور موجب شد مردم به صورت بي سابقه براي گرفتن سرمايه خود هجوم بياورند. غرض اينکه براي معضل اين شبکه هاي ماهواره اي و مجازي بايد تدبيري انديشيد.

    26010921
    * آموزش و پرورش به جاي اجراي سند خفت بار 2030 از اسناد منتشر شده توسط دانشجويان پيرو خط امام از لانه جاسوسي آمريکا را در کتب درسي مقاطع مختلف بگنجاند تا دانش آموزان با واقعيت خيانت هاي شيطان بزرگ عليه ملت آگاه شوند.

    92200913
    * چرا کساني که به خاطر لغو کنسرت با تمام وجود عجز و لابه و ابراز نگراني مي کردند در موضوع عدم پرداخت مطالبات سيزده ماهه ما فرهنگيان هيچ احساس مسئوليت نمي کنند؟!

    يک فرهنگي از همدان

    * مطابق قانون آموزش و پرورش از ساعات تدريس معلمان بالاي 20 سال سابقه چند ساعت کم مي شود ولي اين کاهش ساعت کار تدريس براي ما معلمان مقطع دبستان در طول روزهاي هفته تقسيم شده و عملا ما معلمان را از زندگي انداخته است. چرا که در يک روز بين چند ساعت تدريس يک ساعت استراحت به عنوان کاهش ساعت کار در نظر گرفته شده و براي ما هيچ استفاده اي ندارد. خلاصه تمام روزهاي هفته بايد در مدرسه باشيم.

    الياسي

    * چطور هيئت دولت راضي شد با لابي برخي ها از کاهش تعرفه جراحي که بيشترين فشار را به هزينه ها وارد مي کند جلوگيري کند و در عوض 25 درصد از شاغلان در رشته مظلوم بيهوشي که راهي جز کار در بيمارستان ندارند و قادر به گرفتن زيرميزي هم نيستند کم کنند؟! در بسياري از جراحي ها برخلاف کتاب استاندارد بين المللي سهم بيهوشي به يک چهارم جراح هم نمي رسد. اما از همان هم کم کردند.

    16380920
    * با توجه به تاکيد رهبر معظم انقلاب در به کارگيري نيروي کار از رشته هاي علوم پايه هيچ اقدامي صورت نگرفت. مسئولان بايد نسبت به بيانات رهبري عميق تر بينديشند و در اجراي آن شتاب بيشتري کنند.

    76540613
    * از قرار معلوم شب هنگام روي حرکت اتوبوس هاي درون شهري نظارت و کنترلي وجود ندارد چرا که اتوبوس هاي خط ناصرخسرو- ابوذر شب که مي شود در ايستگاه رضاقلي واقع در خيابان شهيد مصطفي خميني توقف ندارند. مجبور مي شويم با چند برابر هزينه و با تاکسي يا ماشين کرايه اي خود را به منزل برسانيم.

    آذري

    * براي تعويض شناسنامه و کارت ملي بايد مبلغي حدود 300 هزار تومان پرداخت کرد! رشد نجومي هزينه هاي تعويض مدارک شناسايي به اقشار متوسط و ضعيف جامعه که جمعيتي حداکثري هستند فشار مي آورد. اگر مي گويند تورم تک رقمي است چرا در افزايش هزينه هاي سال جاري چند برابر آن محاسبه و از مردم دريافت مي شود؟

    94710937 و 06100919

    * از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي درخواست مي شود وعده داده شده در ايام تبليغات انتخاباتي (افزايش مستمري کم درآمدها) را اجرائي کنند!

    27530918